სუს pov...
მე და ჰიუნჯინი სახლში დავბრუნდით მაგრამ ჰიუნჯინს რაღაც საქმეზე დაურეკეს და წავიდა . მითხრა რომ არ დავლოდებოდი რადგან ძალიან გვიან დაბრუნდებოდა . ფილმს ვუყურებდი კარგა ხან. პოპკორნის ჯამის გასატანად სამზარეულოში გავედი .მაგრამ უეცრად თავსხმა წვიმამ დაიწყო ფანჯარაში ელავდა უცებ დენიც წავიდა და ჭექაქუხილის ხმა გაისმა . ძალიან შემშინდ ჭქა ქუხილის სიბნელისა და თავსხმა წვიმის ფობია მაქვს .
სააავადმყოფოში ვიყავით მე და მამა და დედას ოპერაციიდან გამოსვლას ველოდებოდით როცა ზუსტად ასევე მოხდა . ამის გამო ოპერაცია შეჩერდა და ამის გამო დედა გარდაიცვალა.
უნებურად ჩავიკეცე და ტირილი დავიწყე . ძალიან მეშინოდა. ასწთ მომენტებში ჯია იყო ხოლმე ჩემ გვერდით და ის მამშვიდებდა მაგრამ ახლა სრულიად მარტო ვარ სიბნელეში წვიმაში და ჭექაქუხილში.
ჰიუნჯინის pov...
სამსახურში ვიყავი საბუთების მოწესრიგება ახლახანს დავამთავრე . ფელიქსმა მითხრა მე მოვაგვარებს დანარჩენს ხვალო . და გამიხარდ ჯერ მხოლოდ 12 ია შეიძლება სუუ მღვიძარე დამხვდესთქო .თავსხმა წვიმ იყო ჭექაქუხილიც და დენიც პარპალობდა .ავტოფარეღში ჩავედი და მანქანაში ჩავჯექი . გზში ვიყავი როცა ჯიამ დამირეკა.
დიკტაფონზე ჩავრთე
-ალო ჯია გისმენ
ჯ-ჰიუჯინ სუუს არ მოცილდე ახლა სეულში არ ვარ . სუს სიბნელის ძლიერი წვიმის და ჭექაქუხილის შიში აქვს გთხოვ მასთან იყავი ახლა ძალიან ეშინია . სწორედ ასეთ მდგომარეობაში გარდაეცვალა დედა.
-ჯანდაბა ახლა სახლშიარ ვარ ვეცდები მალეე მივიდე
ჯ-გთხოვ დაუჩქარე მას ახლა ძალიან ჭირდები ძალიან ეშინია.
-5 წითში მივალ.
და გათიშა.
-ჯანდაბა ჯანდაბა ცოტაც გაუძელი პატარავ მალე მოვალ .
5 წუთში უკვე სახლში ვიყავი. მანქანიდან სწრაფად გადმოვედი და სახლში შევვარდი ოთახები მოვათვალიერე სამზარეულოში კი დანინახე სუუ რომელიც ჩაკეცილი ყო თავი ხელებში დ ამუხლებში ქონდა ჩარგულიდა აშკარად ისმოდა მისი სლუკუნის ხმა.
ჩავიკუნცხე და ხელი მოვკიდე ხელზე ამაზე კი შეხტა.მასთან უფრო ახლოს მივიწიე და თავი ავიაწევინე
თვალები ნამტირალები დაწითლებული ქონდა და სახე სულ სველი როგორი საყვარელი იყო.
-სუუ.
ჩემჯ ხმა რომ გაიგო თვალები გაახილა და დამინახათუარა ჩამეხუტა მისი ნაზი ხელები კისერზე მომხვია და მთელი ძალით მეჭიდებოდა.
-სუუ პატარავ ნუ გეშინიააქ ვარ შენთან ვარ და ტავ ზურგზე და თმაზე ხელს ვუსვამდი და ნაზად ვეფერებოდი
-პატარვ წამო ოთხში წავიდეთ
ოთახში ხწლში აყვანილი ამიყვანა უფროსწორად მას ჩემს კისერზე კისერზე ქონდა ხელები შემოხვეული ხოლო ფეხები წელზე . მე კი ბარძაყებზე ქონდა ხელები და ისე ვიჭერდი. საწოლზე დავჯექი და ხელები ზურგზე შემოვხვიემერე მისი სახე ხელებში მოვიქციე და ცრემლები მოვწმინდე შუბლი შუბლზე მივადე და თვალებიში ჩავხედე . მის სახეზე ცრემლები იკვევდნენ გზას . მე მის ტუჩებზე გადავიტანე ყურადღება რომლებიც ალუბლისფერად ბჭყვიალებდა . ვეღარ მოვითმინე და მის ტუჩებს დავეწაფე .ეს როგორი ნაზი და სასიამოვნო იყო . ისიც ამყვა .
საწოლზე ფრთხილად გადავააწბინე და კოცნა ისე განვაგრძე ნელ ნელა გახდა დავიწყე .ისიც მეხმარებოდა.
სუს pov...
ჰიუჯინი ბაგეებზე დამეწაფა . მეც ვეღარ გაბუძელი ცდუნებას და ავყყევი . საწოლზე გადამწვინა. ეოგორც იქნა სააშკარაოზე გამოვიდა მისი დაკუნთული სხეული...ჯკვე ასეჯე მოვიფიიქრე და გადავაკეთე და დირთი არ იქნება.
YOU ARE READING
იძულებით ქორწინებიდან ბედნიერ ოჯახამდე (დასრულებული,მინი დრამა) Hynjin ff
Romanceფიკი არის გოგოს სახელად ჰე სუუსა და ჰიუჯინზე . ბიზნესის გამო ჰე სუუს მამამისი ძალით დააქქორწინებს ჰიუჯინზე . ვნახოთ რა მოხდება როცა სიძულვილი სიყვარულში გარდაიქმნება❣❣❣❣🙊💋 გაფრთხილება არის მინი დრამა (დასრულებული) 28.02.2021 17.05.2021 Fangirl fr...