Sana wake up n saw avi sleeping peacefully. Sana kissed his forehead and made him lay down on bed. She get up n go downstairs to make dinner.
S- mom.... mom....
D- are sana vo to ghar pr nhi h.... tumhe kuch kaam tha beta.....
S- dadi.. mujhe dinner bnana tha to unse puchna tha ki kya bnana h....
D- bacha tu kuch bhi bna le....
S- umm... okk...
Sana went in kitchen. She started making dinner. After some time she listen a crying voice.
S- ohh shit... avi uth gya....
Before she go in room she saw sidharth enter in kitchen with avinash.
Sid- dekho tumne kya kr diya...
Sana take avi from him....
S- maine kya kiya...
Sid- ab avi sirf tumahre pass akr hi khush h... mujhe to jaise bhul hi gya h😒
S- to isme kon si buri baat h... pehle use tumhare sath majboori me rehna padta tha.... you know you are very boring person.... lekin ab use meri company mil gyi h to vo kisi ke pass kyu jaega....
Sid- m boring nhi hu...
S- tumhe pta nhi h... pr tum ho....
Sid- 😑
Sana look at avi...
S- baby apne papa ko bol do ki yha se jae or hume disturb na kre....
Sid- ha ha ja rha hu.... pr tum kab tak yha kitchen me ghumti rhogi....
S- bas ho gya... m aa rhi thi...
Sid- hmmm
He left...
Sana made avi sit on kitchen counter. Sana make dinner n go in the room with avinash. As she enter inside.... she smile looking at sidharth who was sleeping on bed.
Sana made avi sit on bed.
S- aap yha baitho... m abhi aa rhi hu... okkk baby....
She go in washroom n came back after some time.
Sm- sana....
S- mom aap....
Sm- beta niche aa jao... or dinner krlo...
S- ha bas aa rhi hu....
Sm- are sidharth so rha h...?
S- hmmm
Sm- aaj ye itni jaldi kaise so gya.... chlo koi nhi... ise bhi utha dena....
YOU ARE READING
Bepnaah...❤
FanfictionSidharth is married n have a child also but his wife cheated him n leave him. Only for his child he get married to shehnaaz. How shehnaaz survive with a person who has temper issues... who is a broken soul... who can't love... Will he able to love...