OKÉ MINDENKI BERAKTA A CSOMAGJÁT???? - ordítottam a kis csoportunknak
IGEN - ordították a többiek
Várjatok ..... rakhatok én zenét? - kérdezte kiskutya szemekkel Lori
Persze csak induljunk végre - egyezett bele Alax egy mosollya
De ugye nem egyből akarunk induli, Sof meg ígérted hogy el megyünk kávéért!! - nézett rám kérdő tekintettel Ruby
- Igen igen megigértem szóval meg állunk Starbucksban ,így oké?
Erre mind csak bólogattak és beszálltak az autómba ami egy csodálatos volkswagen van (fenti kép). Mindenki beült és én is beültem a vezető ülés mögé és el is indulhattunk kávét venni. Mikorra el indítottam az autót Lori már be is kapcsolta a zenét amit ahogy selytettem valami teljesen pozitív vibeot adó zene.
(í.m: itt a playlist ajánlom olvasás közben hallgatni.)
Olyan 15 perc múlva meg is érkeztünk a drive thruhoz.
- Sziasztok mit adhatok nektek me? - hallottuk a lányt a kis hangszórón keresztül.
- Szia! Lenne 2 Passion tea, 1 jeges americano , 3 jeges kávé
- Oké! Ez így 20$ lesz , adhatok még valamit?
- Nem köszönjük! - ekkor a Daliás lovagunk bejelentette ,hogy ő fizet mi meg simán bele egyeztünk mert úgy igazán ki utsítana vissza egy ilyen ajánlatot?!
- Oké akkor várlak titeket az ablaknál.- mondta a lány ekkor Dale némán előre nyújtott 20dolcsit
Előre mentem az ablakhoz majd megáltam. Ekkor oda adtam a lánynak a pénzt és ő meg vissza adta a blokkot.
- Srácok nagyon király az autótok!! Van egy olyan érzésem ,hogy utazgatni fogtok menni. - mondta a lány kedvesen miközben adta át az innivalókat
- Igen igen! Úgy döntöttünk nem fogunk unatkozni ezen a nyáron. Éppen New Yorkba készülünk.
- Na akkor ,hogy ne haljatok addig éhen adok nektek pár szenvicset. - mikor meglátta ,hogy el kezdek kutakodni a táskámba pénzért akkor megszólalt - és a ház ajándéka nem engedhetem ,hogy fizessetek.
Ekkor rá néztem a kis névtáblájára és le olvastam a nevét. - Nagyon szépen köszönjük Nora!
- Jaj semmiség - ekkor át adott 6 szenvicset. - Érezzétek jól magatok és emlékezettek arra ,hogy ti vagytok a nyár gyermekei.
Ezután csak mind meg köszöntük az ingyen szendvicseket és elköszöntünk Noratól. Mikor ki értünk az útra Lori újra elindította a zenét és teljesen hamisan órdítottuk a szöveget mind.
......time skip......
Olyan fél úton járhattunk new yorkfelé mikor a többikek elkezdtek barkóbát játszani.
- Na akkor most én gondolok valamire - mondtam a többieknek.
- Oké ez egy tárgy? - találgatott Lor - nem- mondtam
-Állat?
- Nem - mondtam mire az egész autóban csak a motyogásukat lehetett hallani meg a még mindig menő zenét.
- VÁRJ EZ EGY HELY ???? - ordította Diaz
- 1. igen az , 2. kiszakad a dobhátyám- mondtam mosolyogva mire csak egy alig kivehető bocsit hallottam a nevetése miatt.
- oké oké akkor ez egy hely. - gondolkodott hangosan Ruby- hmmm ma voltunk ilyen helyen már?
-nem nem voltuk -
- Okiii akkor itt lehet enni?
- Mit hittél??!! - nevettem el magam - igen lehet enni. kb ez a hely csak erre van!
- Tényleg mit gondoltam. Nos Mivel a kedvenc helyed ahol tusz enni az Pizza Hut...a tippem pizza hut! - mondta Ruby billentett fejjel
- És eltaláltad gratulálok! ...... nos ki éhes? - Erre az egész csapat röhögésben tört ki.
- Én benne vagyok de szerintem akkor lenne jó ha végre megérkezünk. Ha jól számolom akkor olyan egy óra maradt még mire megérkezünk szóval akkor nem kell megállni most. - Magyarázta Alex ( a mindig éhes társam ) erre mind csak ordítottunk egy királyt és a többiek folytatták a játékot míg én vezettem.
.........
Mikor végre megérkeztünk kerestünk egy Pizza Hutot és beültünk enni.
- Oké akkor kiadom a feladatokat! - mondtam egy pizza szelettel a számban
- Illetlen étellel a szádban beszélni. - mire csak csúnyán ránéztem Alexra. -okéoké nem kell a szemeddel megölni folytasd csak
- NA előszöris Alex és Dale helyet fognak keresni ahol tudunk majd aludni mert az autó kicsi az egész csapatnak. Én Lori és Ruby meg helyeket fogunk keresni amit majd meg tudunk nézni. - egy közös oké után mindenki evés közben elkezdett helyeket nézni.
Mire elfogyott a pizza addigra meg is lett az ahol aludni fogunk. A helyeket még keressük de azok úgy is hamar meg lesznek majd.
- Oké akkor most megyünk a szállásra ugye?
- Igen igen felhívom a tulajt és akkor mehetünk.
Miután felhítam a tulajt indultunk is. Nem volt olyan messze... olyan 30percre.
Szokásosan most is mindenféle játékot játszottak a többiek hátul míg én elöl énekelgettem.
Mikor megérkeztünk már a tulaj ott volt szóval nem kellet várni ami nagy hála full fáradtak voltunk már.-Oké Sziasztok! Én Paul vagyok Addig maradjatok amíg jó érzitek viszont mielőtt mentek hívjatok fel és nem tarthattok bulit!! - mondta a tulaj Paul aki egyébként normálisnak tűnt.
- Igenis - mondtuk mind egyszerre mint kis általános iskolások.
Ekkor Paul el is indult gondolom haza mi meg álltunk shokkban a kis sárga házacska előtt amit ha nem csal az emlékezetem akkor most béreltünk ki egy bizonytalan időre. Király!!!
- Oké embereim szedjük a csomagokat és menjünk be ordítottam! - erre mindenki el kezdett vissza felé menni az autó felé. - Hmm van ötletetek ki kivel alszik?? - kérdeztem mire Dale felajánlotta azt hogy a lányok eggyik szobába a fiúk a másikba. Ebbe mindenki bele egyezett szóval nem kezdtünk veszekedni mint szokásan.
Miután mindenki kipakolta a cuccait össze gyűltünk a "nappaliba" amiben volt két kanapé és egy dohányzó asztal. Igaz semmi más nem fért volna el de nem baj. Szorongva sikerült mind az ötünknek leülnie. Most hogy így nézem szegény Lorit össze nyomja a két fiú.... ne mindegy nem mondtam semmit.
- Aludni akarok... -nyögte a melletem ülő lány aka Ruby
- Én is - kb mondtunk egyszerre a maradék 4
- Akkor most miért is nem alszunk ha mindenki álmos és aludni akar? - kérdezte az öregember
- Én mentem aludni - jelentettem ki és felálltam és be sétáltam a szobánkba.
'Végre' suttogtam magam elé és bele huppantam az ágyba
Bedugtam a fülesem és beraktam valami random playlistet, olyan 20 perc múlva meg elnyomott az álom.
YOU ARE READING
children of summer
AdventureSzóval igen ez a nap is eljött. Kemény lesz de ki fogjuk bírni. Remélem.... Na szóval nem is kertelek tovább ,azt sose szerettem. Szóval hello Sofie vagyok vagy Sof ahogy tetszik és ez a történek rólam és a négy barátomról fog szólni.