"Bože zase pondělí" řekla jsem si pro sebe a vypla ten otravný budík.
Neochotně jsem se vysoukala z postele a namířila si to do koupelny, která je hned vedle mého pokoje.
Můj pokoj:Koupelna:
Vyčistila jsem si zuby a učesala se.
Poté jsem přešla zpátky do pokoje tedy spíše ke skříni. Z které jsem si vytáhla toto:Když jsem se oblékla, přešla jsem zpátky do koupelny kde jsem si na obličej nanesla korektor a řasenku.
Když jsem byla se svým vzhledem spokojená, vydala jsem se do kuchyně která je v prvním patře.
Tam jsem si udělal snídani v podobě toastu.
Když jsem dojedla, vzala jsem si jen batoh, klíče a poté odešla z domu a zamkla.
Otec chodí ráno pryč a nikdy mi neřekne kam, takže jsem ráno doma sama.
Cesta do školy mi většinou trvá tak 10 minut.
***
Stála jsem před školou a vyhlížela svoji
"partu".
Když jsem zahlédla Abby hned jsem se k ní vydala.
Už u ní stáli Scott, Jack a Ella.
Když mě Jack uviděl, hned roztáhl ruce na náznak že na něj mám skočit.
S Jackem máme skvělý vztah, sice se mě první rok snažil dostat do postele tedy jako nebudu lhát snaží se do teď ale já se nedám.
Rozběhla jsem se k němu a skočila mu do náruče.
"Ahoj, chlape,, řekla jsem a při tom se smála.
"Ahoj, soptíku,, řekl a začal se smát.
(Tuto přezdívku jsem dostala díky tomu, že mě dokáže naštvat i ta nejmenší věc takže soptím proto ten soptík.)
Poté když jsem se vysoukala z jeho objetí, jsem se podívala na ty tři blbečky a obejmula je.
***
První hodinu jsme měli fyziku, kterou úplně nesnáším ale co už.
Vešla jsem do třídy a usadila se do poslední lavice.
***
Škola nám skončila ve 14:00.
Před školou jsem se rozloučila a vydala se domů.
Když jsem byla v půli cesty tak mi zazvonil telefon.
TÁTA
Příchozí hovor jsem zvedla.
C-Chloe
T-TátaC- Ano tati, co se děje?
T- Chloe !! Kde pravé teď jsi.
C- Skoro doma, proč?
T- Dobře tak pojď rychle domů musím ti říct něco důležitého.
C-Dobře, co se dě....
Nedořekla jsem větu a už to zavěsil.
***
Odemkla jsem dveře a zařvala na celý dům: Tati!!
Pár sekund na to mě táta táhnul do obýváku.
"Tati vysvětlíš mi co se děje,,
"Ano vysvětlím,,
"Posaď se,, řekl mi a já tak učinila.
Posadil se na pohovku, která byla naproti mě a spustil.
"Chloe to co ti teď řeknu nebude hezké. Víš předevčírem jsem byl zase v casinu a jak moc dobře víš mám tam u jednoho kluka hodně velký dluh. No a on mi nabídl nabídku, že když ten den vyhraju, všechny dluhy budou vymazány, ale pokud prohraju, tak všechny dluhy budou sice vymazány, ale tebe mu budu muset ponechat."
Nevěřícně jsem na svého tátu koukala.
"Musíš někam odjet, někam daleko aby tě nenašel, moc mě to mrzí.Ahojky ☺️doufám že se vám kapitola líbila 💗
Omlouvám se že jsem ji vydala tak pozdě
ČTEŠ
Zajatkyně Mafie
ActionAhoj, jmenuji se Chloe Black mám v celku normální život. Ale jednoho dne se mi změní celý život. Příběh plný mafie, nenávisti, touhy a tajemství. Doufám že se kniha bude líbit ☺️ A přeji příjemné čtení.