Am I Too Late To Return??(Part 2)

5.8K 446 3
                                    

Kyungsoo ပါး​ေပၚမွာ က်​ေနတဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြကို ခပ္​ၾကမ္​းၾကမ္​းပြတ္​သုတ္​လိုက္​ၿပီး အခန္​းထဲ၀င္​သြား​ေလသည္​......

ၿပီး​ေတာ့ သူ စိတ္​ထဲမွာ​ေတာင္​ မ​ေတြးထားတဲ့ အရာတစ္​ခု ဘယ္​​ေတာ့မွ လုပ္​မွာ မဟုတ္​ဘူးလို႔ ​ေတြးထားတဲ့ အ​ေတြးကို တစ္​ခန​ေလး အတြင္​းမွာပင္​.....ခိုင္​မာတဲ့ ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​တစ္​ခု ခ်လိုက္​​ေလသည္​....

သူ အခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ အခန္​းတံခါးကို lock ခ်ၿပီး ရွိရွိ သမ်ွ သူ႔ ရဲ႕ အက်ၤ ီ​ေတြ..အရုပ္​​ေတြ...တိုလီမုတ္​စ​ေတြက အစ တစ္​ခု မက်န္​ ​ခုတင္​​ေအာက္​မွာ ထိုးထည္​့ ထားတဲ့ ခရီး​ေဆာင္​ အိတ္​ထဲကို ထိုးထည္​့မိသည္​...သူ အက်ၤ ီ​ေတြထည္​့​ေနရင္​းမ်က္​လံုး​ေရာက္​သြားတာက မနွစ္​က Valendine day တုန္​းက သူ႔ကို Jongin ​ေပးထားတဲ့ သူ႔တစ္​ရပ္​စာ နီးပါးရွိတဲ့ ဇီးကြက္​ အရုပ္​...အရုပ္​မွာ သူနဲ႔တူ​ေအာင္​ဆိုၿပီး မ်က္​မွန္​၀ိုင္​း​ေလး​ေတာင္​ သူတပ္​​ေပးခ့ဲတာ သူ အဲ့ အရုပ္​ကို သ​ေဘာက်​ေပမယ္​့ သူယူသြားျဖစ္​​ေတာ့မယ္​မထင္​..အခုက သူ​ေတာင္​ လမ္​း​ေပ်ာက္​​ေနၿပီဆို​ေတာ့.....

Jongin က​ေတာ့ Hyung တစ္​​ေယာက္​ သူ႔ အခန္​းထဲ ၀င္​သြား​ေတာ့ သူလည္​း ကိုယ္​့ အခန္​းကို ျပန္​၀င္​လာခဲ့သည္​..သူ ခုနက Hyung ကို​ေျပာတာလြန္​သြားတယ္​ဆိုတာ သူကိုုယ္တိုင္​ သိပါတယ္​.....ၿပီး​ေတာ့ Hyng သူ႔ကို စိတ္​ဆိုးသြားမွန္​းလည္​း သူသိပါတယ္​ ဟို ဘက္​အခန္​းမွာ ၀ုန္​းဒိုင္​းႀကဲ​ေနတဲ့ အသံ​ေတြ သူၾကား​ေနတယ္​​ေလ....ဒါ​ေပမယ္​့ အိပ္​ခ်င္​​ေနတဲ့ စိတ္​​ေၾကာင္​့ Hyung ကို မနက္​မွဘဲ​ေခ်ာ့​ေတာ့မယ္​လို႔ သူ​ေတြးလိုက္​မိသည္​.....သူ႔ ​ေနာက္​က်သြားၿပီမွန္​း အဲ့တုန္​းက သူမသိခဲ့တာ အမွန္​ပင္​...

Jongin သူ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေအာင္​ အိပ္​ဖို႔ ျကိုးစား​ေနတုန္​း

Ph Ring...

Jongin..အင္​း Baekhyun ​ေျပာ

Baek......မင္​း အဆင္​​ေျပရဲ႕လား

Jongin....အင္​း ​ေျပပါတယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ ခုထိ သူ႔ မ်က္​နွာကို ျမင္​​ေနတုန္​းဘဲ

Am I Too Late To Retun??Where stories live. Discover now