Capitolul 1

894 30 3
                                    

"-E timpul, iubito! imi spuse brunetul, strangandu-mi mana in al lui.

M-am uitat adanc in ochii lui intunecati, zambindu-i dragastos.

-S-o facem! am zis sigura pe mine, scotandu-mi pistolul argintiu din cizma.

El se uita mandru la mine, scotandu-si pistolul de la curea. Se apropie de mine, lipindu-si buzele pline de ale mele, sarutandu-ma adanc si placut.

-Nu mai e cale de intoarcere! Trebuie s-o facem!

Vocea iubitului meu suna atat de profunda in noaptea neagra si linistita, incat un fior imi strabatu sira spinarii.

Am dat aprobator din cap, inspirand adanc. Avea dreptate... Nu era cale de intoarcere.

Brunetul se puse in fata mea, eu urmandu-l din aproape, protejandu-i spatele.

Deschise fara zgomot usa de metal, ambii strecurandu-ne in camera intunecata, imensa.

-Stai aproape! murmura el, mergand silentios.

Nu erau permise greselile! Orice pas gresit insemna moarte...

-Ce ciudat... Unde e marfa? vorbi incet baiatul din fata mea, sesizand o mica unda de tremur in glasul lui.

-Ceva nu-mi miroase a bine... Doar nu-?

Nu termina propozitia, ca o arma de descarca, chiar deasupra capului nostru.

-La naiba! JOS! striga Sasuke, aruncandu-se peste mine la pamant.

Am gemut de durere, din cauza impactului cu podeaua cimentata.

Deodata intreaga incapere se lumina, lasand la iveala o armata de barbati costumati in negru, inarmati pana in dinti.

-Sas-... am incercat eu sa vorbesc, dar vocea pe care o dispretuiesc din toata inima ma intrerupse.

-Mai, mai, mai... Nu ma asteptam sa cadeti chiar asa usor in capcana mea! rase zgomotos, nimeni altineva decat...Madara...

-Poftim? am intrebat nesigura. Despre ce naiba vorbesti? am tipat, tintuindu-l pe inamic cu privirea.

-Oh, daca as fi in locul tau, mi-as tine gurita aia mica! ranji Madara, venind spre mine, Sasuke punandu-se protector in fata mea.

-Doar incearca sa o atingi! Te voi omori! striga brunetul, Madara doar uitandu-se batjocoritor la el.

-Lua-ti gandacul asta din fata mea! porunci aspru barbatul, 4 oameni, mai degraba matahale, apucandu-l cu putere pe Sasuke si tragandu-l de langa mine.

-Nu! Da-i drumul! Jigodie ce esti, am spus sa-i dai drumul! am tipat, Madara apcandu-ma brutal de gat.

-Vad ca nu poti sa-ti tii gura, tarfa ce esti! imi scuipa omul in fata.

Simteam cum oxigenul devine insuficient, zbatandu-ma pentru aer in stransoarea demonului.

-Da-i drumul! zbiera puternic Sasuke, reusind sa scape de acei barbati, si venind in viteza spre noi.

Madara ranji, aruncandu-ma puternic la pamant, indreptand pistolul spre mine, si impuscandu-ma in picior.

Am tipat de durere.

-Sakura! tipa disperat baiatul, marind viteza.

-Stai acolo, sau ii zbor creierii micutei tale curve! il ameninta pe brunet.

Sasuke inghiti in sec, arzandu-l cu privirea pe monstrul care ne-a distrus vietile.

-Las-o sa plece! Vrei sa te razbuni pe mine, nu? Crut-o pe ea! spuse el, tremurand de furie si dorinta de razbunare.

Memories - SasuSaku | In colaborare cu blondiebizzle |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum