Szereplők
Ez lennék én, a nevem Min Jia. 17 éves vagyok.
Testverem:Min Yoongi
Banda:felix, Changbin, Yoongi, Hyunjin, Jungkook, Jennie, Lisa (későbbiekben többen is lesznek)
A bandából mindenki a családom.
Van két titkunk, az egyik hogy miénk az ország legnagyobb és legjobb Maffiaja, és hogy mind természetfelettiek vagyunk.
Én trihibrid vagyok nem tudom hogy hozták össze de mindegy. Ha nem tudod mi az a trihibrid akkor most elmondom. Három természetfeletti erő lapul bennem, vérfarkas, vámpír és boszorkány. És még hozzá igaz alfa vagyok és én vagyok az egyetlen fehér farkas a világon. Sztm rólam ennyi elég. XdŐ a bátyám, Min Yoongi. 17 éves és azért a bátyám mert 2 perccel hamarabb született. Igen ikrek vagyunk mégis csak én lettem trihibrid, míg ő csak hibrid. Nagyon védelmez engem, aminek egyrészt örülök másrészt nem de ez hosszú story majd később megtudjátok. Bisexualis, de igazából a fiúk jobban vonzzák. Másokkal szemben nagyon rideg de akit szeret azzal olyan mintha aranyból lenne a szíve.
Lee Félix, 17 éves, meleg és van barátja. Nincsenek testvérei. Mindig nagyon vidám de ha úgy adódik a helyzet nagyon félelmetes.
Seo Changbin, 18 éves. Bi és Félix a barátja. Kívülről aki ránéz az egyből rettegni kezd, de amúgy nagyon aranyos egy fiú.
YOU ARE READING
Maffia Quinn egy kicsit máshogy..
FantasyMin Jia, kit még nem ismertek,de most megismeritek történetét. Ha tetszik olvass bele, ha nem akkor menj tovább és ne kritizáld a könyvem köszi puszi. ❤️