Kapitel 7

4.5K 16 4
                                    

En ganska gammal man kommer in genom dörren och ler sarkastiskt han rullar in en brits och ber mig lägga mig på mage. han sliter fram min arm ganska hårt och sätter i en spruta.

~~~~~~~~~~

Jag vaknar upp och det gör hemskt ont i hela svanken. mannen e borta och jag rusar fram mot spegeln och tittar in min bak den var väldigt stor och jag började gråta det forsade tårar ja inte kunde hejda…"Svich"

En blond kille öppnar dörren och ler snuskigt åt mig. Han slår till mig på ena skinkan och säger med en mörk och alvarlig röst

-Din pappa har köpt dig.

-Min pappa!? Visste han att ja va här?!

-hehhe…han sålde dig för massa pengar för du va oskuld men nu ska han köpa tillbaka dig för nu när du inte är oskuld så är du inte lika mycketvärd lilla slampa.

tårarna bränner under ögonlocken och jag kan inte stoppa det jag börjar gråta. Min pappa han har  gort det hä…han sålde mig…han älskar mig säkert inte…

Killen räcker fram ett par jogging byxor och en sliten luvtröja jag sätter på mig det utan krångel. Killen pekar på en mörkblå volvo och befaller mig att sätta mig ner.

•••••••••••••••••••••••

Pappa står utanför sin dörr och vinkar jag går dit utan atr säga ett ord eller vinka tillbaka. Pappa viskar något till killen och räcker fram ett antal sedlar.sedan tittar han på mig och ler, han sliter tag i min handled och  drar mig ner för källaren och pekar på rummet som låg brevid.bastun.

-du är inte min dotter längre utan min leksak och det här e ditt nya rum.

-LÄGG DIG! skriker hann och jag gör som han säger han spänner fast mig i sängen och ställer sin med sin kuk vid min mun

-SUG! skriker han och jag börjar suga han kommer i min mun och tvingar mig att svälja sedan stoppar han in sin kuk i min torra fitta och kör hardcore det svider och jag skriker sluta…det svartnar…

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 16, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HorhusetWhere stories live. Discover now