𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙞𝙨 𝘼𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙗𝙚 𝙖 𝙁𝙖𝙣𝙩𝙖𝙨𝙮 𝙞𝙛 𝙔𝙤𝙪 𝙠𝙚𝙥𝙩 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙄𝙩 𝙣𝙤𝙩 𝙒𝙤𝙧𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙎𝙢𝙖𝙧𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙃𝙖𝙧𝙙 𝙤𝙣 𝙞𝙩.
𝙈𝙮 𝘿𝙖𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙁𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝘿𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙖𝙡𝙠. 𝙄 𝙖𝙨𝙠 𝙞𝙛 𝙝𝙚'𝙨 𝙢𝙖𝙙 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙢𝙚 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙖𝙣 𝙄𝙙𝙤𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙃𝙚 𝙖𝙣𝙨𝙬𝙚𝙧𝙚𝙙 "𝙉𝙤, 𝙊𝙛 𝙘𝙤𝙪𝙧𝙨𝙚. 𝙄 𝙨𝙪𝙥𝙥𝙤𝙧𝙩 𝙮𝙤𝙪, 𝘽𝙐𝙏 𝙝𝙤𝙬? 𝙃𝙤𝙬 𝙘𝙖𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙁𝙡𝙮 𝙩𝙤 𝙆𝙤𝙧𝙚𝙖?"
𝙄 𝙖𝙣𝙨𝙬𝙚𝙧𝙚𝙙 "𝙈𝙤𝙣𝙚𝙮" "𝙃𝙤𝙬?" "𝙂𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝘼 𝙅𝙤𝙗" "𝘼𝙣𝙙 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙘𝙖𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙚𝙩 𝙖 𝙅𝙤𝙗?" "𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙞𝙣 𝙊𝙪𝙧 𝙁𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮" "𝘾𝙊𝙍𝙍𝙀𝘾𝙏"
𝘼𝙣𝙙 𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚𝙨, 𝙄 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖 𝙎𝙩𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙔𝙤𝙪𝙣𝙜 𝙇𝙖𝙙𝙮, 𝙄 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙈𝙖𝙩𝙪𝙧𝙚, 𝙎𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙜𝙤 𝘼𝙣𝙙 𝙁𝙞𝙣𝙞𝙨𝙝 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢. 𝘼 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙗𝙚 𝙖 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙤𝙣 𝙞𝙩, 𝙄𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙛𝙖𝙣𝙩𝙖𝙨𝙞𝙯𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙩. 𝙄𝙩 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙨𝙩𝙖𝙮 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩.
𝘼𝙣𝙙 𝙄 𝙜𝙤𝙩 𝙛𝙡𝙪𝙩𝙩𝙚𝙧𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙜𝙤𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙎𝙬𝙖𝙜 𝙖𝙩 𝙏𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙜𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙊𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙞𝙧𝙡𝙨 𝙙𝙤𝙣'𝙩(𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙗𝙪𝙩𝙩𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙧𝙚 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙋𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮 𝙂𝙤𝙤𝙙 𝙙𝙖𝙣𝙘𝙚𝙧𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙙𝙖𝙣𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙡𝙤𝙩𝙨, 𝘼𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙪𝙙𝙖𝙘𝙞𝙩𝙮 𝙩𝙤 𝙙𝙤 𝙢𝙮 𝙗𝙚𝙨𝙩 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙙𝙖𝙣𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙡𝙤𝙥𝙥𝙮 𝙖𝙩 𝙤𝙪𝙧 𝙥𝙧𝙖𝙘𝙩𝙞𝙘𝙚)
𝙈𝙮 𝙁𝙖𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙀𝙭𝙥𝙧𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙞𝙨 𝙤𝙣 𝙥𝙤𝙞𝙣𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙎𝙥𝙤𝙩 𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙞𝙨 𝙤𝙣 𝙢𝙚 𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙞𝙙 "𝙏𝙝𝙚 𝙎𝙩𝙖𝙜𝙚 𝙞𝙨 𝙈𝙖𝙙𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪, 𝘼𝙣𝙙 𝙔𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙈𝙖𝙙𝙚 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙎𝙩𝙖𝙜𝙚... 𝙆𝙖𝙮𝙖 𝙢𝙤 𝙮𝙖𝙣 𝙉𝙖𝙠😌" (𝙄𝙙𝙠 𝙝𝙤𝙬 𝙩𝙤 𝙩𝙧𝙖𝙣𝙨𝙡𝙖𝙩𝙚 𝙞𝙩)
..."𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢𝙨 𝙖𝙧𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙗𝙚 𝙖 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙝𝙖𝙧𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙢𝙖𝙧𝙩 𝙤𝙣 𝙞𝙩"
-𝙙𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚'𝙨 𝙥𝘼𝙋𝘼
𝙄 𝙃𝙊𝙋𝙀 𝙏𝙃𝙄𝙎 𝙈𝘼𝙆𝙀𝙎 𝙎𝙀𝙉𝙎𝙀 𝙏𝙊 𝙔𝙊𝙐𝙐.𝙀𝙣𝙜𝙡𝙞𝙨𝙝 𝙞𝙨𝙣'𝙩 𝙢𝙮 𝙁𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙡𝙖𝙣𝙜𝙪𝙖𝙜𝙚
𝙃𝙖𝙫𝙚 𝘼 𝙜𝙧𝙚𝙖𝙩 𝙙𝙖𝙮 𝙤𝙧 𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩 Everybody❤
YOU ARE READING
𝙈𝙔 𝘼𝙉𝙉𝙊𝙐𝙉𝘾𝙈𝙀𝙉𝙏/𝘼𝙋𝙋𝙍𝙀𝘾𝙄𝘼𝙏𝙄𝙊𝙉 𝘽𝙊𝙊𝙆
Fanfiction𝘼 𝙝𝙚𝙡𝙥𝙛𝙪𝙡 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙡𝙊𝙇 𝙄 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙥𝙤𝙨𝙩 𝙪𝙥𝙙𝙖𝙩𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝙖𝙣𝙣𝙤𝙪𝙣𝙘𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙝𝙚𝙧𝙚 𝘼𝙣𝙙 𝙄 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙥𝙤𝙨𝙩 𝙋𝙤𝙨𝙞𝙩𝙞𝙫𝙚 𝙍𝙚𝙢𝙞𝙣𝙙𝙚𝙧𝙨 𝙝𝙚𝙧𝙚! 𝙊𝙧 𝙋𝙤𝙨𝙞𝙩𝙞𝙫𝙚 𝙦𝙪𝙤𝙩𝙚𝙨 😋💕 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐒𝐨𝐦�...