CHAPTER-55

3.4K 160 10
                                    

I HAVE PUBLISHED MY NEW BOOK. U GUYS CAN GO AND READ IT IF U WANNA. 

'OUR BROKEN LOVESTORY'.

~.~

AVU'S POV 

I SLOWLY OPENED THE CLOTH IN MY EYE AND WHAT I SAW SHOCKED ME TO THE CORE. (CONGO FOR THE ONES WHO GUESSED IT CORRECT.)

I FELT TWO ARMS WRAPPED AROUND MY WAIST

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I FELT TWO ARMS WRAPPED AROUND MY WAIST. I KNOW THIS TOUCH. SIDDHARTH. 

I TURNED BACK AND SAW HIM KNEELING DOWN.

EOP

AVU-AS-

SID-SHHH, LET ME SPEAK.

AVU NODDED HER HEAD SLOWLY.

SID-I KNOW U MIGHT BE VERY ANGRY FROM ME COZ OF ACCIDENT STUFFS AND I DIDN'T WISH U. BUT I HAD NO OPTION. I WANTED TO GIVE U SURPRISE. OK SO NW LETS COME TO THE POINT. I DIDN'T BELIEVE IN LOVE. THOUGHT IT WOULD JUST GIVE HEARTBREAKS. BUT I WAS WRONG. I FELL FOR U WHEN I FIRST SAW U. LOVE AT FIRST SIGHT. U CHANGED THIS HEARTLESS BEAST INTO A KIND ONES. UMM, AVNEET I LOVE U. WILL U BE MY GIRLFRIEND?

AVU'S FACE WAS EXPRESSIONLESS. SLOWLY A SMILE APPEARED ON HER FACE.

AVU-AYEE, ASHU I LOVE U TOO.

SID SMILED AND SLID THE RING ON HER FINGER. THEY HUGGED EACHOTHER AND SID PULLED AVU TO A PASSIONATE KISS. 

THEY BROKE THE KISS.

SID-I LOVE U AVU

AVU-I LOVE U TOO ASHU

THE END

SO BASICALLY HERE COMES TO AN END OF THIS BOOK. I HOPE U GUYS LIKED THIS BOOK AND THANKS FOR UR LOVE AND SUPPORT. 

I HAVE STARTED A NEW STORY. OKK NOW READERS BE LIKE *UPDATE TOH KARTI HAI NAHI SIRF STORIES HI KYU?* HEHE, NOT MY PROBLEM. AND THE NAME OF M NEW STORY IS 'OUR BROKEN LOVESTORY.' 

BUBYEEE

-SARA

In Love With A Mafia ✔Where stories live. Discover now