Draco Lucius Malfoy

9 2 0
                                    

Narodil sa 5 júna 1980 Narccisi a Luciusovi Malfoyovcom.
Narccisa Draca rozmaznávala a učila aké je dôležité mať čistú krv a zase Lucius bol na Draca prísny a tiež ho učil o dôležitosti čistej krvi.
Potom draco dovŕšil 10 rokov a jeho otec ho chcel dať do školy mágie durmstrangu, lenže jeho matka nechcela aby Draco chodil do školy tak ďaleko tak ho dali do Rokfortu.
Dracov otec Lucius chcel aby sa Draco zoznámil z Harrym Potterom lebo Lucius si myslel že Harry je černokňažník keď porazil v tej dobe najmocnejšieho čierného mága.
Nakoniec sa Dracovi zoznámiť s Harrym Potterom nepodarilo.
V druhom ročníku šiel s otcom do obchodu Borginna a burka kde počul celý ich rozhovor Harry Potter ktorý bol zavretý v skrini alebo neviem kde xd.
Potom Draco stretol Harryho v obchode kde si šiel Harry kúpiť knihy od Gilderoya Lokharta Harry a Draco sa začali hádať a potom k nim prišiel Lucius a zobral Ginny z kotlíka knihy.
Potom prišiel Artur Weasley a Lucius vrátil Ginny knihy do kotlíka aj s denníkom Toma Ridlla.
Potom sa Lucius s Arturom pobili.
V treťom ročníku na hodine starania o zázračne tvory nerobil to čo mal predstúpil pred hipogrifa a ten ho pazúrmi zaškriabol do ruky čo potom hipogrifa odsúdili na smrť.
V štvrtom ročníku sa zúčastnil metlobalového pohára a tam sa Harrymu chvastal že má miesto v predu.
Potom jeho otec s ostatnými smrťožrútmi robili v kenpingu paniku a syn Bartemiusa Croucha Bartemius Crouch junior vyčaroval Harryho Pozprútikom temné znamenie.
V piatom ročníku bol menovaný za prefekta a furd sa Harrymu chválil že on je prefekt a Harry nie.
Ambrička ho menovala do vyšetrovacej služby kde mal s ostatnými nájsť spolok Dumbledorovu armádu.
Keď ju našli tak Harry s Hermionou šli Ambričke ukázať tú tajnú zbraň a Draco s ostatnými mal zatiaľ postrážiť Ginny,Lunu,Nevilla a Rona čo sa im nepodarilo.
Potom ako ministerstvo uvidelo Voldemorta šiel Lucius na nejakú dobu do azkabanu.
V šiestom ročníku ho Voldemort povolal aby zabil Albusa Dumbledora.
Prvý pokus aby ho zabil bol že začaroval madam Rosmertu na záchode u troch metiel imperiusom dal jej zakliaty náhrdelník a prikázal jej že ten kto tam ako prvý vôjde na záchod mu ho má dať a náhrdelník sa dostal do rúk Katie Bellovej ktorá keď ho niesla tak bola zvedavá a sa ho dotkla a kôli tomu zostala na rokforte o rok dlhšie.
Druhý pokus bol  že dal otrávenú medovinu už neviem komu ale potom sa dostala do rúk profesora Horáca Slaghorna napil sa jej Ron a skoro ho to zabilo.
Chcel opraviť skrinku miznutia v rokforte a druhá skrinka bola u Borgina a Burka chcel ju opraviť preto aby cez ňu dostal smrťožrútov do rokfortu.
Keď ju opravoval neplnil si svoje prefektské povinnosti a Crabe a Goyl bolivšehodžúsom premenení a strážili miznúcu miestnosť a oni aj tak nevedeli prečo tam strážia.
Na konci roka sa mu podarilo skrinku opraviť a smrťožrúti sa bezpečne dostali do rokfortu.
Potom Draco Dumbledora odzbrojil a stal sa pánom bazového prútika a nakoniec Dumbledora zabil snape.
V siedmom ročníku na jarné prázdniny šiel domov kde im tam doviezli Harryho, Rona a Hermionu.
Bellatrix sa Draca pýtala a ukázala mu Harryho ktorému dala kliatbu Hermiona a Harrymu zdeformovalo tvár.
Draco iba odpovedal že nevie.
V miznúcej miestnosti v Rokforte mu Harry zachránil život.
V dospelosti si vzal Astoriu Greengrasovú a mali spolu syna Scorpiusa Malfoya.
Astoria bola z čistokrvnej rodiny a tiež prešla podobnou zmenou ale Astoria mala kliatbu že sa nedožila vysokého veku a tak zomrela.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fakty o Harrym PotteroviWhere stories live. Discover now