Hey,eu sunt Maya Hart.Povestea mea este una mai complicata.Am fost crescuta de lupi.Pacat ca nu sunt una dintre ele.La varsta de 8 ani o familie de englezi m-a gasit in mijlocul padurii.O asteptam pe mama mea lupoaica sa vina de la vanatoare.Cand s-a intors ii puteam auzii strigatul:
-Auuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Chear cred ca ma cauta de zor,dar eram pre departe.Inca mi-e dor de ea.Sper odata si odata sa ma intorc in salbaticie.Oricum mama a zis ca o sa ma duca in salbaticie.Egzact in locul in care m-a gasit.Oricum nu o sa ma mai intorc niciodata la familia Hart.Voi fugi exact cand vom ajunge si o sa ma intorc la mama.Sper ca inca sa imi mai cunoasca mirosul.
A venit si ziua in care voi pleca in salbaticie sa imi cunosc familia.Tot ce mai stiu despre ei este ca am 4 surori o mama un tata un bunic si o bunica,Cred ca nu o sa ma mai recunoasca,dar speranta mea nu se termina.Mama mea adoptiva mi-a zis:
-Tu nu ai fost crescuta de lupi.Noi te-am gasit in mijlocul padurii langa o maimuta.
-Nu era maimuta era prietena mea Coco.Ea era singura care imi spunea secretele ei.Celelalte maimute erau foarte fitoase.
-Cred ca,cand te-am gasit te-ai lovit la cap.O sa vorbim cu tatal tau mai tarziu.Nu mai stii ca este doctor.Poate te poate ajuta sa sapi de chestia asta cu animalele.
-Ma crezi nebuna?O sa iti dovedesc ca am prieteni in padura.Inca stiu limba animalelor.
Insfarsit!!Acum ma urc in avion.Sper sa ajungem repede.
.................................................................................................................................................................................... Am ajuns dupa 9 ore de zbor.Mi-a fost rau.Am si vomitat pe pantofii stiuardezei.
Cand am ajuns in mijlocul padurii am gasit o femeie cu hainele rupte,cu parul incalcit,fara pantofi,murdara si cu unghii uriase.Mi-am dat seama imediat ca era mama mea.Dupa ce m-a mirosit timp de cateva minute si-a dat seama cine sunt.M-a invatat sa vorbesc limba lupilor,sa ma port ca unul si sa fiu unu.Familia mea m-a primit cu caldura.Nu erau ca familia hart.Ma imbratisau cu caldura sufleteasca pe care nu am avut-o in Anglia.Cand mama mea naturala a inceput sa urle s-a auzit o impuscatura.Era echipajul pe care mama il angajase sa ma apere de animalele salbatice.
-Ce s-a intamplat?Am auzit o impuscatura.Toata lumea in barlog!Acum!!!!!!!!!!spuse mama mea naturala.
M-am dus sa vorbesc cu mama sa inceteze cu impuscaturile.Imi speria familia.
-Cum adica familie?Noi suntem familia ta.Ti-am zis ca nu exista o familie de lupi.spuse mama adoptiva.
-Ba da exista si stiu ca tu mi-ai ascuns tot timpul asta.Mama mi-a spus totul.
-Cum adica totul?Si ca tu la varsta de 18 ani te vei transforma in varcolac?
-Nu asta nu.Dar,chear ma voi transforma?
-Da!
-De ce nu mi-ai zis mai devreme.Maine este ziua me si voi implini 18 ani.Te urasc!
-Dar ,de ce?Nu am facut nimic.Am incercat sa te protejez.
-Sa ma protejezi?Mi-ai ascuns familia,m-ai mintit si ca sa stii ma voi transforma maine intr-un varcolac si tu imi spui ca ma iubesti?Nu mai vreau sa am deaface cu tine!!De acum voi locui cu familia mea naturala.
Mama mea a inceput sa planga si a plecat.Mi-a parut rau de ea doar ca m-a mintit si nu o puteam ierta.Mama mea naturala a fost sincera cu mine.
CITEȘTI
Varcolacii zilei
WerewolfStiti cum e sa vezi un varcolac transformandu-se.Nu nu stiti nu aveti deunde sa stiti.Ei bine nici eu nu am vazut,dar Maya Hart...Ea este o fata pasionata de asta,bine si un geniu excelent la mate,la romana,la stiinte,la lectura,defapt de ce sa le m...