Po škole som šla do parku. Na jednej lavičke bol pár ktorý sa bozkával a na druhej som videla Lea. Usmiala som sa a šla som k nemu. ,,Ahoj." povedal Leo. ,,Ahoj." ,,Čo chceš dnes robiť?" spýtal sa ma. ,,Ani neviem." ,,Presne na túto odpoveď som čakal. Ja viem čo budeme robiť." povedal a usmial sa. ,,Takže najprv budeme kecať a potom pôjdeme na pizzu." ,,Ok. To znie dobre." Začali sme sa rozprávať. Zistila som o ňom veľa vecí. Napríklad že má rád matematiku a fyziku, nemá rád korytnačky a bojí sa koňa. V mladšom veku ho skoro rozdupal kôň. Keďže sme obaja vyhladli šli sme na pizzu. Tam sme už spokojne v teple jedli pizzu.
,,Tak v piatok znovu? Môžem ťa vyzdvihnúť pred domom." ,,Môže byť. Tak v piatok." Zakývala som mu a šla po úzkej cestičke v parku. On šiel opačným smerom ako ja.
Ráno som sa zobudila s radosťou. Je konečne sobota a ja som sa mohla vyspať do desiatej. Obliekla som sa športovo a dala som si ranný beh. Osprchovala som sa a šla sa najesť. Spravila som si čokoládovú kašu s banánom a medom. Potom som sa dohodla s kamoškou že pôjdeme na nákupy. Obliekla som si toto:Po nákupoch sme šli na zmrzku. Dala som si jahodovú. ,,Emily? Nechceš má odprevadiť domov?" ,,Jasné. V pohode Julča." Keď sme kráčali ulicou kde býva, všimla som si skupinu chalanov ktorý sa zhovárali pred nami na chodníku. Bolo ich päť. Pekne vysoký a tmavovlasý študenti z našej školy. Boli to štvrtáci. Usmiala som sa na nich a obišla. Julča bola v rozpakoch. Jeden z nich sa jej totižto páči. Je najvyšší zo štvrtákov a má hnedé vlasy s hnedými očami. Pekná tvár a postava ale nepáči sa mi ako sa správa. Za školou fajčí a pľuje po chodníkoch. O nadávkach ani nehovorím. No neviem čo na ňom Júlia vidí. ,,Kľud" povedala som jej. Prikývla a zabočila doľava. Ešte sa otočila a objala ma. Potom prešla cez bránku a šla do veľkého domu. Cestou späť som šla po druhej strane. Nechcela som ísť popri tých chalanov. Pustila som si na slúchadlá hudbu. Dnes bol taký oddychujúci deň.
***
Ráno som vôbec nestíhala. O dvadsať minút mi ide autobus a zaspala som. Rýchlo som sa pobalila a dala si rýchlu sprchu. Obliekla som si džíny a čierne tričko. Dala som si lesk a ešte zo skrine zobrala čiernu mikinu. Utekala som na autobus. Stihla som to ako tak. Po škole som šla domov. Zobrala som si vak s vecami na tanečnú a šla na bicykli. Za desať minút som tam bola. Bola som tam skoro. Tri dievčatá tam stáli a rozprávali sa. Ja som bola na mobile. ,,Ahoj Hornádska." Niekto za mnou ma oslovil. Nemusela som sa ani pozrieť aby som zistila kto to je. Bol to ten arogantný s veľkým egom chalan s meno Alex Monský. ,,Ahoj." Otočila som sa aby som ho videla pred sebou.
,,No čo? Pripravená?" ,,Úplne a teraz ustúp." Nasmerovala som si k random rozprávajúcim dievčatám. Volali sa Stela, Zuzana a Sofia. Boli to fajn dievčatá. Sú druháčky. Keď prišla učiteľka tanca ako prvé sme sa rozcvičili. Táto rozcvička ma skoro unavila. Potom trénerka pustila hudbu. Kývla na jeden pár a začali spolu tancovať. Boli perfektne zladený. Akoby presne vedeli čo ten druhý má na mysli. Po pár sekundách trénerka kývla na Sofiu a na jedného chalana. Sofia je tu tiež prvýkrát. Bola trochu vyvedená z miery ale snažila sa to zakryť. Chalan bol úplne uvoľnený. Tancovali tiež dobre ale nie až tak dobre. Chalan niekedy tušil čo chce spraviť tak ju nasledoval. Za to Sofia sa s ním vôbec nevedela zladiť. Keď si to všimol nechal ju robiť čo chce a on ju už po celý čas nasledoval. Zrazy sa na mňa trénerka pozrela a hneď na to na Alexa. Skoro mi vyskočili oči. To nemyslí vážne. Pozrela som sa na Alexa ale ten bol vážny. Pristúpil ku mne a až potom sa úškrnol. Prepla sa hudba na To build a home. Milujem tú hudbu. Alex si všimol iskričku v oku. Nadvihol jeden kútik pier a začal so mnou tancovať. (Tancovali sme to čo vo videu vyššie.) Keď sme skončili všimla som si že už asi tri páry vedľa nás tancujú. Ešte raz som sa na neho pozrela a opätovala som mu dlhý očný kontakt. Sofia ma potiahla keďže už dotancovala. ,,Bolo to super. Vážne." Úsmev jej opätujem a už sedím na lavičke. Pozerám na páry a rozmýšľam nad Alexom a Leom. V piatok máme mať druhé rande a ja tu už rozmýšľam nad Alexom. Zahryznem si do pery a pozerám pred seba ako blbec. ,,Tak, Dnes si myslím že ste to dali na jednotku. Skončíme trochu skôr lebo si musím niečo vybaviť. Podľa toho ako ste tancovali Noe ste na tom zle. Zachováte chladnú hlavu a nespanikárite keď tancujete s druhým. To je dobré. Pretože tanec nie je len o vás. Niekedy ste síce dvaja ale mali by ste tancovať ako jedno telo. Dovidenia." Odzravíme sa a všetci ideme do šatne. Hneď ako vstúpi do dievčenskej šatni posledné dievča zavriem. Všetci sa rozprávajú. Ešte aj chalanov počuť z vedľajšej šatni. Ja sa rýchlo prezlečiem a pretlačím sa cez dievčatá. Bicykel na mňa už čaká. Zrazu sa z dverí vynorí Alex. Krvné na mňa. ,,Čo, už ideš v bicyklom?" Prevrátim očami a odbrzdím bicykel. ,,Vieš veľmi dobre tancovať. A teraz to myslím smrteľne vážne." Pozriem sa na neho a zase ma vážnu tvár. Vyzerá vtedy o mnoho sexy. Prepliaskám sa vzduchu. ,,Ďakujem" poviem s úsmevom. On len kývne hlavou a nastúpi do auta. McLaren. Krásna čierna farba. Žiarlivo ešte raz pozriem na auto a už frčím preč. Za mnou ide McLaren. Prekrútim očami a idem do mojej uličky. Už ma "nesleduje". Prídem domov a hodím sa do postele.
Cŕŕŕn. Cŕŕn. Cŕŕ...Vypnem budík. Otvorím skriňu a rozmýšľam čo si oblečiem. Je piatok. Obliekla som sa a spravila som si cop s vrkočom. Dnes som nemala chuť sa namaľovať. Vyrazila som a šla do školy. Autobus trochubmeškal čiže som sa musela ospravedlniť učiteľke za meškanie. Po škole som utekala domov. Hodila som tašku do kúta a zobrala som si uterák. Osprchovala som sa, najedla a rýchlo som sa začala maľovať. Keď som bola hotová vybrala som si biely saténový top s čiernymi džínsami. Zobrala som si ešte kabát a bielu kabelku. Dala som si asi 10 strekov voňavky a vyrazila. Akurát pred mojím domom zastalo auto. Vystúpil z neho perfektný vysoký blonďák. Áno. Perfektný Leo. ,,Čauko, kráska" usmial sa s tým jeho dokonalým úsmevom. Skoro sa mi podporili kolená. Vykročila som k nemu. Podal mi červenú ružičku. ,,Ďakujem. Milujem červené rúže." Mal čierne nohavice a čiernu mikinu. Otvoril mi dvere a potom ich aj zavrel. Obišiel auto a nasadol. Po celý čas sme boli ticho. Zastal pred parkom a išiel mi otvoriť dvere. ,,Aký džentlmen." Usmejem sa. ,,Ja som vzdy." Úsmev mi opätuje a ruka v ruke kráčame chodníkom prejdeme dve lavičky a na tretiu si sadneme. Potom z tašky ktorú zobral vytiahne víno a hrozno. Nechápem ako môže niekto taký dokonalý existovať. Biele víno naleje do sklených pohárov na víno. Štrngneme si a napijeme sa. Kecáme asi dve hodiny. Potom sa ideme ďalej prejsť. Keď sme na konci otočíme sa smerujeme do auto. Tesne pred autom zastaneme. Pozriem sa na neho. On sa usmeje s tým božský úsmevom a už som pri ňom roztopené. Mám ho chuť pobozkať ale predbehne ma. Nežné ma pobozká. Nestrká mi jazyk do hrdla. Je to perfektný bozk. Keď sa od seba odtrhneme usmeje sa ešte lepšie. Ja mu chytím hlavu a znova ho pobozkám. Teraz aj s jazykom. Už sa potrebujeme nadýchnuť tak sa odlepíme. ,,Ešte raz sa na mňa usmeješ a neručím za seba." ,,Dobreee." Povie so smiechom a otvorí mi dvere. Potom si sadne vedľa man a naštartuje. Keď vyrazíme dá mi ruku ma preraďovačku a on svoju na moju. Spolu preraďujeme. Ideme asi 180. Ani neviem ako ale už sme pred mojím domom. Rodicia sú doma lebo v garáži je auto. Pozriem na Lea. Usmejem sa na neho a dám mu pusu. Ten mi pusu opätuje a takto sa bozkávame asi 5 minút. Vonku sa rozsvieti svetlo. Usmejem sa pomedzi bozky. Mama. Odtiahnem sa. ,,Mamina už na mňa čaká." Usmeje sa a dá mi pusu na líce. ,,Dobre, princezná." Vyjdem z auta a zakývam mu. Keď odíde otočím sa. Usmejem sa lebo viem ze za dverami je mama. Keď už som pred dverami otvorími dvere. ,,No čo? Ako bolo?" ,,Výborne. Tatino si šiel ľahnúť?" ,,Áno. Je unavený. Idem ti zohriať večeru?" ,,Netreba." Nasmerujem si to do izby. Prezlečiem sa do pyžama. V kúpeľni si porobím veci a potom všade zhastnem svetlo. Skočím do postele a zababuším sa do periny. S úsmevom na perách zaspím.
YOU ARE READING
Tanec
RomanceEmily je tretiačka na strednej a strašne rada tancuje. Je to jej druhý život. Jedného dňa sa prihlási do kurzu pre tanečníkov a stretne arogantného chalana zato dosť pekného. Ani sama nevie a začne sa jej rúcať celý život.