_Tuna_
Başak yanımdan ayrıldıktan sonra kahkahayı bastım. Birazda Hazal ile eğlenmek çok iyi olucak....
Başak'ta onu sevdğimi zannediyor ahh! olacak şey değil. Okulun en yakışıklı çocuğuyla çıkmak kolay mı yani?!
_Ekin_
Gözlerimi babamın bağırışlaryla açtım. Yine zırvalayacak birsürü şey...
''Lan bıktım artık bu işlerinden. Senin gibi evlat olmaz olsun.'' diyerek ben yataktan ayağa kalkarken tokat attı. Ardından ben ayağa kalkmaya fırsat vermeden sert bi şekilde beni kaldırıp koltuğa fırlattı. O kadar hızlı fırlattı ki koltuğun üstündeki kitaplıktaki kitaplar kafama düştü. Babam aldırmadan ''Onlarıda böyle mi dövdün lan'' diyerek ellerini boğazıma getirip sıktı ve beni hızla duvara itti. O hızla duvardaki büyük tablo kafama düşüp camları parçalara ayrıldı....
O an sanki kafamdan aşağı kaynar sular döküldü ve karanlık....
_Hazal_
Başakların evinden ağlayarak bizim eve koştum. Zaten evlerimiz uzak değildi. Eve girdiğimde odama girip daha fazla ağlamaya başladım. Hayır bunu nasıl yapar hala anlamış değilim! Kardeşim dedim sevdiğim çocuğu söyledim. O ne yaptı?! Parka gidip gülüşerek baya baya eğlendiler!!!
Bunları daha fazla düşünmemeye çalışarak yatağıma uzandım. Kulaklıklarımı takıp gözlerimi kapadım....
Telefonun titremesiyle telefonu elime alıp ekrana baktım. ''Tuna'' yazısını görünce birden heyecanlandım. Hemen açıp;
''Tuna..'' diye kekeleyerek
''Hazal günaydın, nasılsın'' sesi benim aksime çok iyi geliyordu.
''İyim.. Günaydın. Daha yeni kalktım. Noldu?'' dedim Ahhh! Bide kekelemesem...
''Ee şey yani.. İşin yoksa bugün bişeyler yapsak mı ki??'' dedi
Allahım sana geliyorum Tuna bana görüşmekten bahsediyor?!!?!?! Ohaa Ohaa ölüyorum bi saniye...
''Hımm.. EE şey okuldan sonra olabilir. Belki yani şey işim olmazsa..'' dedim heyecandan ne diiyeceğimi bile şaşırmıştım. İşim olmazsa ne demek ya sanki iş kadınıyım. Ben evden okula okuldan eve giden kızım yani...
''Pekala. Görüşürüz okuldan sonra''
''Görüşürüz Okuladan sonra'' dedim ve telefonu kapadım.
Hemen banyoya girip yüzümü yıkadım. İşlerimi bitirip odama geçtim. Kıyafetlerimi giyip,çantama kitapları koyup odadan çıktım.
''Günaydın anne'' diyerek annemin yanına gidip öptüm.
''Günaydın kızım.Geç kahvaltıya.'' dedi annem masayı işaret ederek.
Oturup kahvaltımı etmeye başladım. ''Dün akşam Başak aradı seni sordu yatıyor dedim. Bi ara istersen'' dedi annem bana imalı imalı bakarak.
''Yok ya biz onla görüşüz zaten'' dedim ve masadan kalkıp kapıya yöneldim.
''Sizin aranız mı bozuk?'' dedi annem kolumdan tutarak. ''Ya ne alakası var!!'' diye bağırıp kapıdan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Uzaktaki Aşk ~
ChickLitBen Başak. Hayatım fazla sıradan... Ailem ile aram kötü ve şuana kadar da aşk denilen şeye rastlamış,hatta yakınından bile geçmiş değilim. Ta Ki... Yıllardır yanımda büyüyen ve benim fark edemediğim aşkı bulana kadar....