Про проект

136 18 10
                                    

Вітаю!
З'явилась думка розвинути тут нормальну, україномовну спільноту. Бо щось сторінка AmbassadorsUA  уже давно не подає ознак життя.

Стосовно того, чи можна якось стати тим амбасадором я наразі дізнаюся - коли матиму інформацію, радо нею поділюся.

Яким я бачу проект:

1. Це буде окремий профіль. Так, бо використовувати свій власний для цього не надто зручно.
2. Нові формати. Що це?

Зробимо аналог блогів - це будуть книжки, куди кожен зможе надсилати свої літературні дописи, рекламу книжок, та інші ініціативи.
Поки що вбачаю лише варіант використання "стіни" профіля - її зручно буде адмініструвати. Проте на ній складно буде, коли дописів стане забагато.
Другий варіант - тематичні книжки. Текст дописа надсилається у приват профіля і публікується профілем із теганням автора (вище я тегнула амбасадорів, це працює через написання @, а після неї без пробілу: нікнейм користувача). Це легко реалізувати, проте одна з адмініструванням можу не впоратись. Бо якщо потік піде великий - буде біда. Ну ви зрозуміли.

3. Конкурси і флешмоби. Перші тут були і раніше - можна пошукати за тегом конкурс. Другі - візьмемо з ваттпаду. Реалізуємо через  окремі книжки.

4. Послуги. Безкоштовний сир буває тільки всім відомо де. Коректура і редактура - робота не проста. А на прикладі конструктивної критики я знаю як це складно - вмотивувати себе робити це суто за альтруїзм чи за ідею. Того у окремій книжці буде список послуг різних авторів. Одна глава : один автор, список послуг, ціни. Виставляються автором на свій розсуд. Так зможемо знаходити собі коректорів, редакторів, бета-рідерів, тощо.

5. Інтерв'ю - проект буде. Тут в принципі без коментарів.

6. Книжка для оффтопу буде. Обговорення різні, які завгодно.

Поки все, кидайте у коментарі свої ідеї.
Що ще можна додати до такого профіля.

Проект: Інді Автори UAWhere stories live. Discover now