- Bangchan -
Šla jsi do místní knihovny jelikož jsi všechny své knihy přečetla snad milionkrát.
Už cestou do knihovny jsi potkala pohledného chlapce s roztomilými ďolíčky a krásnýma očima.
Knihovnu jsi prošla snad 100x když sis všimla že kniha co hledáš byla skoro v jedné z horních polic.
Když jsi po 10 minutách skákání do výšky pro knihu vzdala ozvalo se za tebou jemným hlasem s lehkým náznakem pobavení.
"Potřebuješ pomoc?"
Když ses otočila stal tam tentýž pohledný kluk kterého jsi venku potkala.
Sice on sám nebyl zrovna vysoký ale na knihu dosáhl lépe než ty.
"Jinak , jsem Chan"
Řekl když ti dával do rukou malinký papírek s telefonním číslem.
~
- Lee Know -
Po rozchodu s přítelem jsi se cítila tak sama že jsi se rozhodla jít do místní záchranné stanice pro kočky vybrat si domů chlupatou společnost.
Jen jak jsi vešla do dveří všimla sis na podlaze sedět kluka kterému se po klíně válela koťata a jina zase běhala šťastně kolem něj.
Když zareagoval tvůj příchod obdaroval tě tím nejhezčím úsměvem který dokázal.
"Oh- pardon potřebujete pomoc s výběrem kočky nebo kotěte?"
Po tom co sis domu nesla malou černobílou kuličku tě zastavil a pozval tě ven.
~
- Changbin -
Dnes měla být ve vaši škole přednáška o moderní hudbě .
Po tom co jste všichni třicet minut znuděně seděli v tělocvičně do dveří vletěl ne moc vysoký kluk s černými vlasy a svalnatýma rukama s omluvou že jde pozdě.
Sice kolem tebe jen rychle proběhl ale i tak ses musela usmát .
Když nudná přednáška skončila , zezadu místnosti se ozvalo něco ve smyslu " když děláte přednášku o rapu nechcete nám nakonec něco zarapovat?"
Jen se usmál a když začal malém jsi omdlela při rapování měl docela hluboký hlas.
Na konci přednášky si tě odchytil a pozval tě po škole do kavárny.
~
- Hyunjin -
Přes instagram.
Už dlouho sleduješ na instagramu známého modela Hwang Hyunjina a většinou jsi mezi prvními kdo jeho příspěvky vidí.
Už párkrat jsi jsi mu psala ale šance na to že slavný model se skoro 1M sledujících odepíše obyčejné holce z města/vesnice je skoro nulová.
Jeden den jsi se vzbudila a na instagramu se ti ukázalo toto oznámení @hwanghyunjin vám chce poslat zprávu.
Asi pět minut jsi křičela a kontrolovala jestli je to doopravdy TEN Hwang Hyunjin .
Když jsi jeho žádost přijala řekl ti že už dlouho ví o tom že mu projíždíš ig likuješ mu fotky a nakonec tě pozval do místního parku a pak na čaj.
~
- Han -
Se svou nejlepší kamarádkou jsi šla do blízké kavárny a už ve vchodu tě uchvátil pohledný číšník s veverčími tvářemi.
Když jste se posadily přišel k vám onen číšník a usmál se na tebe.
Když jste měli v plánu platit dal ti lístek na kterém bylo "prosím počkej na mě tak 10 minut před kavárnou rád bych se seznámil ♡︎
-Han"
~
- Felix -
Tvá maminka měla narozeniny a když jsi přemýšlela o dortu/ zákusku co ji udělat hned tě napadly brownies.
V obchodě sis všimla posledního mixu na brownies v regálu a když jsi si je chtěla šťastná vzít objevil se vedle tebe roztomilý chlapec který sahal na tu stejnou krabici mixu jako ty .
Po 15 minutách hádaní ve stylu "ne vezměte si je vy ja je koupím jinde"
Se na tebe usmál a krabici ti položil do košíku a s úsměvem tě pozval na kávu.
~
- Seungmin -
Na tvé osmnáctiny se tvá rodina rozhodla jít do ateliéru nechat udělat nějaké ty fotky od profesionálního fotografa.
Jak jinak jsi čekala spíše fotografku ale když jsi vešla do studia s tvými rodiči už mluvil vysoký roztomilý kluk s fotoaparátem v rukou.
Kdykoli při každém focení viděl tvůj úsměv na par sekund se sekl a pak nervózně fotil dál.
Když byli fotky vyvolané a ty sis je s tvymi rodiči prohlížela všimla sis v obálce malého papírku na kterém bylo nádherným rukopisem "doufám že toto focení nebylo poslední , rád bych tě ještě někdy viděl
-Seungmin"
~
- I.N -
Šla jsi pro svého malého sourozence koupit dárek a první tě napadlo hračkářství .
Když jsi byla u plyšáku viděla jsi dva chlapce . Jeden se smál a druhý držel v ruce obří plyšovou pandu a dělal na druhého psí oči.
Přišlo ti to roztomilé tak jsi se nevědomky usmála když jsi tě jeden z nich všiml obdaroval tě svým rovnátkovým úsměvem.
(Jsem jediná komu chybí Jeongin s rovnátky ^^?)————
Nová tentokrat NE gay storka .
Mě jako kpopera baví číst kpop images a osobně mi to přijde i jako jednodušší než psát pribeh z hlavy a popisovat ho.
Ig- ull.richova
YOU ARE READING
stray kids / images
RandomČlenové SKZ x y/n (tvoje jméno) Možná sem dám i fakta o různých členech ✌🏻 Začátek - 27.2.2021 Konec -?