𝐂𝐔𝐑𝐒𝐄 𝟕 ・LOKI

2.5K 129 217
                                    


𝓛𝓸𝓿𝓮

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝓛𝓸𝓿𝓮...𝓲𝓼 𝓲𝓽 𝓪 𝓬𝓾𝓻𝓼𝓮 𝓸𝓻 𝓪 𝓫𝓵𝓮𝓼𝓼𝓲𝓷𝓰, 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓮𝓿𝓮𝓻 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓱𝓸𝔀 𝓹𝓸𝔀𝓮𝓻𝓯𝓾𝓵 𝓲𝓽 𝓲𝓼..𝓲𝓽 𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮𝓼 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓼 𝓽𝓸 𝓭𝓸 𝓬𝓻𝓪𝔃𝔂 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓪𝓽 𝓲𝓽𝓼 𝓹𝓮𝓪𝓴 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓽𝓻𝓾𝓵𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮 𝓸𝓻 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰...𝓣𝓱𝓲𝓷𝓴 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓲𝓽...𝓲 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓭𝓸𝓷𝓽 𝓲?

𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓲𝓼 𝓼𝓲𝓶𝓹𝓵𝔂..𝓷𝓸, 𝓣𝓱𝓮𝓻𝓮𝓼 𝓷𝓸 𝓶𝓮𝓪𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓸𝓻 𝓵𝓸𝓿𝓮. 𝓨𝓸𝓾 𝓬𝓪𝓷𝓽 𝓮𝔁𝓹𝓪𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓲𝓷 𝔀𝓸𝓻𝓭𝓼 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓮.. 𝓲𝓽𝓼 𝓷𝓸𝓽 𝓹𝓸𝓼𝓼𝓲𝓫𝓵𝓮, 𝓯𝓸𝓻 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓱𝓪𝓼 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓶𝓮𝓪𝓷𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓪𝓻𝓮 𝓮𝓲𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓸𝓻 𝓭𝓮𝓪𝓭𝓵𝔂....𝓕𝓸𝓻 𝓮𝔁𝓪𝓶𝓹𝓵𝓮...𝓲 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓹𝓮𝓻𝓼𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓽𝓮𝓹𝓹𝓮𝓭 𝓯𝓸𝓸𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓬𝓪𝓼𝓽𝓵𝓮, 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓬𝓪𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝔀𝓸𝓻𝓴 𝓯𝓸𝓻 𝓶𝓮..𝓔𝓪𝓬𝓱 𝓸𝓷𝓮 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮𝓼𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓴𝓮𝓻𝓼 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓶𝔂 𝓸𝔀𝓷 𝓬𝓱𝓲𝓵𝓭𝓻𝓮𝓷..𝓲 𝓻𝓮𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻𝓮𝓭 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓲 𝓵𝓮𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓸𝓷𝓮 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝓪 𝓭𝓪𝔂 𝓸𝓯𝓯..𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓣𝓱𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝔂𝓸𝓾 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓫𝓸𝓻𝓷..𝓫𝓾𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓸𝓷𝓮 𝓲𝓷𝓼𝓲𝓼𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓼𝓽𝓪𝔂𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓱𝓮𝓵𝓹𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓷𝓮𝔀 𝓫𝓸𝓻𝓷 𝓬𝓱𝓲𝓵𝓭, 𝓐𝓷𝓭 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓼𝓾𝓻𝓮 𝓲 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓪𝓽𝓽𝓮𝓷𝓭 𝓶𝔂 𝓭𝓾𝓽𝔂'𝓼 𝔀𝓱𝓲𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓱𝓮𝓵𝓹𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓜𝓻𝓼 𝓶𝓸𝓻𝓰𝓪𝓷𝓵𝓲𝓷𝓪 𝓰𝓮𝓽 𝓫𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻..

𝓐𝓼 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓪𝓼 𝓲 𝓬𝓪𝓻𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓴𝓲𝓷𝓭 𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓶𝓪𝓲𝓭𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓮𝓿𝓪𝓷𝓽𝓼..𝓶𝓸𝓻𝓰𝓷𝓪𝓵𝓲𝓷𝓪 𝔀𝓪𝓼 𝓴𝓲𝓷𝓭𝓮𝓻..𝓼𝓱𝓮 𝓽𝓻𝓮𝓪𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮𝓼𝓮 𝓹𝓮𝓸𝓹𝓵𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓱𝓮𝓻 𝓸𝔀𝓷...𝓲 𝔀𝓪𝓼 𝓻𝓪𝓼𝓱 𝓪𝓷𝓭 𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓪 𝓫𝓲𝓽..𝓫𝓾𝓽 𝓲 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮𝓶....𝓢𝓸, 𝔀𝓱𝔂 𝓳𝓾𝓭𝓰𝓮 𝓶𝓮 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓪𝓷𝔂 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮𝓶 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓪 𝓶𝓲𝓼𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓲 𝓬𝓵𝓮𝓪𝓻𝓵𝔂 𝓼𝓪𝓲𝓭 𝓷𝓸𝓽 𝓽𝓸 𝓶𝓪𝓴𝓮..𝓐𝓷𝓭 𝔂𝓸𝓾 𝓰𝓮𝓽 𝓶𝓪𝓭 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓲 𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓮𝓶 𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓫𝓮𝓭? 𝓲𝓼 𝓲𝓽 𝓷𝓸𝓽 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓹𝓾𝓷𝓲𝓼𝓱 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓪𝓬𝓬𝓸𝓻𝓭𝓪𝓷𝓵𝓽𝔂?...𝓐𝓷𝓭 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓲𝓯 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓻𝓪𝓹𝓮..𝓶𝓾𝓻𝓭𝓮𝓻...𝓪𝓫𝓾𝓼𝓮 𝓸𝓻 𝓹𝓪𝓲𝓷..𝓲𝓽𝓼 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓭𝓸𝓲𝓷𝓰, 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓯𝓪𝓾𝓵𝓽..𝓱𝓮𝓻, 𝓯𝓪𝓾𝓵𝓽...𝓼𝓱𝓮 𝓵𝓮𝓯𝓽 𝓶𝔂 𝓫𝓮𝓭 𝓼𝓲𝓭𝓮...𝓼𝓱𝓮 𝓵𝓮𝓯𝓽 𝓶𝓮 𝓪𝓻𝓶𝓼, 𝓶𝔂 𝔀𝓪𝓻𝓶𝓽𝓱...𝓼𝓱𝓮 𝓵𝓮𝓯𝓽 𝓶𝓮. 

・ 𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬 ・Where stories live. Discover now