''Benim için bütün işini bırakıp geldiğin için teşekkür ederim bebeğim,seni seviyorum.'' Jimin parlayan gözleriyle uzanıp sevgilisinin dudaklarına bir öpücük bıraktı.
Haneul kızın fazlasıyla yapmacık tavırlarına içten içe gülerken bir sigara daha yaktı.Bu sırada sevgilisini geçirip gelen Jimin gülümseyen gözleriyle masalarına dönmüştü.
''Cidden bu yaptığına inanabiliyor musun?Çook fazla işi olmasına rağmen benim için buraya geldi.Hey burada sigara içmek yasak değil mi?'
Masada sadece Haneul ve Jimin kaldığı için Haneul ona seslendiğini biliyordu.Ona bakmadan cevap verdi.''Bu özel bir parti.Mekan kuralları düşer.''
Haneul'un bu geceki planı en uzak masada tek başına oturup bu aptal partinin bitmesini beklemekti ama sağolsun Jimin ve kız arkadaşı buna izin vermemişti.
''Hey,Haneul!Selam.''
Masalarına yaklaşan Kyung'tu.Haneul muhtemelenen dünyadaki en iç karartıcı ses tonuyla selamlamasına karşılık verdi
''Kang Haneul,yine dumanlısın.Yani her iki anlamda da.''Kyung konuşurken eliyle Haneul'un elindeki sigarayı işaret etmişti.Haneul bir yanıt vermek yerine sigarasından bir nefes çekti.Kyung Haneul'u uzun zamandır tanıdığı için bunu yadırgamadı.Bunun yerine Jimin'e yöneldi.
''Basına açıklamışsınız.Tebrik ederim,senin için ciddi bir adım olmuştur.''
Konu nasıl dönüp dolaşıp Jimin ve kız arkadaşına geliyordu Haneul anlamıyordu.
''Ah,evet.Bu ikimiz içinde zor bir adımdı ama daha fazla saklamak istemedik.Aslında ben biraz daha saklamayı tercih ediyordum ama o ne kadar çok duyulursak ayrılmamızın o kadar zor olacağını söyledi.Çok tatlı değil mi?''
Düşüncelerini kendine saklamakta çok başarılı olamayan Haneul en sonunda patlamıştı.Herkes Jimin ve kız arkadaşı olayından bahsediyordu ama kimse kızın gerçek yüzünü görmüyordu.
''Tatlı mı?''Haneul sahte bir kahkaha bıraktı. ''Oldukça boktan.''
Bu sözüyle ortam ve Jimin'in suratı o kadar gerilmişti ki Kyung tatsız şeyler olacağını anlamıştı.
''Anlamadım?''Jimin sert bir ifadeyle konuşmuştu.
Haneul oradan uzaklaşmak için ayaklandı''Belli oluyor.''
Jimin bunun peşini bırakacak gibi görünmüyordu.Kız arkadaşına laf edilince deliye dönüyor,karşısındakilere olmayacak şeyler söylemeye başlıyordu.Gitmek üzere olan Haneul'un kolundan tuttu.''Ne demeye çalışıyorsun?''
Haneul.''Anlatsam da bir şeyin değişmeyeceğine eminim.''Eliyle başka bir masada toplanmış sohbet eden BTS üyelerini gösterdi.''Çünkü söyleyeceğim şeyleri onların da sana söylediğine eminim.Pek de işe yaramamış.''
Jimin oldukça sinirlenmişti.''Onlar bana hiç bir şey diyemez.Bu benim hayatım ve ben mutluysam onlar da bundan mutlu olm-''
Haneul kolunu Jimin'den kurtarıp lafını böldü.''Demek bu yüzden bütün gece senden uzak durmuşlar. Seni uyardılar değil mi?O kızın seni değil paranı ve adını sevdiğini söylediler.Üç aylık bir ilişkiyi dünya starı birinin açıklamamasını,en azından 1 yılınızın dolmasını gerektiğini söylediler.Ama senin sevgilin hemen açıklamak istedi.''Ne kadar çok duyulursak ayrılmamız o kadar zorlaşır.''Bunun ne demek olduğunu anlamamak için mal olmak gerekir.Gerçi kör kütük aşık olman da aynı şey.''
Jimin gittikçe sinirleniyordu ama nedense içinden bir ses Haneul'u dinlemeye devam etmesi gerektiğini söylüyordu.Oldukça soğuk ve sinirlendiğini belli eden bir ses tonuyla konuştu''Benden hiç ayrılmak istemediğini söyledi,bunun başka bir anlamı yok.''
Haneul göz devirdi.''Senin gözünde herkes sizin ilişkinizi kıskandığı için bu şeyleri söylüyor değil mi?Tanrım,anladık aptalsın ama etrafındakilere pislik muamelesi yapamazsın.Ayrıca hiç ayrılmak istemiyorum anlamına gelmiyor.Bir düşünsene,ne kadar erken açıklarsan o kadar erken tanınacak.Kolay yoldan ünlü olacak.Kaç modellik ajansından reddedildiğinden haberin var mı?Şimdi Park Jimin'in kız arkadaşı olduğu bir çok ajans onunla iletişime geçmeye çalışacak.Zamanla tanınacak,parası olacak ve artık sana ihtiyacı kalmayacak.O zaman götüne tekmeyi basacak ve o zaman ertafındakileri o kız yüzünden bu kadar uzaklaştırdığın için kendinden nefret edeceksin.''
Jimin oldukça sinirlenmişti.Hangi hakla aptal bir menajer ona bunları söyleyebilirdi?
Haneul göz devirdi.Bu kadar aptal olmamalıydı.''Hâlâ inanmıyorsun değil mi?Pekala sana ufak bir test senin, onun en sevdiği tatlıyı ve rengi bildiğine eminim.Peki o bunları biliyor mu?Basit gibi görünebilir ama sana verdiği değeri böyle ufak şeylerden anlarsın.Neden tatlı ve renk diye soracak olursan eğer az önce sana ''Gucci'nin yeni çıkan çantasının toz pembe olanını istediğini çünkü toz pembenin en sevdiği renk olduğunu' söyledi ve sen ardından sen de kendi en sevdiğin renkleri söyledin.Daha sonra Gangnam'da yeni açılan 'lüks' tatlıcıdan cheesecake yemek istediğini sen de ona cheesecake yemek yerine birlikte kurabiye yapabilceğinizi en sevdiğin tatlının kurabiye olduğunu söyledin.Yani bunları bilmemesi imkansız.''
Jimin artık patlamıştı,herkes ona sevgilisinin kötü biri olduğunu söylüyordu.Ama öyle değildi,anlamıyorlardı.Hiç kimse onu anlamıyordu.''Yeter bu kadar saçmaladığın!Senin gibi aptal bir menajer bozuntusu benim gibi birinin sevgilisini teste sokmasını mı söylüyor?!Sen kimsin ki!Önce gidip kendi dertlerini çöz,sonra başkalarınınkine burnunu sokarsın!Şuna bak neredeyse bir paket sigara bitirdin!Şimdi git buradan!''
Haneul alaycı bir ifadeyle gülüp bitmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti.''Aslına bakarsan ben zaten gidiyordum.Madem bunları duymak istemiyordun beni durdurmasaydın.''Elindeki sigara izmaritini küllüğe bastırdı.''Demek aptal bir menajer 'senin gibi birine' ha!'' Kıkırdadı. ''Kendini fazla büyük görüyorsun Park Jimin.Diğer insanlardan bir farkın yok.Aramızdaki mevki farkından dolayı aşağılayıp beni inciteceğini sanıyorsan eğer,oldukça yanılıyorsun,bak sana ne diyeceğim sikimde bile değilsin.''
Ardından Haneul çantasını alıp oradan uzaklaştı.Jimin hala oldukça sinirliydi.Cidden bir menajar bile hangi hakla ona karışabiliyordu?Üstelik onun menajeri bile değildi.Tanrım,üstüne üstlük ona küfür etmişti!
''Her zaman haklıdır.''
Kyung'un sesiyle Jimin, Kyung'a döndü.Bu sırada ne ara oraya geldiğini anlamadığı Namjoon Hyung da ona hoş olmayan bakışlar atıyordu.
Jimin Kyung'a doğru döndü.''Ne demek her zaman haklıdır?''
''Haneul'la iki sene boyunca çalıştım.Bir kere bile yanıldığını görmedim.Eğer onu tanısaydın,ne demek istediğimi anlardın.Aslında harika biri,onun sadece bu yanını görmüş olman üzücü.''
Jimin göz devirdi.''Tanrım bu gece cidden çıldıracağım,sen de mi Kyung?Harika şimdi ne yapacaksın ona aşk ilanı falan mı edeceksin?Platonik misin?Böyle bir kadına neden platonik olursun ki?Yolda görs-''
Kyung daha fazla dayanamadı ve Jimin'e bulaşmamaya karar verdi yoksa elinde kalacaktı.''Sana iyi geceler Jimin.''
Sözü kesilen Jimin afallayarak Kyung'un gidişini izledi.
''Seni artık tanıyamıyorum Jimin.''
Namjoon hyungun sözleriyle daha da afallayan Jimin onun da diğerlerinin yanına gidişini izledi.O an farkında değildi ama insanları hayatından bir bir uzaklaştırıyordu.En sonunda yapayalnız kalacaktı.
YOU ARE READING
Menajer || PJM
Fanfiction...''Sana iyi geceler Jimin.'' Sözü kesilen Jimin afallayarak Kyung'un gidişini izledi. ''Seni artık tanıyamıyorum Jimin.'' Namjoon hyungun sözleriyle daha da afallayan Jimin onun da diğerlerinin yanına gidişini izledi.O an farkında değildi ama ins...