RAZBUNAREA CAINELUI

27 2 1
                                    

Buna eu sunta catelul Anda.Locuiesc intr-o familie de englezi.Sunt tratata foarte frumos.Imi dau mancare, ma spala, ma duc afara si se joaca cu mine.Ce altceva isi mai doreste un caine? A da nu am mentionat ca mai e o pisica pecare o alerg mereu cand am pofta,si cand ma enerveaza.Decand era sa imi scoata ochii incerc sa o dau afara din casa, dar ea mereu dispare cand vine familia sa vada cea facut.Am un plan sa dispara pentru tot deauna, dar sa intre singura in bucluc.Voi face in asa fel incat sa sparga si sa rupe tot de prin casa.

Stapana mea tocmai a ajuns.Ce bine!...........Dupa mult timp a venit si clipa.Am pus jucaria copiilor in spatele ei si o sa tasneasca din clipa in clipa.Puffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! A tasnit! In momentul acesta pisica sare si strica toate obiectele din casa.Daca una dintre ele sunt eu? Nu nu am cum.Eu sunt caine nu sunt un obiect ci o fiinta.

      Ha, ha, ha! Dupa mult timp de cearta pisica asta a fost data afara din casa.Acum am liniste si paceeee! Sunt fericit-a! Ma voi duce sa ma culc.....imediat dupa ce mananc.

   Cand am iesit a doua zi afara, la plimbare, am vazut-o pe pisica aia mototoala plangand.Am zis sa o mai consolez putin.Chear imi parea rau de ea.Voiam sa o duc in casa..........Ce nu am zis ca o s-o si aduc.Hã!

      AHA, AHA! Ne mutam! Dar, prietenele mele ce o sa faca fara mine.Cred ca o sa imi fac altele.

                 CAM ATATA PENTRU ACEST CAPITOL! AR, PROMIT CA MA REVANSEZ LA CELALALT!!!!!!!!!

        

AnimalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum