Imprietenirea

11 1 0
                                    

Eu cu pisicul aceela nu ne-am inteles deloc,asa ca am incercat sa gasesc ceva diferit si sa ii arat familiei.A fost foarte greu sa le gasesc,deoarece sunt identici,dar am gasit!Bine nu e ceva la blana sau la coada.M-am chinuit degeaba.Bianca era fata,iar pisoiul acesta era baiat.Deci,mi-a venit un plan.O sa il intorc pe burta ca sa vada ca e un baiat.

Dupa mult timp de intors nici nu au observat!Offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bine trebuie sa le intreb pe catelele din cartier:

-Buna fetelor!Voiam sa va intreb ceva.

-Buna!Spune!Poate te putem ajuta.

-Familia a dat-o afara pe pisica Bianca si un pisoi a rapit-o.El i-a luat locul si nici nu stiu ce sa fac.Am incercat,dar e prea destept.

-Pai,incearca sa il dai afara cum ai dat-o pe bianca.Poate o sa mearga,poate nu.Dar,nu strica sa incerci.

-Ai dreptate.O sa incerc.Iti multumesc!

-Cu placere!Fac orice pentru prietene.Pa!

-Pa!

Cand am ajuns acasa am facut aceeasi farsa pe care i-am facut-o lui Bianca.Chear A MERS!!!!!!!!!!!!!Ce bucuroasa sunt!!!Si chear l-au dat afara din casa.Acum iar ma simt prost...O sa imi treaca,dar trebuie sa o gasesc pe Bianca.Daca i s-a  intamplat ceva?Bine sa nu ma mai gandesc la asta o sa ma intristeze.Hai la cautat.

Iei am gasit-o.Este LEGATA si APARATA de niste pisoi.O sa merga la ei.

-HAM,HAM,HAM!!

Ce ciudat toate au plecat imediat.Bine nu e asa ciudat,sunt un caine.Am deslegat-o pe Bianca.Vazand ca am ajutat-o am decis amandoua sa fim prietene.

              CAPITOLUL SA SFARSIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AnimalsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum