Part 3

178 13 7
                                    

Part 3

" မင်း ဒီနေ့ခရီးသွားရမယ်  "

လက်ထပ်ပြီးပြီးချင်းကြားလိုက်ရတဲ့ စကားကြောင့် ကျွန်တော်နဲ့ ဝမ်လေး ပျော်ရွှင်စရာ မင်္ဂလာဦးညအတွက်ကြောင့် ရယ်လိုက်မိသည် 

" ဟုတ်ကဲ့ အစ်ကို  "

အဲ့ဒီစားပွဲပေါ်မှာ လေယာဉ်လက်မှတ်ရော့ မင်း passport ရော့ 

" ဟုတ်ကဲ့ အစ်ကို  "

လေယာဉ်လက်မှတ်တစ်စောင်နဲ့ Passport 
ရိကျန့်အံသြဆွံအသွားသည်

" ဝမ်လေးအတွက်ရော့ အစ်ကို  "

" ရိပေါ်က passport. မှမရှီတာဘယ်လိုလုပ်မင်းနဲ့ လိုက်နိုင်မှာလဲ ရိပေါ်အိမ်မှာနေခဲ့လိမ့်မယ်   "

" ကျွန်တော်နဲ့ ဒီနေ့မှလက်ထပ်ထားတာကိုး ဒီနေ့ထားခဲ့ရမယ် "

" မတက်နိုင်ဘူး ဂျပန်က အလုပ်ကိစ္စ အရေးကြီးတယ် မင်းကတိအတိုင်း အခုချက်ခြင်း လေယာဉ်ကွင်းသွားဖို့ ပြင်ပါ  "

"  အစ်ကို ကျွန်တော်ကတိပေးတယ်ဆိုတာ ဝမ်လေး နဲ့ အတူတူနေဖို့ ကတိပေးထားတာလေ  "

" ရိကျန့် မင်းဘာဖြစ်နေတာလဲ မင်းဂျပန်က ပြန်လာရင် ရိပေါ်နဲ့ အတူနေရပြီပဲ    "

" ဒါတော့မတရားဘူး လူကြီး
ကျွန်တော်တို့  အတူတူနေချင်လို့ လက်ထပ်တာ အခု ခင်ဗျားလုပ်ရက်က တရားလွန်နေပြီ  "

အစွာလေးပါ့လား

" မင်းကောင်လေးက စွာလှချည်လား ငါက မင်းလက်ထပ်သွားလို့ ဂျပန်ကုမ္ပဏီခွဲကို အမွေပေးချင်လို့ ဆုံးဖြတ်တာနော်   ဒါတောင်မင်းက မလုပ်ချင်ဘူးလား "

" ကျွန်တော် သွားပါမယ် အစ်ကို ဝမ်လေးကို Password လျှောက်ပေးပြီး ကျွန်တော်နောက်ကို ထည့်ပေးလိုက်ပါနော် "

" ကောင်းပြီ ငါစီစဉ်ပေးလိုက်မယ် မင်းသာအရင်ဆုံးသွားနှင့်  "

" ဟုတ်ကဲ့ အစ်ကို   "

မင်္ဂလာဦး အခန်းမှာ ခရီးဆောင်အိတ်ထဲ အဝတ်ထည့်ပေးရင်း နှုတ်ခမ်းဆူနေတဲ့ ကျွန်တော်ကလေးလေး

" ဝမ်လေးစိတ်ဆိုးနေလား  "

"စိတ်ဆိုးယုံတင်မဟုတ်ဘူး ကိုကို အဲ့ဒီ ရှောင်ကျန့်ဆိုတဲ့လူကြီးကို အသေပါသတ်ချင်တာ  "

" ဟားဟားဟား  "

" ရယ်နေနိုင်သေလား ကိုကို   "

" စိတ်ကြီးလိုက်တာ ကိုကို ကလေးလေးက  "

"ဒီတစ်ပတ်အတွင်း ဝမ်လေးလိုက်လာလို့ရအောင် အစ်ကိုက စီစဉ်ပေးပါလိမ့်မမယ်. အခုဟာက အလုပ်က အရမ်းအရေးကြီးလို့နေမှာ  ကိုကိုအလုပ်ကြိုးစားတော့ ဝမ်လေးနဲ့ အိမ်အသစ်တစ်လုံးဝယ်ပြီး အတူတူနေနိုင်တာပေါ့ ဟုတ်ဘူးလား  "

"ဟုတ်ကဲ့  "

" ကိုစိတ်ပူတာ ဝမ်လေးကဒီအိမ်မှာ နေလို့အဆင်ပြေပါ့မလား "

" passport လုပ်ဖို့ တစ်ပတ်ပဲနေရမှာပဲ ကြိတ်မှိတ်ပြီး နေလိုက်ပါမယ် ကိုကို  "

" အင်း ကလေးလေး  "

ကလေးလေး ကိုနမ်းလိုက်သည်  အရမ်းလွမ်းနေရတော့မှာပဲ ကလေးလေး အမြန်ဆုံး လိုက်လာနိုင်ပါစေ

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 26, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ဗီလိန်Where stories live. Discover now