,,Mami dnes idem na tú skúšku nezabudni." ,,Na akú skúšku Emily?" ,,Dnes sa idem prihlásiť na tanec. Nehovor mi že si zabudla. Veď som ti to stále opakovala." ,,Je to možné, ale vieš že ja toho mám veľa tak si to nemôžem zapamätať."
,,Nevadí" zobrala som si úbor a utekala na zastávku. Keď som dorazila na adresu hneď som bola natešená a keď som vypisovala prihlášku cítila som že mi to zmení život a budem tancovať ako sa mi dá len aby som bola dobrá. Keď som prišla na skúšku všimla som si jedného chalana. On si ma tiež všimol a žmurkol na mňa. V tom okamihu povedali moje meno. Všimla som si že keď som tancovala pozeral sa na mňa ten chalan. Hneď ako som skončila prišiel ku mne a povedal: ,,Celkom fajn ale nemáš na mňa." Potom som začala rozmýšľať. Nie nad tým chalanom. Keď som sa pozrela kto tancuje videla som toho chalana čo mi povedal že na neho nemám. Naozaj dobre tancoval ale nemusel sa vystatovať. Ako skončila skúška začali vyvolávať mená ktoré postupujú do tejto školy. Moje meno som zatiaľ nepočula ale počula som jedno meno "Alex Monský". Keď som sa pozrela kto to môže byť videla som toho istého chalana čo na mňa žmurkol ako poskočil od nadšenia. Aha takže ten chalan sa volá Alex. Už som mala v mysli že ma neprijmu keď povedali moje meno "Emily Horndská". Bola som šťastná aj keď polovica nie. Zrazu prišiel Alex ku mne a žmurkol na mňa. Mala som mu chuť vraziť ale namiesto toho ako namyslená som mu povedala: ,,Aj mňa prijali." ,,Ja viem Emily Horndská." On vie ako sa volám? No to je jedno správala som sa ako malé decko keď som sa vystatovala. No nič musím ísť na zastávku. Keď som vyšla Alex na mňa čakal a potom sa ma spýtal: ,,Mám ťa odviezť?" ,,Nie ďakujem." ,,Ešte že tak, lebo nemám veľa voľného miesta." A odišiel. Najradšej by som ho naozaj prefackala. A nechápem prečo sa potom pýtal keď nemá voľné miesto? No je to proste arogantný chalan.
Keď som prišla domov povedala som rodičom že ma prijali. Išla som skoro spať lebo zajtra budeme mať tréning ktorý začne hneď po škole tak aby som sa vyspala.
YOU ARE READING
Tanec
RomanceEmily je tretiačka na strednej a strašne rada tancuje. Je to jej druhý život. Jedného dňa sa prihlási do kurzu pre tanečníkov a stretne arogantného chalana zato dosť pekného. Ani sama nevie a začne sa jej rúcať celý život.