Аки:Эээ Нана,гуйж байна шүү дээ.Одоо ганцхан хүн дутаад байна шд.
Нана:Би чамтай цуг явахгүй ээ.
Аки:Их амархан шүү дээ.Чи зүгээр л очоод сууж байхад л болно.Өөр яах ч гүй.
Нана:Хаана гэл ээ?
Аки:Sassy Lounge-д.Тэр баян ах нар дуулаад л чи хажууд нь суугаад л,яахав хаяа нэг дуулхад болно.Надад үнхээр хэрэгтэй байна,туслалдаа.Чи мэдэж байгаа шүү дээ,аав ээжийн 'сургалтын мөнгө' гээд өгсөн бүх мөнгийг нь би үрчихсэн.Одоо удахгүй сургуулийн төлбөр нэхэгдэнэ.Миний төлөө гуйя...
Нана:Болно оо,ойлголоо.Янз бүрийн зүйл болохгүй биздээ?Би тэнд зөвхөн чиний төлөө л очъё.
Аки:Янз бүрийн зүйл болохгүй ээ.
Үнхээр их баярлалаа орой энийг өмсөөрэй(даашинз сарвайх)
Нана:Юу вээ?? Энэ чинь дэндүү задгай юм аа.Би өмнө ерөөсөө ийм юм өмсөж байгаагүй шүү дээ.
Аки:Зүгээрдээ,хонгор минь чи алзахгүй.Нана:Гэхдээ чи мөнгө өө юунд үрчихсэн юм бэ?
Аки:Би харин нөгөө юу...бааранд ороод л...дуусгачихсан юмлда...чи надад туслахаа болихгүй биздээ?
Нана:Ммм заза.Юу гэждээ хэлсэндээ хүрэлгүй яахав.Харин чамд тэр их мөнгийг цуг дуулсаны хөлсөнд л өгөн гэж үү?
Аки:Үгүй ээ...яг ч тийм биш лдээ......на.м...айг га..нц.хан уд..а..а унтвал өгнө гэсэн.
Нана:Чи тэгээд зөвшөөрчихсөн хэрэг үү??
Аки:Ойлгоорой өөр арга байгаагүй юм...Заза найз нь гарах ажил байна.Орой хүрж ирээд цуг явцгаая.
Нана:Заа.=================================
Нана Комацу бол 20тэй оюутан.Гэр бүл нь орон нутагт байдаг ба Токёод суралцаж байгаа юм.Тэрээр хичээлдээ сайн,даруухан,үзэсгэлэн гоо төгөлдөр,охид бүрийн хүсдэг галбирлаг биетэй хэдий ч үүнээрээ бахархаж барддаггүй.Даруу зантай нь ч холбоотой биз.Аки Амуро бол түүний дотуур байрны хамтрагч юм.Тэр бол үнхээр зальтай баяр цэнгэл,эрчүүдэд дуртай,эдийн шуналтай нэгэн билээ.Мөн түүний сайн жүжигчин гэдэгийг дурьдах хэрэгтэй байх.
=================================
Аки байрнаасаа гараад нэгэн дугаар луу залгалаа,удсан ч гүй Дуудлагыг хүлээн авч:
-байна уу
-байна° гэж эрэгтэй хүний баргил хоолой цангинлаа°
-нэг охин оо зохицуулчихсан шүү,өрөөний маань охин байгаа юм.Хөөрхий намайг сургалтын төлбөр өө төлөх гээд л үйл ээ үзэж байна гэж бодож байгаа.Бас бусад цуг суух охид ч байгаа,тэд ч угийн мөнгөний төлөө яахаас ч буцахааргүй бэлэн байж байдаг хүмүүс шүү дээ.
-Аки чи ч сайн жүжигчин шүү.
-мэдэж л байна одоо тэгээд тэр охиныг яах уу?
-яахав дээ,аваад л ир,босс маань таалвал цуг хонуулах байх.Босс таалахгүй бол тэгээд л явуулдаг байхдаа,эсвэл бидны нэгнийх нь дэвсгэр болох биз.
-Танай босс намайг таалдаггүй атал тэр хөдөөны халтар охиныг юу гэж таалж байдаг юм бэ хэмээн шингэхэн хоолойгоороо аальгүйтан инээнэ.
-Нээрээ тийм ч юм уу.Гэхдээ гол нь наад охин чинь онг*н биздээ? Тэр л хамгийн чухал шдэ.
-Мэдээж онгон,би батална шүү.Арай надад итгэхгүй байгаа юм биш биз??
-Яалаа гэждээ.
-Заза тэгвэл орой уулзацгаая.
YOU ARE READING
☾︎ 𝚈𝙾𝚄 𝙰𝙶𝙰𝙸𝙽 ☀︎︎
AdventureТа бүхэндээ японы Nana Komatsu&Masaki Suda гэх хосын хайрын түүхийг толилуулж байна.Таалан соёрхоно уу.