Izuku = normálně
Random Izukovo rodič = šikmě
Todoroki = tučně+ Omlouvám se že je to tak cringe
"Mamí , tatí pojďte si se mnou hrát !"
"Izuku víš že pracujeme na tom experimentu ! "
"A na jakým ? "
"Tohle sérum má jakékoliv zvíře naučit mluvit "
"Aha "
V noci když matka i otec usly jsem šel do menší laboratoře . A tam na sebe vylil trochu toho séra . Ale neřešil jsem to . Když jsem se koukl všude kde jsem chtěl tak jsem si šel lehnout . Ráno mě však čekalo něco hrozného .
"Aaaaaa"
" Izu co se děje "
"M-mami co to je ? "
Měl jsem na sobě zelená ouška se zelenobílím ocáskem . To mi ani tak nevadilo . Až do tý doby dokud si toho nevšiml otec . Začal mě tahat za uši a za ocas . Prej se to snažil odstranit . Ale to bylo ještě dobrý . I když mi je jenom 9 tak mě prodával jako děvku . Byl jsem jako panenka . Zjistilo se že díky tomu že jsem zvíře dokážu být těhotný . Tak alespoň všichni používali ochranu . Nechápu to . Nechápu . Proč ? Proč to dělá ? Co jsem mu udělal ? .
Moree time skipe
Je to rok . Rok mě furt dokola znásilňují . Nebo jak to říct . Prodávají ? Idk .
"Izuku ? "
"Jo ?"
"J-j-je mi to moc l-l-líto já ti to neměl dělat !"
"To je dobrý tati " usměju se
"Víš tvoje mamka měla silnou nemoc a mi na léčbu neměli peníze "
" To je dobrý . A co jí bylo ?"
"To už není podstatný . Už je dobře . "
V ten den jsme jeli na výlet . Začali hrát na schovku . Projelo auto . Seděl tam kluk . Jednu půlku vlasů měl bílou a druhou červenou . A oči měl také půlené . Jedno modré . Přirovnal bych tu barvu k vodě . A to druhé jsem bohužel nestihl postřehl . Jen mě zarazila jeho jizva na obličeji . Od čeho jí asi má ? Jen jsem zakýval hlavou a šel hledat. Najednou kolem mě projelo naše auto . A v něm mamka s tátou jak se smějí a doslova vykřikují že jsem blbej jak jsem jim na to mohl skočit . Snažil jsem se utíkat ale jak jsem doběhl na ulici jsem dostal šok . Běhal jsem furt z ulice zpátky . Vždycky dostanu šok . To mi ani neříkejte . Jsem tady uvězněnej . Jediný co tady je jenom menší chaloupka s krbem a jídlem max na týden . Ale oblečení tady mám jen bundu co jsem si náhodou vzal . Musím to brát pozitivně . Alespoň jsem jsem se od nich dostal . No co je léto . Musím najít nějáký ovoce , pitnou vodou a snad i zeleninu . Věci na zapálení ohně jsou v chatě . Tohle sice nebude úplně život jak pápěříčko ale alespoň něco .
Jel jsem někam s rodinou . Většina koukala do mobilů ale já jsem se koukal z okna . Uviděl jsem tam kluka . Byl to neko nebo tak něják se tomu říká. Měl krásné zeleně oči . Ale co mě víc udivilo že má zelený i vlasy . Ale já mám co říkat . V jeho očích vidím štěstí , radost a naději . Pak už jsem usl protože jezdeme už 5 hodin .
Hiii , todle bude krátká fanfikce . Proto by tahle fanfikce měla být už dokončena . UwU tak doufám že se vám bude líbit .
ČTEŠ
2010 ?
Randomrok 2010 jedu s rodiči na výlet . Koukal jsem se z okna . A uviděl jsem tam postavu . Tu chvíli co jsme se mihli jsme si dívali do očí . A já si ty jeho zapamatoval. Měl je krásně zelené a plné štěstí , radosti a naděje . 2020 Jedu ve svém autě na...