Nana's POV
Нана хаалгаар гараад шайгаагаад харвал өнөөх хүмүүс нь явчихсан байхыг хараад шууд л цүнхээ шүүрээд lounge оос гараад явав.
Тэр гэртээ очиж хамаг хувцас ,өөрийн гэсэн бүх юмаа цүнхэлж аваад энэ муухай газраас явж шороо үнэртэж өссөн төрсөн нутагтаа очихоор болов.Тэндээ очиж хэсэг зуурч болтгуай болсон зүйлсийг мартахыг хүссэн хэрэг тэгээд эцэг эхдээ бүх үнэнээ хэлж санааг нь зовоолгүйгээр найзаасаа тусдаа байхаар болсон өөр байр түрээслэх гэж байгаагаа хэлэх санаатай байв.
Авто бусны тасалбараа захиалчаад сандал дээр суугаад хүлээж байтал түүнд худлаа хэлж цуг lounge орсон Аки явж байв.Акиг харсан Нана зугтаж яваад өнөөх lounge-д түүнд тусалсан адаар ааштай залуутай мөргөлдчихөв. Нана тэр залууг таньж байсан хэдий ч тэр залуу Нанаг огтхон ч танихгүй царайлсаар хажуугаар нь зөрөөд явсанд Нана ихэд гайхав.
______________________Автобусных нь явах цаг болж тэр автобусандаа суухаар явав.Төд удалгүй тэр ч нутагтаа ирж байгалийн сайханд баясаж гэр лүүгээ алхсаар байв.Гадаа сакура цэцэг дэлбээлж яг л түүнийг гэр лүүгээ алхаж явааг мэдэж байгаа мэт зөөлөн салхи сэвэлзэж үс нь бага зэрэг хойшоо хийсч Нанагийн үзэсгэлэн гоо төрхийг улам л тод болгож байлаа.
Гэртээ ортол түүнийг аав ээж нь сүши хийчихсэн хүлээгээд сууж байв. Нана орж ирчээд хувцсаа тайлаад ирж хоолоо идчихээд дээшээ гарж хувцсаа цэгцэлчихээд унтахаар орондоо орж гүн нойронд автав.
Өглөө нь:
Ээж: Миний охион босоорой өнөөдөр манай хажууд шинэ хөршүүд нүүж ирж байгаа юм байналээ. Өглөөний цайгаа уучаад орж танилцъя.
Нана: Заа ээжээ би одоохон нүүр гараа угаачаад доошоо буугаад очъё.Бид цайгаа уучаад шинэ хөршийнхөө хүмүүстэй танилцахаар орлоо. Тэднийх хотоос зайдуу газар түр амрахаар ирсэн бөгөөд нилээн баян айл гэдэг нь гэрийн эзэгтэйгээс нь авхуулаад тавилгыг нь харахад л мэдэгдэж байсан юм.
Гэрийн эзэгтэй:Танай охиныг хэн гэдэг вэ? Насаараа манай бага хүүтэй ойролцоо бололтой харагдаж байна шүү.
Ээж: Энэ манай ганц охин байгаа юм Нана Комацу гэдэг. *бага зэрэг инээмсэглэх* мэндлээрэй миний охин
Би: Сайн байна уу Нана гэдэг.20
настай.
Эзэгтэй: Чи их хөөрхөн охин байна шүү.Хаана сурдаг вэ?
Би: Аан би токиод 3-р симистэрд сурдаг,түр хугацаанд гэртээ ирж амрахаар ирсэн юм аа.
Эзэгтэй: Аан зөв2.Манай хүүгээс 4 дүү юм байна.
: Эмээ наана чинь хэн дуугараад байгаан юм бэ? Ахаа манайд хүн амьтан ирэх ёстой билүү?
: Би мэдэхгүй ээ дөнгөж нүүж ирсэн айлд хэн л ирэв гэж дээ ядаргаатай юм бэ хүн тайван унтуулахгүй гэрээр дүүрэн орилоод байх юм * дэрээ шидэх*
Эзэгтэй: Хүүхдүүдээ манай хөршүүд биднийг шинээр нүүж ирсэн гээд бидэнд гарын хоолоо бэлдээд авчирсан байна. Хөгшөөн 2 хүүтэйгээ хүрч ирээд бидний хөрштэй танилц.
Гэрийн эзэн: Ойлголоо дагуулаад очлоо очлоо
Эзэгтэй: Зиаа танилц манай охины хүү Ники
YOU ARE READING
☾︎ 𝚈𝙾𝚄 𝙰𝙶𝙰𝙸𝙽 ☀︎︎
AventuraТа бүхэндээ японы Nana Komatsu&Masaki Suda гэх хосын хайрын түүхийг толилуулж байна.Таалан соёрхоно уу.