Ch-2

291 9 0
                                    

2020 December 25
​ေပက်င္​း
2011 December 25
​ေပက်င္​း
က်​ေနာ္​ သူ႔ကိုစ​ေတြ႕ခဲ့တယ္​အရင္​ကဆို တ​ေယာက္​ထဲ​ေနတတ္​​ေပမယ္​့ သူကို​ေတြ႔​ေတာ့ ခင္​ခ်င္​မိခဲ့တယ္​ ႏွင္​း​ေတြၾကားမွာ​ေဆာ့​ေနတဲ့သူ႔ဆီကို သြားပီး မိတ္​ဆက္​ခ​ဲ့တယ္​ က်​ေနာ္​့ထက္​ငယ္​တယ္​ ထင္​ခဲ့​ေပမယ္​့ က်​ေနာ္​့ထက္​​ေတာင္​ႀကီး​ေနတာသူက (အသက္​ အသက္​)
' ​ေဟး.​ေကာင္​​ေလးတ​ေယာက္​ထဲလားငါနဲ႔တူတူ​ေဆာ့ရ​ေအာင္​ ငါလည္​းတ​ေယာက္​ထဲ'
'​ေဆာ့မယ္​​ေလ လာ'
'အင္​းမင္​းနာမည္​က ဘာလည္​း ငါ့နာမည္​က ရိ​ေပၚ ဝမ္​ရိ​ေပၚ'
'ငါက​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔ ၁၇ႏွစ္​ မင္​းကငါ့ထက္​ငယ္​မယ္​ထင္​တယ္​'
ဟုတ္​လား က်​ေနာ္​က ၁၆ဘဲ႐ွိ​ေသးတယ္​ အာ့ဆို ​ေကာလို႔​​​​ေခၚမယ္ ရလား္​ က်န္​႔​ေကာ'
'အင္​းရတယ္​ ​ေကာကမင္​းကိုဝမ္​​ေလးလို႔​ေခၚမယ္​'
'ဝမ္​​ေလး က်​ေနာ္​့ကိုဘသူမွမ​ေခၚဖူးဘူး'
'ဟုတ္​လား ​ေကာကအရင္​​ေခၚတာ​ေပါ့ အာ့ဆို တျခားသူ​ေတြကိုအဲ့လိုမ​ေခၚခိုင္​းနဲ႔​ေတာ့ ​ေကာတ​ေယာက္​ထဲ​ေခၚမယ္​ရလား'

ရတယ္​"ေကာတ​ေယာက္​ထဲအပိုင္​ ဝမ္​​ေလးက'
ဟီးဟီး ​ေကာကခ်ံဳခ်င္​းကလာလည္​တာ new yearပီးရင္​ျပန္​မွာ ဝမ္​​ေလးက​ေရာ ဒီမွ​ာ​ေနတာလား'

က်​ေနာ္​နဲ႔သူနဲ႔က​ေဝးရမွာပါလား က်​ေနာ္​​ေတာ့ ​ေကာကို​ေတာ္​​ေတာ္​သံ​ေယာဇဥ္​တြယ္​​ေနပီထင္​တယ္​ မခြဲႏိုင္​​ေတာ့ဘူး ​ေကာရယ္​
'ဝမ္​​ေလး" ​ေကာ​ေခၚ​ေနတာ မၾကားဘူးလား'
'အာ ၾကားပါတယ္​ ​ေဆာရီးအ​ေတြးလြန္​သြားလို႔ပါ'
'Awwဝမ္​​ေလးက​ေရာ ဒီကဘဲလားလို႔​ေမး​ေနတာကို'
'ဟုတ္​တယ္​ ​ေကာ'
'ဟုတ္​လား ​ေကာကဦးဦးတို႔ဆီလာလည္​တာ မိဘ​ေတြကမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး ဖြားနဲ႔​ေနတာ​ေလ'
'က်​ေနာ္​က​ေတာ့မိဘ​ေတရ​ွိ​ေပမယ္​့သူတို႔ဂ႐ုမစိုက္​ဖစ္​ဘူး​ေလ က်​ေနာ္​့ကို'
(က​ေလးက​ေမတၱာငတ္​​ေန႐ွာတာဘဲ စိတ္​ခ်ပါ ​ေကာကဒီ​ေတာအတြင္​း​ေသခ်ာဂ႐ုစိုက္​​ေပးမွာမလို႔)
'အင္​ပါ ခု​ေတာ့စိတ္​ညသ္​စရာ​ေတြမ​ေတြးနဲ႔​ေနာ္​ ​ေဆာ့ၾကစို႔ လာ' ဒီလိုနဲ႔​ေကာင္​​ေလး၂​ေယာက္​ဟာစစ​ေတြ႔ခ်င္​းမွာဘဲသံ​ေယာဇဥ္​တြယ္​သြားၾက​ေတာ့တယ္​

Night Change (Complete)Where stories live. Discover now