yine 1000 kelimeyi geçmiş bir bölüm sona yaklaştığı için uzun yazmaya çalışıyorum 👉👈
ehem umarım beğenirsiniz bölümü
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
bir önceki bölümü okumadıysanız onu da okumayı unutmayınnn
iyi okumalaarr🍒💜
*yazım yanlışı varsa kusura bakmayın bir yere kadar kontrol ettim sonra üşendim......
●●●●
Dahyun elindeki menüyü karıştırırken kafasını kaldırıp Jimin'e baktı.
"Ne bakıyorsun?" dedi Jimin.Yanındaki Hoseok'a daha da sarılarak.
"Utandırıyorsun ben azıcık insan gibi davran."
"Pardon insan mı?Meleğim ben melek." sesi ve önünde duran peçeteyi buruşturarak Dahyun'a fırlattı.
"Niye buluştuk burada?Jimin en az on beş defa aradı gelmem için." dedi Namjoon oflayarak.
"Arkadaş buluşması yapalım dedik ne oldu beğenemedin mi paşam?"
"Yok Jimin o bizi beğenememiştir.Malum Seokjin hala gelmedi." dedi Dahyun ve güldü.Hoseok ise gözlerini dikmiş Namjoon'a bakıyordu. İçinden bu pezevenkte bir haller var ama hadi hayırlısı diye geçirdi.Bir yandan da ona sımsıkı sarılan ve yanlarından ne zaman birisi geçse ona kötü kötü bakan Jimin ile uğraşıyordu.Jimin yine yanlarından geçen ve Hoseok'a bakan birisini kıskanmış olacak ki kollarını Hoseok'a doladı.
"Jimin çok tatlısın." dedi Hoseok ve saçlarına öpücük kondurdu.Jimin ise kıpkırmızı yanaklarını gizlemeye çalışıyordu.
"Kustum galiba."
"Ben de."
"Jennie gelmiyor mu?"
"Gelecek dersi uzamış sadece." dedi Dahyun ve omuz silkti. Sonra kafasını kaldırıp girişe baktı.
"Bak geldi bile." dedi ve etrafta onları bulmaya çalışan Jennie'ye el salladı.
"Merhaba millet.Dersim geç bitti anca gelebildim." dedi.Dahyun'un yanağına öpücük kondurduktan sonra yerine oturdu.
"Ee bir tek Seokjin kaldı sanırım." dedi Jimin.Namjoon oflayarak etrafına bakınıyordu.Jennie Jimin'in önündeki patatesten ağzına atarken konuştu.
"Jimin yapışmışsın yine Hoseok'a." dedi ve güldü.Jimin ise ona dil çıkarttı.Birkaç dakika sonra kafenin kapısı yeniden açıldı ve Seokjin içeriye girdi.
"Seokjin mi o?" dedi Hoseok.
"Evet ama yanında birisi var." dedi Dahyun.Namjoon hışımla kapıya döndü.Seokjin gelmişti.Gelmişti gelmesine ama yanında bir adamla gelmişti. Orta boylarda kahverengi,uzun saçlı bir adamdı.Koreliye benzemiyordu.
"Selam." dedi Seokjin yanlarına varınca.
"Fazladan bir arkadaş getireyim dedim sorun olmaz değil mi?" dedi ve gülümsedi.Yanındaki kişi de gülümsedi.Masadakiler ise ağzı açık Seokjin'e ve yanındakine bakıyorlardı.
"Yalnız taş gibiymiş." dedi Jimin mırıldanarak.Hoseok kafasını çat diye Jimin'e çevirdi.Jimin hemen konuşmaya başladı.
"Ne sorunu hyung olur mu öyle şey.Gelin oturun.Tanıştırmayacak mısın bizi?" dedi.Seokjin gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
knock knock | namjin
Fanfictionseokjin namjoon'u seviyor ama jimin ve arkadaşları olmadan kendine itiraf etmekte zorlanıyor(?) #6 namjin #8 namjoon