The Last Tear-One Direction

303 32 3
                                    

Lola-přítelkynĕ Harryho Stylese

Jackie-nejlepší kamarádka Loly

Harry-přítel Loly

_______________________________________

"Vezmeš si mĕ?"zeptal se mĕ Harry,klekl si přede mĕ a otevřel malou krabičku ve které byl nádherný prstýnek.

"Ano"zakřičela jsem.

Prstýnek mi dal na prst a políbil mĕ. Kluci nám společnĕ s Jackie pogratulovali.

_______________________________________

Z pohledu Loly:

"....jasnĕ Jackie. Jsem tam za pĕt minut" mobil jsem hodila do tašky společnĕ s ručníkem.

Oblékla jsem si modré plavky,na to černé kraťasy a bílé tílko.

"Harry zlato,jdu s Jackie na pláž"řekla jsem Harrymu a políbila ho.

"Musíš?"udĕlal psí oči.

"Tu chvilku to vydržíš"usmála jsem se a obula si žabky.

Nasedla jsem do auta a jela smĕrem pláž.

Z pohledu Harryho:

Asi tak deset minut po tom co Lola odjela,se ozval zvonek. Otevřel jsem dveře a tam stáli kluci.

"Harry kde je Lola?"zeptal se ustrašenĕ Niall.

"S Jackie na pláži"usmál jsem se.

"Musíme hned za ní!"vykřikl zas Liam.

"Proč?!"divil jsem se.

"Jackie jí chce zabít"vyhrkl Zayn.

"Co? Proč?! To by neudĕlala je její BFF"přišlo mi to smĕšný.

"Kvůli tobĕ. Chce tĕ pro sebe. Vidĕl si včera její výraz když si Lolu požádal o ruku"křičel na mĕ Louis.

"Jedeme teď hned s tebou nebo bez tebe. Každá minuta je drahá"řekl Niall.

"Tak fajn"

Nastoupili jsme do auta a jeli na pláž.

Z pohledu Loly:

"Jackie já už nemůžu"řekla jsem,protože jsme šli na nĕjakou skálu. Šli no spíš bĕželi. Prý mi tam chce nĕco ukázat.

"Ještĕ chvíli a už to budeš mít za sebou a to jednou pro vždy"ušklýbla se.

Poslední dobou jí nechápu.

Konečnĕ jsme na tý skále. Šli jsme k okraji.

"Krásnej výhled co?"zeptala se Jackie.

"To jenom kvůli tomuhle jsme jsem šli?"povzdechla jsem si.

Usmála se. Pĕstí jsem jí bouchla do ramene. Hranĕ se za nĕj chytla.

"Jseš nejlepší BFF jakou jsem si mohla kdy přát"objala jsem ji.

Už jsme chtĕli odejít,ale ona se mi podívala do očí a řekla:"Víš vždycky jsem ti závidĕla. Mĕla si lepší známky,byla si lepší ve sportu a jseš hezčí. Ale jedno ti závidim hodnĕ moc a to HARRYHO. Vždycky si mĕla na víc než já a to ve všem"začela se přibližovat a já couvat.

Až teď mi došlo o co jí jde. Koukla jsem se za sebe. Ještĕ pár metrů a skála končí. Otočila jsem se na ni. Zlovĕstnĕ se usmála.

"Jackie tohle nemusíš"slzy mi začely téct po tváři. Jen se zasmála.

Z pohledu Harryho:

Přijeli jsme na pláž,ale Lola a Jackie nikde. Bylo tu Loly auto a od nĕj vedli stopy nĕkam do kopce. Skála!!

"Kluci ta skála!"vykřikl jsem. Nevĕřil jsem jim,ale teď se bojím.

Rozebĕhli jsme se smĕrem ke skále.

Konečnĕ jsme nahoře.

V tom jsem uvidĕl Lolu jak pláče a stojí na okraji skály a Jackie....

Ona jí chtĕla schodit ze skály.

Rozebĕhl jsem se k nim a kluci se mnou.

Pohled třetí osoby:

Jackie netušila že tam kluci jsou,ale Lola to vĕdĕla moc dobře.

Jackie se rozebĕhla a se slovy "Sbohem moje BFF" ji schodila ze skály.

Kluci s Harrym tam přibĕhli pozdĕ.

Lola padala do moře.

"Harry miluju tĕ!"křičela Lola když padala.

"Néé!"křičel Harry a kluci ho museli držet aby neskočil za ní.

Její tĕlo prudce narazilo na  útes pod skálou. Voda kolem se zbravila do krvavĕ červené. Ležela tam a voda omývala její tĕlo celé od krve.

Všichni se otočili na Jackie. Z očí jí tekly slzy. "Omlouvám se"zašeptala do ticha.

"Harry závidĕla jsem jí. Moc se omlouvám. Byli jste krásnej pár a já......já za to musim zaplatit"podívala se Harrymu a ostatním klukům do očí.

"Sbohem"řekla,rozebĕhla se a skočila.

"ÁÁÁÁ!"zakřičela a její tĕlo dopadlo na útes.

Teď tam leželi dvĕ tĕla dvou mladých dívek. Byly to nejlepší kamarádky a rozdĕlila je láska a závist. Láska jedné k Harrymu Stylesovi a závist druhé kvůli lásce té první. Lola a Jackie-od školky nejlepší kamarádky. První krůčky,první slova,první láska,první zklamání všechno prožívaly spolu.

Zajímavé je jak se život dá bĕhem pár minut zmĕnit......

Spolu přišli spolu odejdou.....

_______________________________________

Tuhle povídku jsem napsala pro svojí BFF. Doufám že se nám nic podobného nestane :D

Snad se vám líbila. Klidnĕ mrknĕte na můj profil mám tam pár knížek který,pokud by jste chtĕli,si můžete přečíst...... :-)

I LOVE YOU MY BFF ♥♡
                                                     Simi

🎉 Dokončil/a jsi příběh The Last Tear-1D(smutná jednodílovka) ✓ 🎉
The Last Tear-1D(smutná jednodílovka) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat