Geçen günlerde bu lanet dişlerim için tel taktırmaya gittik.Gittik de doktor çürüklerimin olduğunu söyledi ve dolgu yaptırdı.Dolgu yapıldığından 2 ay beklemek zorundayım.Psikolojim çok bozuk.
Her canım sıkıldığında boş cümleler yazıp kapatıyordum günlüğümü.Belki günlük böyle kullanılmamalıydı ama ben böyle tercih ediyordum...
Bir süre duvarla bakıştıktan sonra sandalyeden her zamanki "superman" kalkışımı yapar yapmaz mutfağa uçtum.Çünkü neden olmasın?
"Anneee ben acıktım yiyecek bir şeyler var mı?"
"Yok bir şey git kendin hazırla."
"Offf anne hiç uğraşasım yok ya acıkmadım say geri gidiyorum"
"Bir kere de tamam anne dediğini göreyim.Güya ilerde evin hanımı olacak."
Ah annem ah ben ilerde evlenmeyeceğim ki.
"Ben evlenmem" diyip tekrar odama doğru yol aldım.Koridordan geçerken aynadaki yüzüme takıldım.Allah'ım bu tip neydi? Kim Kardashian poposu altında ezilmiş yumurta gibi duruyordum.
Bu benzetmeyi neden yaptım bilmiyorum siz devam edin.
Bu tipe pek fazla takılmayıp odamın kapısını kapattım.Biliyorum az sonra annem kapıyı gelip açacak ve geri gidecek.
Masamdaki mp3 çaları alıp müzik dinlemeye başlayacaktım ki "Angutlar" grubundan mesaj gelmişti.Neden grubun adı angutlar derseniz ordakilerin çoğu kuş beyinli.
Whatsapp (3 mesaj)
"ANGUTLAR"
Sıla:Beyler ve bayanlar haftaya sınavlar var ve bildiğim tek kelime küme napcam ben?
Hüsniye Nene'nin Oğlu Hasan:Küme neydi?
Samet:Sıla kümeyi de Ayşe Hoca'dan azar yiyip o konudan 50 soru çözme cezası aldığın için biliyon.
Sıla yazıyor...
Gruptaki yazılanlara bakmak IQ seviyemi düşüreceği için telefonu kapatıp yatağın üstüne attım ve şarkıyı açtım.Şarkı eşliğinde hayal kurmak çok hoşuma gidiyordu.
Şarkı:Ayça Özefe-Yıkılmam Asla ☘︎Şarkı bir yandan çalarken İnstagram'da gezmeye başladım.Uygulamayı çok fazla aktif kullandığım söylenemez.Sadece videolar ve fotoğraflara bakıp beğeniyorum.
Gezinirken sağ üst köşede sohbet kısmından mesajlar geldiğini gördüm.Mesajlar tanımadığım birisine aitti.Bu tarz olaylarda ya o kişiyi engellerdim ya da bir şans verip "hayırdır sen kimsin" derim.Bana yazan kişi yaşıtım gibi duruyordu.Nolur nolmaz hesabına göz gezdirdim.
yusuf.dgn
724 Takipçi
1 Gönderi
132 Takip edilen"Bu fotoya açıklama yok... L"
302 beğeni 117 yorumayca.dgn: Kardeşim felaket tellalı olma yine başımıza L kim?
burraak.0guz:Olm geçen gün sınıfın kapıda yaslanan Lara mı bu?
yusuf.dgn'dan burraak.0guz'a yanıt:salak mısın kardeşim o kıza bakar mıyım ben?
sıla_özdmr24:Oooo hayırlı olsun knk yenge kim?
kimoldugumdansanane:Sen Yusuf Ziyagilsin yapma bana bunu
yusuf.dgn'dan kimoldugumdansanane'ye yanıt:sen kimsin?
İAL.itiraff:Okulun itiraf sayfasına atılır bu haber
...
"Fake gibi duruyor lan bu" diye söylenirken bir detay dikkatimi çekti.Yorumlarda İAL yazıyordu.Bu okuldakiler bizim okuldakilerin kankisi gibi bir şeydi.Belki tanırım diye yazdığı mesajlara baktım.yusuf.dgn:Selam
yusuf.dgn:Kim olduğumu bilmeyebilirsin.
yusuf.dgn:Ama ben seni tanıyorum Lana
yusuf.dgn:Cevap verebilir misin lütfen?
Siz:Sen kimsin??
( ...)
DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❁Lana Ve Günlükleri (Yarı Texting)❁
ChickLit♡︎16 Yaşında bir genç kızın günlüğü.Hayatındaki ilkleri yaşamaya başlayan hem heyecanlı hem üzüntülü,korku dolu zamanlarına siz de tanık olun...♡︎