İki ayı geçkin bir süredir wattpad'e uğramıyorum. Hasret gidermek için başladım bu fice. Uzun zamandır da tamamlanmasını bekliyordum. Ve cidden baya iyi bir hasret giderme oldu benim için. Efsane bir fic. Öyle çok ilginç bir konuya sahip değil belki ama yazan bir yazmış ki... Hayranlık uyandırıcı bence. Hiçbir cümle öylesine yazılmamış herhangi bir kelime şu da burada bulunsun diye konmamış cümleye. İlmek ilmek işlemiş yazar. Cidden emek kokan bir kitap. Sıcacık bir mahalledeymişim hissi uyandırdı bende.Kendimi Spartalı hissediyorum. Çok sahiplendim orayı :')
Kitabın akışı öyle doğal öyle gerçekçi ki alıp götürüyor insanı. Hepimiz biliyoruz hiçbirimizin hayatı mükemmel değil kayıplarımız oluyor bazen kendimizi kaybettiğimiz oluyor. Hiçbirimiz o kadar da iyi değiliz. Ailemizle arkadaşlarımızla sorunlar yaşıyoruz, seviyoruz, nefret ediyoruz. Bu kitapta hepsi ama hepsi var o yüzden hiç yabancılık çekmedim. Çünkü kitap ben'di. Eminim ki 'siz' de olur bu kitap. 'Hepimiz' olmaya çok müsait çünkü :')
Söylemeden geçemeyeceğim, okurken arada yorumlara uğradım Baekhyun'a ya da Chanyeol'e öfkeli topluluklar vardı. Ben ikisine de öfkelenmedim açıkçası. İkisi de toydu ikisi de insandı yapmamızın imkansız olduğu hatalar filan da yapmadılar sen gibi ben gibi iki gençti onlar da. İkisini de seviyorum.(Baekhyun'un yeri ayrı :') )
Yazara da teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten teşekkürler, böylesine emek verdiğin için. Kendi şehrinin Delifişek'i oldun bence :')
Okuyun gençler, emek emek kokuyor bu kitap siz de alın isterim o kokuyu.
Sevgiler ❤Yazarın Hesabı --> irisaral
SONRADAN EKLENEN NOT:Yazarımız fici silip gitmişti biriciğim geri gelmiş. YAZARIN YENİ HESABI --> rosrosetta
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bxb fic öneri
RandomGenelde K-pop ship kurguları okuyorum. Bu kitap karakter fark etmez şöyle kaliteli boyxboy fic okuyayım diyenler için ufak bir katalog niteliğinde olsun istiyorum. Umarım aradığınızı bulursunuz. Not:Kaliteli filan deyip havalı bir giriş yaptım ama...