ნაწილი 1

2.8K 122 33
                                    

გამარჯობა . მე ჰე სუ ვარ . მყავს ერთი საუკეთესო მეგობარი ჯია. მე და ის ერთმანეთს არფერს ვუმალავთ . დედა ადრეულ ასაკში გარდამეცვალა მაშინ წვიმა სიბნელე ღამე და ჭექაქუხილი იყო ამიტომაც ამაზე ფობია მაქ და შეტევა მემართება. მართალია მამა ცოცხალია მაგრამ ამნაირ მამას სულ არ გყავდეს ჯობია . დედა რომ გარდაიცვალა 7 8 9 წლის ვიყავი (wtf)
მას მეე მაჩემი განადგურებული იყო სანამ ჩემი ბოზი დედინაცვალი არ გაიცნო რომელსაც თავისი გერი მოჰყვა რომელიც ვერ მიტანს და სულ მჩაგრავს და მის გამო ბევჯერ მომხვედრია. იმ ქალმა მამაჩემს ტბინი აურია და ინტერნატში გამიშვეს სადაც გცწმდნენ კიდეც და გასისხლიანებდნენ თუ შემთხვევითაც კი რამეს ზედმეტი წამოგცდენოდა. 16 წლიდან უკვე დედინაცვალი ძალიან მოშინაურდა და მცემდა კიდეც მაგრამ ყველაზე მეტად იმან მატკინა გული რომ მამაჩემმაც აწია ხელი ჩემზე . მაგრამ ამას ახლა დიდი მნიშვნელობა არ აქ მამაჩემის კომპანია კრიზისშია მე კი დღეს დაბადებისდღე მაქ თვრამეტის გავხდი . ,,მამაჩემმა"და დამპალმა დედინაცვალმა ლამაზად ჩაიცვიო კაბა მომცეს და მითხრეს რომ სადღაც უნდა წავსულიყავით  . ეს ჩავიცვი

ქვევით ჩავედი და იქ ჩემი დედინაცვალი მისი შვილი და მამაჩემი დამხვდნენ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ქვევით ჩავედი და იქ ჩემი დედინაცვალი მისი შვილი და მამაჩემი დამხვდნენ. მამაჩემს ბედნიეეი სახე ქონდა ისევე როგორც დედინაცვალს. ალბად ისევ რამე ჩაიფიქრეს.დაახლოებოთ 15 წუთში დიდი სახლის წინვიდექით მართალია ჩვენც დიდ სახლში ვცხოვრობდით მაგრაამ ეს 2 მაგად დიდი იყო შიგნით შევედით იქ კი წრთი კაცი და ქალი დაგვხვდა საკმაოდ თბილები ჩანდნენ გარედან მაგრამ ყველა ისეთი არ არის როგორებიც გარედან ჩანან.
უცებ კი კიბებეიდან ერთი ბიჭი ჩამოვიდა და მოგვესალმა
ის-გამარჯობა სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა
დედინაცვალი-სასიამოვნოა
დავსხედით და ვლაპარაკობდით  უფრო სწორედ ისისნი ლაპარაკობდნენ და უეცრად კაცმა თქვა
კაცი-მოდი პირდაპირ საქმეზე გადავიდეთ . ამაზე იმ ბიჭს ჩაეღიმა. ხო ის გაგვეცნო და თურმე ჰიუჯინი ქვია.
ქალი-მან იცის მამაჩემს კითხა და ჩემსკენ მოანიშნა!
მამა-არა . და ბარემ ერთად ვეტყვით
-რა არ ვიცი ასეთი რომ ყველა აფორიაქდით და ცივი ოფლი გასხამთ .
მამა-ესეიგი ჰე სუ უ მომისმინე ჩვენ ბევრი ვილაპარაკეთ და გადავწყვიტეთ შენ და ჰიუჯინი დაგაქორწინოთ . შენ და ის დანიშნულები ხართ დღეს კი 18 ის გახდი ამიტომ შეგიძლიათ  დაქორწინდეთ . თან საქმე ასე მოითხოვს . საქმეს ძალიან ჭირდება. ჰიუჯინიც არაა უარზე .
-მოიცადე ერთ წუთს გავიააზრო... ესეიგი გინდა რომ ვიღაც სრულიად უცხო ბიჭზე რომელიც აქამდესიზმარშიც კი არ მინახავს და თურმე დანიშნულიც ვყოფილვარ დავქორწინდე მხოლოდ იმიტომ რომ სსაქმეს ასე ჭირდება?
ქალი-ხო შვილო დაახლოებით ეგრე გამოდის .
მე ირონულად ჩამეცინა .
-და თქვენი აზრით მე ამაზე თანახმა ვარ?
მამა-შენს აზრს არავინ ითვალისსწინებს .
-რას ქვია არავინ არ ითვალის წინებს . მომისმინე მამიკო არ ვაპირებ ვიღაც უცხო ბიჭზე დავქორწინდე რომელიც დღეს ვნახე პიველად . ბევრი გითმინეთ შენც და ამ ქალასაც მაგრამ უკვე საკმარისისა. დედას სიკვდილის მერე საშინლად შეიცვალე . ამ ქალმა სრულიად მოგისპო ტვინი . ინტერნატში გავიზარდე სადაც ყოველ დღეს სისხლის დენამდე მცემდნენ. მერე სახლში დავბრუნდი მაგრამ უარესი დამხვდა აქ დედინაცვალმა განაგრძო ბოლოც კი შენც აწიე ხელი მაგრამ არაა ამას არ გავაკეთებ მე შენი მონა არ ვარ და არ ვაპირრებ ძაღლივით დაგემორჩილო თან ეს ყველაფერი როფის ხდება მაშინ როდესაც 18 წლის გავხდი არასრულწნოვების ქორწინება რომ შეიძლებოდეს აქამდეც დამაქორწინებდი არაა. არ ვაპირებ ასე გაგარძელებას დღესვე წავალ იმ წყეული სახლიდან  და კიდევ შენ მამაჩემი აღარ ხარ მამამჩემი რომ იყო ასე არ მომექცეოდი . ამდროს ბიჭი გაკვირვებული გვიყურებდა.
როგორც კი ბოლო სიტყვები ვთქვი სახეში ძლიერი გარტყმა ვიგრძენი რომელიც ისეთი ძლიერი იყო რომ მაშინვე ძირს მოვასკდი
მამ-მომისმინე ახლა გეუბნები რომ ამას გააკეთებ . მე კი ლოყა ისე მეწვოდა რომ თვალები სულ ამიწყლიანდა.
.........................................................................

დილით გავიღვიძე და ყველაფერი როგორც კი გამახსენდა ტირილი ავტეხე ჯიას დავურეკე და ყველაფერი მოვუყევი. მინდოდა მოსულიყო მაგრამ მამაჩემი არ უშვებდა .
საღამოს.
ვიცოდი რომ მამაჩემი მაინც გამათხოვებდა იმ ბიჭზე მაგრამ მე ეს საშინლად არ მინდოდამასზე გათხოვება მჰონია რომ ის უარესად მომექცევა მართალია გარედან ასეთი არ ჩანს მაგრამ ყველაფერია მოსალოდნელი . მე კი ასე ცხოვრება აღარ მინდა დანა ავიღე და ვენაზე უნდა გადამესვა რომ ვიღაც მოვაარდა და დანა ხელიდან გამომგლიჯა
ის -რას აკეთებ ხომ.არ გაგიჟდი აცრემლებული თვალებით შენხედე და ეს ჰიუჯინი იყო
-ხო გავგიჟდი აღარ მინდა ასე ცხოვრება დავიღალე ვუყვირე გაბრაზებულმა და ცრემლები ღაპა ღუპით წამომივოდა ამ დროს კი ის ჩამეხუტა . ვერც მე მივხვდი რატომ უბრალოდ ჩამეხუტა . მე კი არ ვიცი უბრალოდ ცრემლებს ვერ ვიკავებდი ისე ვტიროდი
ჰოუჯინი-გთხოვ ეს არ გააკეთო მომისმინე და თან ჩემი სახე მის ხელებში მოიქცია და ცრემლებს მწმენდა-მომისმინე ყველაფერი კარგად იქნება გესმის ყველაფერი გამოკეთდება გთხოვ ეს აღარ გააკეთო .ჩვენ დავქორწინდებით მაგრამ როგორც გინდა თუგინდა არ შეგეხები  თავისუფლად იცხოვრე ოღონდ გთხოვ ეს არ გააკეთო . ამაზე კი ტირილს მოვუმატე ის ისევ ჩამეხუტა და თავზე რიტმულად დამიწყო ფერება....

იძულებით ქორწინებიდან ბედნიერ ოჯახამდე (დასრულებული,მინი დრამა) Hynjin ffWhere stories live. Discover now