Selammm.
Yeni bir anket ile karşınızdayım. Ozmn başlayalımmm...1-Sıvı sabun mu kalıp sabun mu?
(Ben sıvı sabun diyorum çünkü köpürmesi çok güzel oluyor.)2-Altın mı gümüş mü?
(Altınn. Çünkü daha pahalı jdjdjdk)3-Tektaş mı beştaş mı?
(Bu ara beştaşlar çok güzell.)4-Bmw mi mercedes mi?
(Bmw krall)5-Sütlü tatlılar mı çikilataalı tatlılar mı?
(Ikiside ama tatlıda ben sütlü tatlılar seviyorum)6-Nescafe mi salep mi?
(Nescafeyi çok içtik yaa salep diyorum. Ohh sıcak sıcak canım çekti.bbosyapmayageldimm bi ara salep te içelim NehirSaltk knk sende içmek istersen içeriz.adileonn_47 senide beklerizz.)7-En sevdiğin makyaj malzemesi?
(Hmm hepsi jsjsks. Ama 1 tane hakkımız olduğu için far diyorum.)8-Uğurlu bulduğun bir eşyan var mı?
(Yooğk)9-Senin için yağmur yağması ne anlama geliyor?
(Ben yağmurun yağdığını gördüğümde aklıma özgürlük geliyor.)10-Bir film yada dizinin duygusal sahnesinde ağlarmısın?
(Aşırı aşırı duygusalsa ağlarım.)11-En sevdiğin çiçek türü?
(Papatya ve orkide)12-Giysilerinin temiz olup olmadığını anlamak için koklarmısın?
(Çorap ve iç çamaşır hariç koklarım.)13-Bir arkadaşın gözünün önünde kayıp düşse ne yaparsın?
(Bunu söylemekten utanıyorum ama gülerim ben.)14-50 yaşındaki kendini anlat.
(Yaşlı ama hâlâ güzel. 15 tane torunum var 4 tanede çocuğum. Tövbe tövbee. Torunlarım hep bana gelmiş şeker veriyorum onlara sjdjdkdk.)15-Kendini öv bakalım.
(Zeki, güzel, akıllı, dahi, profösor jdjdksks. Yardımsever, arkadaş canlısı, merhametli, çalışkan ben. Canım kendimm)Hadi benden bu kadar canlar. Cevaplarınızı bekliyorumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anketimsii (Tamamlandı)
HumorAz biraz ankett. Gel hadiii. Sıkıldıysan soruları cevapla eğlen. Kapak tasarımı= @isim_yok7 #1 DERTLEŞME~21.02.2021 #1 ANKETİMSİ~19.02.2021 #1 DAL~18.03.2021 #1 ANKETLER~20.03.2021 #1 anketişte~30.04.2022