Cemre'nin anlatımıyla
- Bugün saat 08:30'da kalktım. Didem, Yaren ve Merve ile buluşmak için her zaman ki gittiğimiz kafeye gittim. Ortalıkta kimsecikler yoktu.. 5 dakika sonra kafeye esmer ve yakışıklı bir çocuk geldi ve beni kolumdan tutarak kaçırmaya çalıştı. Bende ona dayanamayıp bağırmaya başladım:Cemre= "Bırak beni! Ne yapıyorsun sen ya?"
Cellat= "Ne mi yapıyorum? Akıl hocam Berke'nin dediği gibi kız kaçırıyorum."
Cemre= (sinirlenerek) "Akıl hocaları kız kaçırma operasyonu asla yapın demez.. Çünkü bende bir zamanlar akıl hocasıydım."Cellat'ın anlatımıyla
- Bu gece hiç uyumamıştım. Çünkü öğlen için bir şeyler planlıyordum. Çok vakit geçmeden öğlen olmuştu ve en yakın arkadaşım Berke ile gittiğimiz kafeye gittim. Kafede sadece sarışın ve mavi gözlü bir kız vardı. Onu kaçırmaya çalıştım ama o bana bağırmaya başladı.. En çok öfkelendiğim sözü "Akıl hocaları kız kaçırma operasyonu asla yapın demez" oldu. O kadar sinirlenmiştim ki direk Ayhan ve Kürşat'a ıslık çaldım ve kızın arkadaşlarını çağırmalarını şöyle söyledim:Cellat= "Çocuklar kızın arkadaşlarını getirebilirsiniz."
Ayhan= (sert bir şekilde) Tamam patron getiriyoruz.."(Ayhan, Kürşat ve Behzat kızları getirir.)
- Cemre'ye dönmüştüm. Cemre o kadar güzeldi ki insanı hemen büyülüyordu. Hislerimi belli etmemek adına:
Cellat= "Cemre hanım kızların olmamasının sebebi benim.. Çünkü çocuklara ben söyledim onları kaçırmalarını.."
Cemre= "İyi halt ettiniz! Siz insanlara böyle mi örnekler gösteriyorsunuz?"
Cellat= "Evet böyle örnek gösteriyoruz. Peki akıl hocası olan bir kız bize nasıl insanlara bir örnek göstereceğimizi söyleyebilir mi?"
Cemre="Dediklerimi yapıcaksanız söyleyeyim. :))))"
Cellat= "Yapmayacağız ama tek bir örnek istedim sadece"
Cemre= "Size bir örnek veremem tamam mı? Şimdilik gidiyorum.. Cemre gider."
Cellat= (kolundan tutarak) "Cemre dur GİTME..."