Tanıtım - Giriş

890 100 22
                                    

Sürünün hekimi, yatağında acı içerisinde kıvranan alfasının ateşini kontrol etti. Gittikçe kötüye gidiyordu. Böyle giderse yaşama şansı yok denecek kadar azdı. Eğer alfa ölürse, düşman kurtlar için sürüleri apaçık bir tehtid olurdu. Bu, burada yaşayan herbir kurdun hayatını riske atmak anlamına gelirdi. Alfalarının hastalandığını duyan sürü halkı keder ve umutsuzluk içerisindeydi. Alfanın yokluğunda; Genç betalar kıyı hatlarını koruyor, yaşlı şifacılar alfalarını kurtarmak için ilaç yapıyor, omegalar ise kutsal ağacın önünde dua ediyordu. Herkes elinden gelenin en iyisini  yapmasına rağmen her şey daha da kötüye gidiyordu. Başıboş sürüyü duyan düşman kurtlar kıyıyı zorluyordu. Sonuçta alfası olmayan bir sürü başıboş demekti. İlaçlar ise işe yaramıyordu. Alfa her geçen gün ölüyordu ve dualar bile yeterli değildi.

Sürünün önde gelen yaşlıları ve her haneden bir kaç kurt alfanın evinde iştihareye toplanmışlardı. Alfanın yatak odasından acı dolu inlemeleri duyarken yaşlı kurt söze girdi. "Bu böyle olmayacak. Başka bir şeyler yapmamız lazım."

"Her an saldırıya uğrayabiliriz!" Dedi başka bir kurt. Gözlerinde bolca endişe yer edinmişti. "Salvador, kapımızda!"

"Dün gece iki kayıp daha verdik. Hepsi genç ve idealleri parlak gençlerdi." Omega kadının gözleri yaşlarla parladı. Oldukça zayıf ve kırılgan görünüyordu.  " Hepimizi öldürecekler..." Kadın fısıldadı. Gözleri tamamen odağını kaybetmişti ama salonda oturan herkes bu fısıltıyı iliklerine kadar hissetti. 

"Alfamızın bir varisi bile yok. Size evlenmesi gerektiğini defalarca kez söyledim. Böyle şeyler beklemeye gelmez dedim. Beni dinlemediniz!"  Ellilerinde gibi görünen kır saçlı bir adam öne atıldı. Kaşlarını çatmış, ağzından tükürükler saçarak konuşmuştu. Sinirli ve korkak görünüyordu. "Haklı." Başka bir koltuktan beta kadın onu onayladı. Bayan Greta sürünün öğretmeniydi. Herkes sürüde onu sever ve saygı duyardı. Akıllı bir kadındı. Çoğu zamam sessiz biriydi. Bu yüzden diğer adamı onayladığını duyanlar biraz şaşırdı. Adam da şaşırmış olacak ki birkaç saniye duraksadı ama sürünün saygın öğretmeninden desteklendiğini fark ettiğinde özgüveni yükseldi.

"Bağı olmayan bir alfa her zaman daha güçsüz bir alfadır." Bayan Greta konuştu. Tekli koltukta gözlüklerini burnunun üzerinde düzeltmişti. "Eğer bir bağı olsaydı. Bu hastalığı çok rahat bir şekilde atlatabilirdi."

"Bunu konuşmak için çok geç değil mi?" Yaşlı alfa söze girdi. Herkes Bayan Greta'ya bakıyor ve bir şeyler söylemesini bekliyordu. "Değil. Sonuçta alfamız hala yaşıyor. Her ne kadar ölüm döşeğinde olsa da..."

"Alfamızı çifleştirmekten mi bahsediyorsun? Bu saçmalık!" Salondaki herbir kişiden farklı bir ses yükseliyordu.

"Eğer bizi kurtacaksa ona bir omega bulmaktan başka bir çaremiz yok"

"Bu büyük bir saçmalık!"

"Bunun için kimi seçeceğiz?"

"Sürümüzde bir sürü güçlü ve genç omega var."

"Kimse ölmek üzere olan bir alfayla bağlanmak istemeyecektir. Eğer ölürse bir daha kimseyle bağ kuramayacak ve yanlız bir şekilde yaşamak zorunda kalacak. Bir alfayla evlenmenin sonuçlarını herkes biliyor!"

O sırada Oh ailesinin yanında sessizce oturan Sehun ayağa kalktı. Herkes bir yandan konuşurken sözcükler birbiri ardına karışıyordu. "Ben yaparım..." Şimdi herkes susmuştu. Bayan Oh Sehun'u kolundan tuttuğu gibi oturtmak için aşağı çekmişti ama Sehun annesinin kolundan kurtuldu. "Sehun delirdin mi sen!" Annesi fısıldadı.
"Bunu kişisel olarak düşünmemeliyiz. Eğer alfamız yaşayacaksa ve sürmüz için bir şans varsa, ben alfayla çifleşmeyi kabul ediyorum."

****

Yazar Notu: Bu da köşede dursun. Beğenilirse devam etmeyi düşünüyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Öptüm 🥰🥰

Hasta Alfa (One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin