001

2K 70 4
                                    

P.o.v aleyna

Ik word wakker als ik de geluid van mijn wekker hoor. Ik sta meteen op om te douchen en me omtekleden, toen ik me had omgekleed ging ik snel wat eten en ging op de m'n vriendin Tafan ophalen. Tafan en ik zijn al beste vriendinnen sinds groep 2 we wonen drie huizen van elkaar vandaan. Ik zag Tafan al buiten met haar fiets op me wachten. Ik zwaaide meeteen naar haar en zij zwaaide terug. We bleven een beetje praten en gingen toen naar school. "Naar welk lokaal moeten we?" "Ehhum we hebben Engels dus ik denk 203 zei Tafan". We liepen ook snel langs onze kluisjes om er snel een paar boeken in te doen. Daarna gingen we meteen naar de klas. De tafels waren in groepjes van 4 verdeeld. "Er komen 2 personen bij ons zitten" zei ik tegen Tafan. Tafan en ik gingen achter in de klas zitten. Er kwam een jonge met vel rood haar naar binnen. Ik stoote Tafan aan "OMG hij is echt knap" zei ik een beetje te hard. "Hij komt onze kant op" zei Tafan. Ik begon het bloed heet te krijgen. Wat moet ik zeggen? Dacht ik bij mezelf.. "Hi ik ben Michael kan ik meschien met jullie zitten?" "Tuurlijk" zei Tafan. Ik keek haar heel ff aan en kijk toen weer weg. "Ik ben Tafan en dit is Aleyna" zei Tafan. Ik keek nog eens naar Michael zijn mooie groene ogen zijn vel rode haar en zijn en gespierde armen. Wow hij is gwn perfect maar zou hij me zien zitten? Zou ik ooit iets met hem kunnen krijgen? Er gingen allemaal vragen door mijn hoofd heen waar ik geen antwoord op zou kunnen krijgen.

P.o.v Tafan

Waarschijnlijk vindt Aleyna Michael leuk, Aleyna is niet zo snel verliefd ofzo. Michael is leuk maar ik zou niet iets met hem willen hij is heel aardig maar niet mijn type. Na een beetje met Aleyna en Michael gepraat te hebben kwam er opeens een hele knappe jongen binnen hij had bruin haar met drie blonde plukken er door heen, bruine ogen en gespierde armen omg... Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden. Michael riep opeens "hey Calum kom hier bij ons zitten" en hij kwam onze kant op. Hij ging bij ons zitten. Wow hij is zo veel knapper. "Hi ik ben Calum". "ik ben Tafan en dit is Aleyna". Zei ik. Hij groette Aleyna en gaf Michael een soort omhelzing, voor ik het wist zaten we met z'n vieren in een diep gesprek maar ik kon mijn ogen maar niet van Calum afhouden... Ik denk dat ik Calum meer dan leuk vindt

✔️ Stay With Me ||Michael Clifford|| ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu