1. Bölüm

129 1 0
                                    

Hikaye animeden farklıdır...

Saat 03:00
Bakugou;
Oyundan kafamı kaldırdığımda saat 12'yi geçmiş gidiyordu hem mayışmış hemde yorgun hissediyordum. Gözüm cama çarpan yağmur damlalarını takip ediyordu bende çok geçmeden yatmaya karar verdim bir anda kendimi o kadar boş ve yalnız hissettimki gözümden süzülen damlalara engel olamadım...

Sabah
Geç yatmanın verdiği yorgunlukla geç kalkmıştım birkaç adım sesi duydum kirishima dır diye düşündüm çünkü evimin anahtarı onda vardı ve ara sıra gelip kahvaltı hazırlardı düzgün bir yemek düzenim olmadığı için her zaman beni azarlar ama o an merak ettim bunlar gerçektende adım sesi miydi??

Kalkıp bakmak istedim ama sanki felç olmuştum , korkmuş muydum ama hayır gerçekten haraket edemiyordum o kadar gerilmiştim ki gözlerim dolmuştu adım sesleri yaklaştı ve kapalı kapımın tam arkasında durdu sonra vücudum hissizleşmeye görüşüm bulanıklaşmaya başladı.

Ve uyandım rüya mıydı? Bilmiyorum ama çok gerçekçiydi kalkıp hazırlandım ve okula gitmeye karar verdim ne kadar uyumsuz biri olsamda dersleri yada okulu asmak benim için söz konusu bile olamazdı.

Todoroki
Okul artık geçen senelerdeki gibi değildi sınıflarda çoğunluk olarak guruplaşma vardı ve kendi gurubumdan memnunum diye düşünürken bir anda sesizliği bozan kişi..
Uraraka: Deku-kun bu gün çok sesizsin ve sürekli dalıyorsun , birisini mi bekliyorsun?
Midoriya: Hayır , sadece bu gün modumda değilim sanırım..

Konuşmalardan sonra sınıfa çıkıyorduk ve bir anda çok gürültülü bir ortamda bulduk kendimizi.
Random kişi: Heh midoriya'ya yaptıklarından sonra az bile bu ona.
Random kişi2: Evet hatta artık okula bile gelecek yüzü kalmamıştır.

Bir anda onlardan birini durdurup neler olduğunu soracaktım ama vazgeçtim sonuçta az sonra öğreneceğiz diye düşündüm ama bir anda kirishima'nın bazı çocuklarla kavga ettiğini gördüm karışmak istemedim çünkü yeniyormuşa benziyordu ilerlemeye devam ettikçe mina,sero,denki'ninde birileri ile kavga ettiğini gördüm ama bakugou ortalıkta yok gibiydi arkamı döndüğümde şaşkın olan uraraka ve lida ile karşılaştım midoriya ortalıkta ne olduğunu öğrenmeye gitmişti daha sonra yanımdan geçen biri bana çarptı ağlıyor gibiydi yüzünü göremesemde bakugou olduğunu anlamıştım neler oluyordu kalbim hızlanmış ve bir anda kendimi onun kolunu tutarken ve kendime çekerken buldum şaşkınlıktan ikimizde susmuştuk bütün koridor bizi izliyordu artık sonunda şaşkınlıktan kurtulup vücudumdan uzaklaşmaya çalışan bir bakugou vardı çırpınıyordu ama sanki canımı yakmak istemiyormuş gibiydi...

-
-
-
Merhaba olabildiğince hızlı bölüm atmaya çalışacağım tabikide smut olucak mı bilemiyorum ama olmasını istiyorum biraz kısa bıraktım bu bölümü çünkü neredeyse hiç bir seneryo hazırlamamıştım anlık bir karardı
Dekubaku mu ? Yoksa Todobaku mu? Olsa bilemedim arada kararsız kaldığım için sizin seçmeniz en iyisi yorum yapıp oylarsanız sevinirim teşekkürler...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Unutulmak (todobaku/dekubaku)Where stories live. Discover now