1 hafta geçti o videonun gelmesi ardından Her şeyin tekrar karşıma çıkması derin yaralarımın kabuklarının soyulmasına neden olmuştu hayat yine yapmıştı yapacağını bana cahid o video dan sonra bana bakmıyordu sadece cahid değil kimse bana bakmıyordu büyük bir çukura düştüm. Bir el uzatan yok bir ip yok bir yol yok sadece gökyüzü var ona baktığımdaysa güneş bedenimi yakıyordu kimsesizdim çaresizdim yalnız kalmıştım her zaman yanımda olan nehir şimdi susuyordu .
1 haftadır iş yerindeyim uyuya kalıyorum iş yapmaktan gücüm yok ruhsal olarak fiziksel olarak şimdi ise arabada çığlık attığım o yere gidiyorum kalbim o kadar ağırlaşmıştı ki taşınamıyordum hiç bir şey geçmiyordu aklımdan sadece beynimin refleksleri ile haraket ediyordum
Geldim...Nehirin ağızından
Elifin çok ağır şeyler yaşaması beni sarsmıştı o kadar utaniyordumki yüzüne bakamıyordum o kadar şey yaşadı ama hiç belli etmedi bizim sorunlarımıza koştu dayanamayıp aradım
Elifcik♡ aranıyor...
Açmadı .
Aradım.
Açmadı . Endişelenmeye başladım ırmağı aradım.
Kuzişim♡♡ aranıyor...
Irmak: efendim nehir.
Nehir: Irmak elif telefonlarını açmıyor hep açardı hiç böyle olmadı endişeleniyorum .
Irmak: Tamam sakin ol nereye gitmiş olabilir ben demin asistanını aradım çıkmış eve gitmemiştir onu biraz tanıyorsam .
Nehir : Cahid e sorsak belki o biliyodur?
Irmak: Sanmam ama bir mesaj atalım gruba .
Nehir :Tamam baybayIrmak: baybay.
Grup ( ad bulamadım mk)
Çocuklar elife ulaşamıyoruz onu gordunuzmu?
Cahid: belki yalnız kalmak istemiştir bilmiyorum nerde olabilir
Gafur: benim aklıma bir yer geliyor ama
Leo parçasığ: sahil mı?
Aslanım leo beğ.
Gafur : = |Kuzişim: o zaman sahile gidiyoruz hadi orda buluşalım.
➖➖➖➖➖sahilde➖➖➖➖➖
Elif yere oturmuş denize bakıyordu inanmıyorum bu hâline bitmişti tam anlamıyla
"Elif!!"
Cevap yok ."Elif biz geldik iyimisin niye telefonuna bakmıyorsun "
"Nehir cahid ile gafur kendi isteğiylemi geldi yoksa sizin fikrinizmiydi ?"
Irmak daldı hemen "ne önemi var bunun elif"
Cahid başladı o sırada "ben yalnız kalmak istersin diye düşünmüştüm nehir dedi elif telefonlarına bakmıyor diye "
"Evini yapamıyacağım cahid şirketten ayrılıyorum türkiyeye dönüyorum beni yalnız bırakmak istiyorsanız bırakın ben tek başına bir şekilde idare ederim"
Ben şok olmuş bir şekilde baktım cahid göt olmuş gibiydi hemen elife ikna etmeye çalıştım
"Niye elif neden ""Nehir 5 n 1 k oynıyacaksan yanındakilerle oyna itibarım her an yerle bir edilebilir kim tecavüze uğramış bir içmimarım evlerini yapmasını isterki hemde babası annesini öldürmüş"
Cahid kısık sesle "ben senin evimi yapmanı dedi ve yutkundu "
Elif ona baktı ama bana biri öyle baksaydı eğer ağlamaya başlardım
" istemezdin biliyorum beni orda bıraktın çünki babam annemi öldürmüştü sen benim babam gibi olmamdan korktun şimdi ise istismara uğramış aciz biriyim senin için ve bana acıyosun yüzüme bile bakmıyorsun nehir sen ise kaç yıllık dostum sen bile bana bakamıyorsun utanıyorsun hepiniz benden utanıyorsunuz yalnızım ben kimsesizdim artık şimdi gidebilirsiniz ve son olarak cahid ben ben sen -"
Susmuştu ayağa kalktı arabasına bincekti ki cahid kolunu tuttu"Ben seni ne " dedi
"Senin beni biraktiğin gibi şimdide ben seni bırakıyorum cahid hüseyinli ve bir daha dönmemek üzere dedi hepimize baktı ve arabasını hızlıca u dönüşü yaparak gitti cahid arkasından arabaya bindi oda elifin peşinden gitti bizse orada öylece kaldık...
⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕
Naber okurlarım dayanamadım mq ya neyse ilham perim gelirse belki bugünde atarım ama soru sorcamElif doğrumu düşünüyor yoksa yalnışmı?
Grubun davranışı doğrumu
Cahid Kaçırtiyimmi (hdhdhhdhhdhdhd bu ne aq neyse )
Bb aşkolar muck