Bună, eu sunt Iayla și am 15 ani....Mama mea este Ionela și are 37 de ani și mda...Acum mama mea e la întâlnire cu viitorul ei soț pe care eu nici măcar nu-l cunosc însă mama vrea să-l aducă la cină în seara asta așa că m-am pis pe gătit.
Mama e o femeie frumoasă și e singură de atâta timp în cât i-am spus să-și refacă viața că mereu am impresia că și-a lăsat viața personală pentru a mă crește pe mine .
Urc sus pentru a mă schimba în ceva drăguț deoarece mama vrea să se mute cu el la noi acasă....Oare chiar așa de mult îl iubește?
Îmi deschid dulapul văzând ce garderobă demodată am...Mâine mă duc să-mi iau ceva , dar acum n-am timp de prosti
Îmi iau o pereche de pantaloni scurți cu un tricou băgat în el și părul mi-l prind în coc
Cobor jos auzind ușa însă nu era mama că ea intra direct , ugh...Era Jin , vărul meu ! Câteodată își face prea multe griji pentru mine
,, A venit Ionela ?"
,, Nu și nici nu te vreau prin preajmă chiar acum ! Mama o să vină și...."
,, Mâncarea, cât de proastă să fi ? A dat pe dinafară!" Spune Kim și intră să oprească aragazul .
,, Am greșit, okey? Acum...Afară!" Spun eu iar el se uită la mine , încruntându-se
Eu fac școala acasă așa că nu , n-am niciun prieten deși mi-ar plăcea să văd lumea în adevăratul lui sens .
,, Bine...Plec ! Dar dată viitoare să mănânci mâncarea arsă!"
,, Nu te supăra doar că sunt stresată..."
,, Înțeleg pitico, acum mă duc și eu acasă..."
,, Bine , Ai grijă de tine "
,, Și tu de tine !" Spune apoi pleacă și eu mă apuc de strâns mâncarea de pe margini .
În fața casei parchează o mașină destul de luxoasă din care iese un bărbat frumos apoi iese și mama .
,, Draga mea ce..." Spune, dar își mărește ochii văzând mâncarea de pe masă.
,, Tu ești bucătăreasa bine ? So don't judge me " Spun eu și văd cum începe a râde apoi intră acel bărbat.
Nu era de vârstă lui mama , era mai tânăr...mult mai tânăr...
,, Draga mea...Lasă că strâng eu ! Să ți-l prezint pe iubitul meu....Jungkook, Iubitule ea este fata mea...Layla " Spune mama iar eu îi zâmbesc apoi o trag mai departe
,, Pe bune mamă? Altul nu găseai...E la facultate !" Spun eu iar mama se uită urât pe mine
,, Și ce dacă, eu îl iubesc așa că te rog...Doar ascultăl " Spune mama iar eu oftez și mă întorc la el văzând că mă privea insistent .
,, Bună, încântat " Dă el mână iar eu o refuzasem însă mama mă ciupise de picior așa că i-am urmat gestul cu un zâmbet fals , mai fals de atât nu se putea .
,, Draga mea...Comandăm în seara asta ?" Întreabă mama iar eu îi zâmbesc și urc până sus
,, Mă scuzi, mi-am uitat telefonul așa că mă duc să-l iau..." Spun eu și urc sus căutând telefonul
Cobor jos văzând cum mama se sărută cu băiatul ăla , e așa scârbos...
,, Luați-vă o cameră, deja nu mai am poftă de mâncare..." Spun eu apoi mama tresare uitându-se urât la mine
O iau spre ușă dând să ies însă mă împiedic și aștept impactul cu podeaua însă mă prinsese ,,Iubitul" Mamei.
,, Mulțumesc..." Spun ușor iar el îmi zâmbește și văd că se uită la picioarele mele insistent
,, Draga mea , unde te duci?"
,, Afară să mă plimb , Dacă am voie...Majestate..." Spun eu sarcastic și aud cum oftează aprobând din cap , eu ieșind pe ușă.
Mă plimbam singură că după cum am spus...N-am cu cine să mă plimb...
M-am dus lângă un lac și mia atras privirea un grup de fete ce își băteau joc de o fată.
M-am ridicat de pe iarbă mergând la acele fete văzând că o loveau cu picioarele și râdeau.
Autor
Fata privea cu groază la fata de pe asfalt ce începuse să scoată sânge pe gură așa că se duce repede și o ia pe une dintre fete de păr.
,, Ce puiuț, vrei și tu ? " Întreabă una dintre el iar fata îi dă cu piciorul în stomac , trăgând-o pe cealaltă mai tare de păr.
,, Ori o lăsați în pace ori vă cuafez pe toate " Spune fata și o trântește pe blonda care o luase mai devreme de păr
O brunetă voia să o ia de păr însă fata ia prins mână și ia întorso la spate apăsând pe ea , bruneta gemând de durere
,, Ori vă căutați ori , repet...Vă cuafez și fac covrigi uman din voi " Spune fata dânduse după brunetă iar celelalte pleacă, fata aplecânduse să o ajute .
,, Ești bine ? " Spune fata ajutând-o să se ridice .
,, D-Da..." Spune fata aceea abea respirând
,, Haide la mine să tratăm rănile astea și să-ți dau o pastilă, ce au vrut de la tine ?" Spune fata iar aceea fată dă din umeri în semn că nu știe.
Fata îi pune mâna pe umărul ei și o ajută să meargă până ajunge în fața casei și îl vede pe tatăl ei vitreg fumând în curte .
Acesta se uită pe fată și fata pe el apoi intră în casă.
,, Mamă, Unde-s pastilele ?" Întreabă fata apoi lasă fata pe canapea , văzând că nu primește niciun răspuns.,, Mamă?"
,, Mama ta e plecată la firmă " Se aude o voce de bărbat și fetele tresar .
,, Am...Bine..." Spune fata și ia un scaun pentru a se pune pe el să ia pastilele de sus
,, Ai grijă..." Spune băiatul iar fata își dă ochii peste cap și se ridică pe vârfuri să ajungă la pastile însă alunecă cu pastilele în mână.
,,Tatăl " fetei o prinde și fata când îi simți mâinile pe mijlocul ei începe a tremura
,, Mulțumesc..." Spune fata într-un oftat și bărbatul zâmbi.
CITEȘTI
The most beautiful dream / JJK /
Teen FictionJungkook este un bogătan îndrăgostit de fica lui iar Layla este o fată ce a rămas fără mamă de curând. Restul...Citiți!