5 kız arkadaş

313 6 3
                                    

Bir gün ben yeni okuluma geldiğimde iki kızla tanıştım bu kızları gördüğüm zaman beraber şarkı söylüyorlardı bende yanlarına gidip bende sizle söyliyebilirmiyim dedim. Onlarda bana ters cevap vermediler hemde okulun ilk gününden iki tane arkadaşım olmuştu. Onları çok sevmişdim çok iyi anlaşıyorduk. Onların adları ece ve gamze idi ece ve gamzeyi çok seviyordum bir gün onlara dedimki grup kuralımmı dedim onlarda evet çok güzel olur dediler bir kaç gün geçdikden sonra grubumuza beyza ve sena da grubumuza katldılar onlarlada artık çok iyi geçiniyorduk. Sınıf da benim sevdiğim bir çocuk vardı adıda burak dı o okulun en popisi ve en yakışıklısıydı okuldaki herkez onu tanıyordu. Bir gün ece gamze sena ve beyza ya burağı sevdiğimi söyledim çok şaşırdılar. Ece burağa çok yardm etmişti onun için her şeyi eceye soruyordum. Bir günde onlar anlaşmışlar benimle burağın arasını yapmaya sonunda burakla beni iyi iki arkadaş yaptılar artık burakla çok iyi olamasada iyi arkadaşız ona şükretmeliyim arada bir küssekde ya o özür diler ya ben bir şekilde barışırdık. Küsken ve tatillerde onu çok özlediğimden okulu çok sever oldum. Ona bağlıydım artık son derste bile göz göze geldiğimizde gözümü ayırmıyorum. Bana göre beni birazda olsa seviyor... Aradan bir kaç hafta geçti son dan ikinci ders türkçe dersi hoca beni ve yanımda oturan arkadaşımı tahtaya çıkartıp hacivat ve karagöz okutucaktıki ben tam tahtaya çıkıcakken bana sordu sen hangisini okicaksn bende hacivat dedim oda yanındaki arkadaşıyla kavga ediyorduki ben söylediğim an oda arkadaşına ben hacivat ı okicam sen karagözü dedi ve tahtadayken hep ona bakıyordum. Ama o hep kitabına bazen ara da bir bana bakıyordu ve gülüyordu.....

bu bir gerçek hikaye 5 en iyi kz arkadaşlarn hikayesi umarm beğenirsiniz ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin