açıklama

291 31 13
                                    

bu hikayede olayları detaylı olarak anlatmadım. genelde hep kısa bölümlerden oluştu. o yüzden genel kurgudan biraz bahsetmek istiyorum.

jennie'nin psikolojik sorunları var. şizofren denilebilir. sürekli sesler duyuyor. bu yüzden de sık sık doktorunun verdiği ilaçları kullanıyor. sesler yüzünden derslerine de çok odaklanamadığı için lalisa ona yardım etmek istiyor ve beraber jennie'nin projesini hazırlamaya başlıyorlar. bu süreçte sıklıkla görüştükleri için birbirlerini tanımaya başlıyorlar.

aşık oluyorlar fakat jennie'nin duyduğu sesler onun mutlu olmasını istemiyor. ona bir arkadaş gibi yaklaşıyorlar. jennie de aşırı saf. onları dinliyor ve ilaçlarını almayı bırakıyor. artık sesleri daha çok ve daha yüksek seste duyuyor.

lalisa jennie'ye itiraf ettiğinde de jennie hayatının en mutlu anını yaşıyor. sesler bunu kaldıramıyor. jennie mutlu olursa yok olacaklarını düşünüyorlar. bu yüzden korkuyla bağırmaya başlıyorlar. jennie bir an ne olduğunu anlayamıyor. başı çatlayacak gibi oluyor ve sus diye bağırmaya başlıyor. lalisa da kendisine dediğini sanıyor ve gidiyor.

jennie lalisa gidince daha da kötü oluyor ve sesleri susturmak için bir daha asla duyamasam da olur diyor. kulaklarına bıçak saplıyor. daha sonra sesler kesiliyor. sonunda huzura kavuştuğunu düşünüyor ama lalisa'nın gittiğini fark ediyor. odasına çıkıp onu beklemeye başlıyor. lalisa jennie'yi merak ettiğinden evine geliyor, onu o halde görünce çok korkuyor. evden kaçıyor ve bir daha gelmiyor.

jennie birkaç hafta o evden çıkmadan onu bekliyor. ailesi onu ziyarete geldiğinde hemen hastaneye kaldırıyorlar. iyileşince de ilsan akıl hastanesi'ne kapatıyorlar. lalisa daha sonra yugyeom ile evleniyor. yugyeom'a aşık olmasa da onu çok seviyor ve çocukları oluyor. jennie ise yıllarca o hastanede lalisa'yı bekliyor.

whisper | jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin