1. Fejezet

25 1 0
                                    

*Jia szemszöge*

Hétfő van, tehát ma kezdünk az új suliban. Nem akarok, de muszály. 5:30 van Jézus hogy bírtam ilyen korán felkelni? -gondoltam magamban miközben kiszáltam az ágyból. Beágyaztam. Megyek iszok egy kávét.
- Jó reggelt apa.-köszöntem apának mikor leértem.
- Jó reggelt kincsem-köszönt vissza. Mindig ilyenkor kel mert annak az iskolának az igazgatója amibe most fogunk menni. Azért kellett ide jönnünk mert ő lemond a maffia vezetéséről és mi vesszük át.
- Kérsz kávét? - kérdezte mosolyogva.
- Azt megköszönném. És szerintem csinálj Yoonnak is, ő is mindjárt kel. - néztem az órára és már 6:00 volt.
- Vagyis megyek felkeltek mindenkit mert a végén elkésünk. - nevettem fel. Na ez egy nehéz menet lesz.
- Yoon! - kopogtam be a szobájába. - Gyere mert elfogunk késni. - sztm nem hallotta. Jó akkor jöjjön az amire mindenki felkel,mosolyodtam el gonoszan.
- MINDENKI!! - kezdtem el kiabálni - KÉSZ A KAJAAAA!!! - nem kellett várnom 3 percet mindenki itt volt előttem. - Jól van drágáim menjetek öltözzetek fel gyors csinálok kaját. - mosolyogtam rájuk.
Mire kész lettem a sok kajával már 6:30 volt.
- Na mindenki egyen én elmegyek felöltözök. - mondtam majd elindultam a szobámba.
- Mit vegyek fel? - gondolkodtam hangosan.
Végül erre esett a választásom:

Hozzá a bokacsizmámat vettem fel

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hozzá a bokacsizmámat vettem fel.
Lementem és láttam hogy már mindenki indulasra kész. Két kocsival mentünk. Az enyémbe ülünk mi lányok a fiúk a Yoon kocsijában ülnek.
Én kocsim :

Yoon kocsija :

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Yoon kocsija :

Hát igen ilyen ha gazdag vagy

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hát igen ilyen ha gazdag vagy. De mi ezzel nem kérkedünk. Sokszor adományozunk az árvaházaknak vagy szegényeknek. Mi jóra is használjuk azt hogy miénk a maffia.
Na már itt is vagyunk a sulinal. Vannak páran kint. Beálltunk egymás mellé majd a fiúk kiszalltak és oda jöttek a mi kocsinkhoz. Yoonnál szabály ha új helyre megyünk akkor engem körbe kell állni, csak nem tudom miért.
- Yoon, miért kell mindig ezt csinálni? - kérdezem nyafogva az ikremtől.
- Azért hogy meg tudjalak védeni. - válaszolta hátra nézve. - Hajh jó de most utoljára, oké?-mondom kiskutya szemekkel- Oké de nem biztos hogy tudjuk magunk tartani-mondta mosolyogva majd előre fordult. Ahogy beleptunk az ajtón minden szem ránk terelődött.
- Jinnie-szóltam Hyunjinnek, mire hátra fordult - menj oda valakihez és kedvesen kérdezd meg hogy merre van az igazgatói, okes?-mosolyogtam rá mire csak bólintott. Ahogy ellépett mellőle mindenki engem akart nézni de jobban össze zártak és nem látták. Hosszú nap lesz. Sohajtottam magamban.
- Jia-szolitott meg Jennie
- igen? - néztem rá, csak az orrára mutatott értettem mire celoz. Megkocogtattam Yoon vállát, hátra fordult de értette a célzást és jobban elkezdtek takarni. Én közben beleszagoltam a levegőbe. Hmmm van itt három vérfarkas, egy boszi, egy nemtudom még mi és 4 vámpír. Többet jelenleg nem érzek. Bolintottam és kijjebb húzódtak.
- Vissza értem, előre fel az emeletre majd jobbra és a folyosó végén balra az első ajtó. - mondta Jinnie.
- Rendben indulás-mondom mosolyogva és meg indulunk. Mindenki követ a szemeivel. Kezd idegesíteni. Mindegy.
Most értünk ide az igazgatóihoz. Bekopogok.
- Szia apa bejohetunk? - kérdem kedvesen mikor benyitottam.
- Sziasztok persze. - bementunk és leültünk.
- Apa ma kezdjük el az iskolát vagy raer holnap - kérdezte Yoon.
- Ma bemutatkoztok az osztályotoknak és utána mehettek haza - mondta mosolyogva.
- mindjárt ittvan a két osztály főnök és mehettek is. - mire végig mondta már kopogtak is. - Jöjjenek - mondta apa. Egy 30-as éveiben járó nő és egy 40-es pali jött be az ajtón. A pali vámpír. Jeleztem Yoonnak hogy álljon elém.
- Yoon a pasi vámpír, nem érzem hogy támadni akarna ránk, sztm nem tudja hogy mik vagyunk. De azért óvatosan okes? - mondtam mire bólintott.
- Jó napot kedves új diákok. - kezdte a nő. - én Kim Yuno tanárnő vagyok a 11.-kesek osztalyfonoke. Ő mellettem - mutatott a ferfire- Park Chanyeol a 12. -kesek ofija. Örülök hogy a mi iskolánkat választották. - mosolygott ránk kedvesen-ha mindennel megvagyunk elkiserunk a termeitekbe. - mondta majd kimentek.
- Changbin, Chris, Lisa - szóltam oda nekik-a férfivel vigyázzatok, vámpír, de nem tudom hogy mit tervez figyeljetek oda. - mondtam nekik komolyan csak bolintottak és mentunk is ki.
Ugyan úgy takartak mint eddig csak most úgy nincs itt Lisa Chris meg Binnie. Mert ők a másik irányba mentek. Már elkezdodtek az órák.
- Itt is vagyunk. Menjünk be - mondta mosolyogva a tanár -Sziasztkk gyerekek mint mar mondtam lesznek új diákok az osztalyban ma érkeztek, de csak ezen az egy órán lesznek itt. - mondta az osztálynak mire azok elhallgattak. 2 vérfarkas és a két vámpír itt van. Engem még mindig takarnak.
- Na akkor az új diákokat kérem mutakozzanak be. - nézett ránk - és kérem mondjanak magukról néhány dolgot - tette hozzá.
- Jeon Jungkook vagyok-kezdte el kook-17 éves, szeretem a sportokat és elég okos is vagyok. - fejezte be ennyivel. Jennie folytatta.
- Kim Jennie vagyok, 17 éves, 5 évig gimasztikaztam és szeretem a tudományokat-utána Jinnie
- Hwang Hyunjinnek hívnak 17 vagyok, nem szeretek magamról beszélni szóval nincs mit tudnotok-mondta flegman mire el kuncogtam magam, és akkor következik Yoon.
- Min Yoongi vagyok, szeretek kosarazni - fejezte be ezt a rövid bemutatót. Hátra nézett rám, és szemmel kérdezte hogy mondja ő vagy mondom én-csak bolintottam hogy mondom én. - Min Jia vagyok-szolgáltam meg a hátuk mögött de egyik sem állt arreb hogy lássanak is.
- Rendben az osztálynak van valami kérdése? - kérdezte az osztályra nézve. És ki más ha nem az egyik farkas gyerek megszolalt.
- Hogy hogy együtt jöttetek és ismeritek egymást ha nem is vagytok testvérek? - ez de hülye kérdés basszus, kezdenek felcseszni.
- Nem tudom ki vagy, de ilyen hülye kérdést fel tenni - mondta tesóm lenezo hangnemben - nem gondoltál arra hogy barátok vagyunk? - kérdezte felhuzott szemoldokkel. Az egész osztály elkezdett nevetni. A gyerek meg csak maga alatt morgott. Aztán megszolalt egy lány.
- Miért takarjatok hátul azt a lányt? - kérdezte mire az osszes előttem álló felmordult egy kicsit.
- Nyugi sracok- mondtam nyugodtan-egyszer úgyis látni fognak essünk túl rajta most okes? - kérdeztem kedvesen mire mind bólintott majd elálltak előlem.
- Sziasztok. - köszöntem kedvesen es mosolyogva. Huh mekkora csönd lett, most nem tudom hogy miért, egy kicsit megilyedtem. Ezt érezte Yoon is mert betölt a háta mögé.
- Tanárnő ha nem bánja mi most mennénk. - mondta Yoon teljesen nyugodtan de a szemeivel ölni lehetett.
- Rendben nyugodtan menjenek, akkor holnap találkozunk.-mondta kínosan mosolyogva.
- Menjünk el a többiek ért-mondtam halkan,erre cska bolintottak és indultunk is.
Bekopogtunk.
- Jó napot bocsánat a zavarasert de szeretnénk ha el engedné, Lalisat, Seo Changbint és Bang Chant. - mondta Jen mosolyogva. A tanár csak bólintott majd bezárta az ajtót. Pár perc múlva már kint is voltak a többiek.
Mi történt hogy csengetes előtt megyünk el? - kérdezte Chris
- Az osztályunkban történt egy kis baki - mondta kínosan Kook.
- Majd otthon elmondjuk most menjünk. - mondta Yoon. Ebben a pillanatban csengettek ki. Nagyon sok diák jött ki egyszerre a folyosóra. Ők pedig körbe álltak engem és amilyen gyorsan csak tudtunk mentunk kifelé. Csakhogy egy fiú neki ment a bátyámnak. Ez a boszi fiú. Felsegitette a bátyám a fiút majd mentünk is ki. Kint is már sokan voltak. Gyors beültünk a kocsikba és elindultunk. Le volt húzva az ablakom így mindenki látta az arcom. Egy srác nagyon nézett engem, ránézve megnyomtam egy gombot és elkezdett felhuzodni az ablak.

Maffia Quinn egy kicsit máshogy.. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora