Chapter 1
Genç kadın huzursuzca kıpırdandı bir kez daha burada neden bulunduğunu sorgulayıp gözlerini yavaşça etrafta gezdirdi çoğu kişi sayamadığı kadar içki içtikten sonra köşede sızmış diğerleriyse yüzlerindeki zafer ifadesiyle bu geceki partnerleriyle partiden ayrılıyorlardı.
Kim Jisoo ödül töreni sonrasındaki partilerden nefret etmişti evinde rahat pijamalarıyla uzanmak onun için her zaman daha iyi bir seçenekti, içinden menajerine ufak bir teşekkür yolladı, gecenin sonuna kadar burada durmaya söz vermiş fakat bu sözünden gelir gelmez pişman olmuştu.
Bir oda dolusu idol kafayı bulmuş bir şekilde birbirleriyle flörtleşip takılıyordu partide medya yasağı olmasa Kore'de ardı ardına patlayabilecek skandalları düşündü herkesin dehşete düşeceğini biliyordu bu sırada karşı masadaki kızın öğürerek lavaboya koşması Jisoo'nun korkunç senaryolarını bölmesine sebep oldu, istemsizce yüzünü buruşturdu biraz hava almak kesinlikle iyi bir fikir olabilirdi.Üst katta bir teras olduğunu anımsadı adımlarını merdivenlere doğru yöneltti son basamağa çıktığındaysa ağzından küçük bir şaşkınlık nidası döküldü. Tüm şehri ayaklarının altında hissediyordu neden burayı daha önce keşfetmediğini sorguladı neyse ki bu küçük terası kimse fark etmemiş gibi gözüküyordu köşedeki sandalyeye oturduktan sonra cebinden telefonunu çıkardı en sevdiği oyunu açıp oynamaya başladı 1 aydır bu oyuna kafayı takmış fakat bir türlü son hamleyi yapıp finale ulaşamıyordu ve işte yine olmamıştı sinirle telefonunu yana fırlattı.
"Sabırsızsın son ana kadar beklemen gerekiyordu" genç kadın arkasından gelen bu sesle yerinden fırladı yüzünü sese doğru çevirdiğindeyse tanıdık fakat uzun zamandır görmediği bu sima onu korkutmuştu.
"Kim Taehyung beni korkuttun." dedi elini kalbine götürerek.
3 yıl önce birlikte sunuculuk yapmışlardı fakat tanışıklıkları birkaç saat ve ortak arkadaşlara dayanıyordu yine de en başından beri bu çocukta hoşuna giden bir şeyler vardı garip birisiydi ama en azından içi boş takımından olmadığını biliyordu.
Genç adam hafifçe gülümsedi "Bugün korkuttuğum ilk kişi değilsin."
Jisoo'nun kaşı bu cümleyle istemsizce havaya kalktı ve ayakta dikilen çocuğun yüzüne baktı hüzünlü bir tavrı vardı fakat bunun anlık mı yoksa tabiatından mı kaynaklı olduğunu anlayamadı, ayakta duramıyordu dengesi her an bozulacak gibiydi sarhoş olmuş olmalı diye geçirdi içinden.
" Ne kadar kabayım otur lütfen" dedi yanındaki sandalyeyi işaret ederek.
Kim Taehyung kısa bir kararsızlıktan sonra başı dönmüş olacak ki kendini sandalyeye atmıştı, o an Jisoo gecenin daha da garipleşeceğini hissetti. Sessizliği bozan Tae oldu
"İster misin? " dedi elindeki şarap şişesini işaret ederek,
"Burayı daha çekilir bir hale getiriyor "
Genç kadın omuz silkti eğer içersem 5 dakika içinde burada uyumuş olurum o yüzden böylesi daha iyi
"Tanrım, senin gerçekten eğlenmeye ihtiyacın var. " diye mırıldandı.
Jisoo şaşkınlıkla Taeyhung'a döndü tek kaşı farkında olmadan havaya kalkmıştı
"Bu senin eğlenen halinse eğlence anlayışımız pek benzemiyor."
Kızın bu cümlesi Taehyung'u güldürmüştü
" Eğleniyorum demedim sadece senin sıkıcı olduğunu söyledim Kim Jisoo "
Genç kadın derin bir nefes aldı sabrı git gide tükeniyordu fakat sarhoş birisiyle kavga etmenin anlamsız olduğunu düşündü havadaki gerginlik çocuğun çalan telefonuyla bölündü çocuğun alaylı yüzü aniden öfkeyle gerilmişti aramayı meşgule attıktan sonra telefonunu kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Where's My Mind #vsoo
Fanfiction" O anda heykelin içinden garip bir çıtırtı geldi, sanki bir şey kırılmıştı. İşin gerçeği şu ki kurşun kalp çat diye ortadan ikiye ayrılmıştı." Mutlu Prens // Oscar Wilde 01.03.2021