(GÜNCEL BÖLÜM) 2021 Yeni Kapaklar

677 29 1
                                    

Not: Bu bölüm yeni eklenmiş olup başa taşınmıştır.
Öncelikle herkese iyi akşamlar nasılsınız, umarım iyisinizdir. Biliyorum yeni bölümün ve kapak tasarımlarınızın ne zaman yükleneceğini merak ediyorsunuz. Bu nedenle olabildiğince açık bir şekilde durumu özetleyeceğim.

-NEDEN YENİ BÖLÜM GELMİYOR?
Özellikle son zamanlarda eskisinden de çok mesaj geliyor ve illaki biri olmasa öteki mesajların bildirimine denk geliyorum. İster istemez aklım burada kalıyor. Bilmeyenler için kendimle alakalı bir şeyler söylemek istiyorum. Şu an üniversite okuduğum için ödev telaşından buraya ayırabileceğim çok sınırlı bir vaktim kalıyor ve o vakitte de mimari bir web sitesinde yazarlık yapmaya başladığım için makaleler okuyarak taslak metinler ortaya çıkarmakla cebelleşiyorum. Üstelik içinde olduğum topluluğun yardım kampanyası gibi bir çok faaliyetiyle de ilgilenmek durumundayım. Bu ve bunun gibi ekstra faaliyetlerimden kaynaklı olarak Wattpad çok uğradığım bir yer olmuyor haliyle. Ama yine söylüyorum beni uzun zamandır tanıyanlarınız varsa boş kaldıkça buraya gelip o gün içinde birkaç tasarımı hallederek art arda yüklediğimi bilir. İnanın sizleri boşlamamak için elimden geleni yapıyorum.
-YENİ KAPAKLAR NE ZAMAN GELECEK?
Yani kapak yapabilecek bir fırsat yakaladığımda ilk işim buraya bunu açıklayan bir bölüm yüklemek ve de açıklama olarak paylaşmak oluyor. O nedenle çok acele bir kapak isteğiniz yoksa takipte kalıp yükleyeceğim bölümle birlikte künyenizi atarsanız yardımcı olmaya çalışırım.

SİZDEN GELEN MESAJLAR/KAPAK KARŞILIĞINDA İSTEKLERİM(!): (Burada biraz içimi döküyorum)
Bunun haricinde değinmek istediğim bir şey var. Benim cidden önem verdiğim bir konu bu. Bildiğiniz üzere hiçbir zaman kimseden yaptığım kapak için karşılık beklentim olmadı. Hatta ilk zamanlarda kapak tasarımı üzerine yaptığıma dair adımı yazarken zamanla onu da bıraktım. Fakat sizin de iyi bildiğiniz üzere onlarca şartı karşılığı kapak tasarlayan birçok kişi var. Herkesin kendi anlayışı elbette buna bir şey diyemem. Sizden kitaplarıma veya hesabıma dair hiçbir şey istemiyorum. Yorumlarınız beni elbette mutlu eder ama yorumlarınızı beklediğimi söylerken bile bunu sizlere yaptığım kapakları ne kadar beğendiğinizi ve gördüğünüz olumlu/olumsuz yanlarımı görmek için çabalıyorum.
Sizlerden tek ricam bunun benim bir işim olmadığının bilinciyle bana yazmanız. Bazı mesajlar okuyorum, istemsizce tebessüm oluşuyor yüzümde. Hâl hatır sorup tatlı tatlı isteğinizi belirtiyorsunuz ve inanın yeri geldiğinde vakit bulup cevap veremesem bile size karşı sonsuz minnet duyuyorum. Ama bazıları o kadar garip mesaj kalıpları kullanıyor ki, sanki ben bunu yapmak için parayla tutulmuşum da karşımda da patronum varmış gibi.
Benim onca işim varken dahi buraya bakmamın tek sebebi elimden geldiğince birilerine yardımcı olabilmek. Keyfiyen yaptığım bir şey için bana emir vermeye, trip atmaya kalkmayın lütfen. Her ne kadar bu mesajlar çok azınlıkta da kalsa dikkatimi çektiği için dile getirmek istedim. Üstelik nihayetinde bir "kitap" kapağı tasarlıyorum o yüzden mesajlarında her iki kelimeden teki yanlış yazmış arkadaşlarıma cevap vermek de ne yazık ki içimden gelmiyor.

SON OLARAK;
Bilmiyorum yazdıklarıma hak veriyor musunuz ama benim düşüncelerim bu yönde. Zaten herkesin kapağını istendiği an yapabilmem için günde 20-30 kapak yükleyebilmem gerekirdi ve bu da benim için fazla imkânsız.
Bu konularda soru gelmemesi adına bölümü muhtemelen başa taşıyacağım ve okurken vakit kaybetmemeniz için de gruplandırdım zaten yazdıklarımı.
Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere❤️

WATTPAD KİTAP KAPAĞI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin