Hüzünlü gecenin karanlığında siyahlara bürünmüş genç adam açık olan penceresinden dışarıya doğru bakıyordu. Ay bu gece güzelliğini göze sokmak istercesine daha bir şevkli parlıyor, onun yanında sönük kalan yıldızlar ise mahzun bir şekilde ona eşlik ediyordu. Gözlerini birini arar gibi ayda dolaştırdı, belki de bir yerlerden ayın çocuğunun çıkıp gülümseyerek ona merhaba demesini bekliyordu.
Hafifçe esen rüzgar saçlarına dokunup geçti. Aklı o kadar dağınık idi ki bu dokunuşu bile hissedemedi. Elinde bir kasetçalar tutuyordu. Her ne kadar teknolojinin hüküm sürdüğü bir zamanda yaşasa da nostaljik şeyleri oldum olası sevmişti ve bu tarz şeyleri saklamak tam da ona göreydi.
Şiddetini biraz daha artıran rüzgar yine ona uğramış, bu sefer gömleğinden içeri göğsüne doğru süzülmüştü. Aynı zamanda duvardaki takvimin yaprağına da el atmış, sanki o günün anlamını biliyormuşçasına onu koparmaya çalışıyordu.
Usulca kasetçaların başlat tuşuna bastı ve açılmasını bekledi .Ardından cızırtılı bir ses yükseldi kasetçalardan, yıllar öncesinden on beş yaşındaki bir çocuğun mutlu sesi.
" Merhaba, sana henüz bir isim veremedim ama en yakın zamanda vereceğime dair söz veriyorum. Bu benim doğum günü kayıtlarım ilki ve sana bir sır vererek başlamak istiyorum. Galiba en yakın arkadaşıma aşık oluyorum."
Merhaba, bu hikaye aklımdaydı ve yazmak istedim .Kısa bir hikaye olacak ve çabuk bitecek. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
winter bear
FanfictionBu kışı geçip o bahar gününe kavuşana kadar sevgine kıvrılıp uyumak istiyorum.