Üstümü giyindikten sonra chanyeol'u kontrol ettim hala uyuyordu kapıyı sessizce kapatıp dışarı çıktım
Aslında ilk defa kendi başıma yürüyor sayılmazdım ama genelde hep chanyeol yanımda olurdu
Onun tanıdığı arkadaşlarına gözükmemek için gayret ediyordum ama ara sokağın tam karşısında dikilen chanyeol'un yakın arkadaşlarından Baekhyun'ı gördüm bunun üzerine yönümü değiştirmek istedim ama başka bir kestirme yoktu. Tam vazgeçmiş arkamı dönüp eve geri dönerken o çocuk beni tutup eski yönüne geri çevirdi."Ne yapıyorsun sen"
"Yardım ediyorum işte "
"Bu nasıl yardım görmüyor musun ondan saklanmaya çalışıyorum"
"Gerek yok ben hallediceğim şimdi sen sadece şurdaki ağacın yanında gözükmeyecek bir şekilde dur"
Ona güvenmek istemiyordum ama yapabileceğim başka hiç bir şey yoktu.
Kafamı evet anlamında sallayıp ağacın yan tarafına geçtim.
Adım adım jungkook'u izliyordum sanki bir gizli görevdeymiş gibi saçma sapan hareketler yapıyor çocuk gibi davranıyordu uzun zamandan sonra yüzümde bir tebessüm oluşmuştu.Baekhyun'ın karşısına geçip onu sinirlendirmeye çalışıyordu başarılı da oluyordu.
En sonunda Baekhyun da dayanamayıp onu kovalamaya başladı evet bu olay çok komik ve izlemesi de zevkliydi ama artık gitmem gerekiyordu.
Hızlı adımlarla Baekhyun jungkook'u kovalarken kaçtım uzunca beni göremesin diye koşmuştum ve çok yorulmuştum zaten çok da az bir mesafe kaldığı için biraz daha yavaşladım birden arkamdan gelen bir el omzumun üstüne kondu bı durumda biraz sarsıldım çünkü benden daha iri birisiydi .
Baekhyun'dan kaçarken jungkook'danda kaçmam gerektiğini unutmuştum."Hadisene"
Dedi . Anlam veremeyen gözler ile ona baktım.
"Hani yani bir teşekkür eder insan değil mi?"
Dediğinde asla duyulamayacak bir sesle dişlerimi sıkarak.
" Teşekkür ederim"
"Ne duyamadım sen buna teşekkür etmek mi diyorsun şimdi"
"Eğer beğenemediysen gidebilirsin çünkü tekrar etmiyeceğim"
"Tamam ,tamam kızma hemen "
Bir kaç adım sessiz bir şekilde yürüdükten sonra ben sessizliği bozdum.
"Neden hala benim yanımdasın"
"Yalnız yürümene için el vermedi"
" Zaten yalnız yürümek için çıktım aptal istesem chanyeol'u de beklerdim "
"İyi tamam sen bilirsin yalnız yğrü o zaman"
Normalde asla böyle bir şey yapmazdım ama şuan geçiceğimiz sokak gerçekten çok korkutucu olduğu için önüne dönmüş giderken elinden tuttum ve geri çektim yani çekmeye çalıştım.
" Hey tamam dur gitme "
"Bana dayanamadın değil mi?"
"Biliyordum"
Yüzümü büzüp konuştum.
"Bu düşünceden kurtulsan iyi edersin bu sokak biraz korkutucu heralde o yüzden kal dedim sadece"
"Her neyse iki türlüde yanında olmamı istedin sayıcağım"
Biliyorum bu da çok uzun değil ama ilk defa bu kadar uzun yazdım bu ilk rekorum sayılır
7 oy
30 yorumBölüm atmamı istediğiniz fic'leri buraya yazın plz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Choice | Chanrosékook
FanfictionJkylk Seni seviyorum , karşında durup sana bunu söyleyen adamdan daha çok seviyorum. O senin canını yakıyor Rosé... sana bir tek ben iyi gelebilirim. Lütfen beni kendinden uzaklaştırma. Riseiposei Canım yanmıyor o beni seviyor yaptığı her şey benim...