Był wieczór Harry postanowił się wykompać aż tu nagle do początku wszedł Dracze przycisnął Pottera do ściany i zaczął szeptać do ucha, że go kocha i chce go zgwałcić, ale Potter zaczął krzyczeć, i do kąpieli w bieg Sernik, który jadł Sernika, jak zobaczył Harry 'ego i Dracze to aż się sernikiem zaksztusił, i zaczął biec za Harrym.
Złapał go za ręke i wyznał mu miłość, Harry zastanawiać się kogo wybrać ale wybrał Rona.
Ron zaprosił Harry'ego na kurczaki, ale Harry ich nie lubił więc zerwali.
Harry potrzebował chłopaka, i zaprowadził do swojego dormitorium. Harry potrzebował chłopaka, i zaprowadził do swojego dormitorium.
Otwierał drzwi już, bez koszuli a tu nagle Pansy leży na jego łóżku.
Zaczęła krzyczeć, że ona go kocha i co tu robi Harry.
I wtedy Dracze powiedział: ,, Laska ja jestem gejem ".
Ona podeszła do Dracze, idę pocałowała Harry do zobaczył i pobiegł do Cedrica, Draco odepchnął Pansy i pobiegł za nim.
Gdy go dogonił krzyknął za Harrym: ,, Ja jej nie kocham !! Naprawde jestem gejem! Ona naprawde jest świrnięta !! "
Harry powiedział: „Okej ale, żeby było po równo to pocałuje Sernika"
Dracze chodż niechętnie się zgodził i ustalił z Harrym, że zrobi to jutro. Al ew nocy Dracze zabił Cedrica bo był zazdrosny.
Harry pobiegł do Cedrica i nie żył postanowił przejść pochować. [*]
Gdy on i Dracze byli na pogrzebie Harry poprosił Draco, żeby wygłosił przemowe pożegnalnął, a ten stanął i powiedział, że nigdy go nie lubił.
Harry dał z liścia Dracze aż tak silnego że się przechył i poleciał w dół tam gdzie był Sernik w trumnie. (jeszce go nie zakopali)
Harry był tak zły na Dracze, że zamknął trumnę w której leżał i pochowali go żywcem umarł w obięciach osoby, której nienawidzi.
Nagle Cedric ożył i zobaczył Dracze jak leży na nim.
Jednak jedyne słownictwo się nie zabili i postanowili być razem (XD) Od nienawiści do miłości
Harry ożenił się z Tomem którego spotkał w komnacie tajemnic i mieli małego bobasa.
Ale to był podstęp i tom go ZABIŁ.
Tom wzioł ciało Harry'ego i dał go do Dracze i Sernika.
Ale gdy stał nad grobem Drops zrzucił go do środka i zakopał żywcem Tom ZGINĄŁ a świat czarodziej został uratowany.
I wszyscy żyli długo i szczęśliwie oprócz Toma, Harry'ego, Dracze i Sernika.
_________________________________________________________
Chyba najdłuższy rozdział jaki przepisywałam
YOU ARE READING
Poj3b @ n @ ,, książka "
Short StoryTutaj będzie ,,książka" z Discorda na którego zapraszamy. https://discord.gg/CdXftZWx (skopiuj wklej)