Acestia s-au intors si au dat o petrecere pe plaja in cinstea pradei facute in aceasta seara.
Brian retraganduse cu Mya intr-un coltisor al plajei mai retras.
-Brian iti multumesc ca mai salvat.
Brian ne mai avand cuvinte a sarutato pe aceasta. Dominic vazandui s-a apropiat si i-a felicitat. Atunci marturisindui ca Mya este sora lui.
De atunci familia se inmultise si la primit pe Brian cu bratele deschise.
A doua zi Dom la luat pe Brian cu el intr-un loc numit iadul curselor.De obicei Torreto se duce acolo pentru a castiga masini noi si mai puternice.
Brian vazand astea a anuntat imediat politia, acestia venind imediat iar gasca s-a spart.
Atunci Dom i-a spus lui Brian ca au un tradator printre ei.
Lasanduse seara Dom la luat pe Brian si la invatat tot ce stie despre masini.
Insa ce ascundea Dominic era un jaf mare, era vorba despre un sediu plin cu masini confiscate de politie. Acesta nu avea inca indeajunsa incredere in Brian pentru ai spune.
In urmatoarea zi Dom si Brian s-au dus in alt loc pentru a face rost de masini. Dom punandul pe Brian sa concureze.
-Salut Dom cine este pustiul?
-Brian!
-Si aveti de gand sa concurati?
-Brian va concura azi pentru mine.
Brian concura cu un chinez numit john .
Acestia s-au aliniat la start.
Cursa a inceput, Brian a ramas in urma lui john , acesta nelasandui loc de depasire.
Pana la urmo Brian se enerveaza si ia lovit cu putere bara din spate a lui john, acesta a pierdut controlul se a derapat , iar Brian a castigat cursa.
-Asta este pustiul meu.
-Am avut un profesor bun !
Astfel Dominic a prins incredere in el si ia dezvaluit planul sau , despre marele jaf.
Lasanduse seara Mya s-a dus la Brian in camera acestia petrecabd o noapte de dragoste.