-Když po tobě kouka jiny kluk-

144 8 0
                                    

-Bangchan-
- když jste spolu šli do krámu potkala jsi svého kamaráda ze střední o kterém celá škole věděla ze do tebe byl brutálně zamilovaný.
Celou dobu co sis s nim povídala Chan stal vedle tebe a propaloval ho pohledem.
Najednou se ti snažil sáhnout na bok a mrkl na tebe.
"Ok mám dost jdeme Y/N a tebe už nechci nikdy v blízkosti mé přítelkyně vidět -.-"

~
-Lee Know-
- když jsi byla v kuchyni a dělala jsi večeři zavolalo ti nezname číslo . Po zvednutí hovoru jsi zjistila že je to tvůj nejlepší kamarád z vysoké .
Jelikož byl při vaření mobil na rameni dosti neprakticky dala jsi hovor nahlas a vařila dal.
"A jak se cele ty roky máš zlato" ozvalo se z telefonu když zrovna tvůj přítel vešel do kuchyně.
"Kdo to je? Odkud má tvé číslo a proč ti sakra řekl zlato !!" Zakřičel Minho přes celou kuchyni .
Hovor jsi ukončila a musela jsi mu vysvětlit ze kočka nedokáže vyšrabat člověku oči a tak ho zabit-
~
-Changbin-
- kdykoli uklízíš rada posloucháš různé písničky . Jen tak si v klidu utíráš prach v ložnici a z přenosného reproduktoru hraje "Boom" od NCT dream.
"Proč posloucháš je ? To se ti naše hudba nelíbí ? Je někdo z nich hezčí než ja ? Už mě nemiluješ?" Ozvalo se ze dveří.
Ano do 3 do rána jsi se s nim musela (ne že by ti to vadilo) mazlit a vysvětlovat mu že nikoho nebudeš nikdy milovat víc jak jeho-
~
-Hyunjin-
-Ležela jsi mu na klíně a oba jste byli na sociálních sítích, jen jsi projížděla fotky lidi co sleduješ když jsi olikovala Chanovu selcu (protože jak všichni víme Chanovi selcy jsou zázrak když nějaká vyjde ) na jejich ofc instagramu.
"Miluješ ho víc než mě ? Proč jsi tu fotku olikovala ? Proč moje selcy nelikuješ predemnou proč jeho ano? Je hezčí než ja protože má abs? "
Po takovém chování ho uklidni jen Kkami dobré jidlo a mazleni u seriálu-

~
-Han-
- byli jste nakupovat a zrovna jste byli u pokladny když na tebe prodavač začal zamilovaně pokukovat a usmívat se. Ke konci nákupu ještě něco napsat na zadní stranu účtenky aka své telefonní číslo .
"Do tohohle obchodu už nikdy nejdeme videla jsi jak na tebe koukal? Ještě mi te někdo vezme ani omylem"
~
-Felix-
-když SKZ jely na tour Felix ti nechal tvou jeho oblíbenou mikinu a I.N jelikož jste nejlepší přátele ti dal svého oblíbeného plyšáka .
Byl zrovna den kdy se měli všichni vracet z tour domů.
Bylo něco okolo 10 ráno když se dveře do vaši ložnice otevřeli a Felix tě uviděl spinkat v jeho mikině s Jeonginovým plyšákem pod hlavou.
"No počkej mladá dámo o tohle si promluvíme až se mi vzbudíš"
~
-Seungmin-
- jak známo tvůj dokonalý přítel Kim Seungmin miluje focení a tebe fotí ze všech nejradši dokonce má tvou fotku i pod krytem .
Na jeho narozeniny jsi se rozhodla nechat udělat par fotek sebe od profesionálního fotografa a udělat ze svých a vašich společných fotek jeho narozeninový dárek neboli takové vaše společné album.
Když album otevřel zhrozil se .
"Chceš mi říct že moji princeznu fotil někdo jiný? Jak se jmenuje kde bydlí kolik mu je?!"
~
-I.N-
- zrovna I.Nie miluje roztomile věci proto tolik miluje tebe.
Na vaše výročí jsi se rozhodla pořídit mu králíčka společnost kdybys zrovna ty nebyla poblíž.
Jeho vyraz a reakce na Králíčka byla tak moc cute ale jeho reakce na to ze jsi jeho dárku věnovala víc pozornosti už tak hezká nebyla .
"Nechceš s tím stvořením začít rovnou chodit ?"
Ale objetí a pusa pomůžou vždycky .

————————
Jeeeej nová kapitola možná dnes bude ještě jedna .
Můj osobní ig- @ull.richova
Můj aj images ig - @http.kpophub

stray kids / images Where stories live. Discover now