..Annem ve babam evde değildi. Çok korkuyordum.Napsaydım? Birkaç saat ağlamaktan uyumuşum. Kalktığımda herşeyin bir rüya olduğunu sandım. Ama rüya değildi. Gerçekti bu yaşadıklarım. Aklıma annemi aramak geldi. Aradım fakat ona ulaşamadım. Babamı denedim birkaç defa. Açmıyorlardı işte. Saat 4'ü gösterirken acıktığımı fark ettim. Dolaptan dünden kalmış sucuklu tostlardan bir tane çıkarırken aklım hala annem gildeydi. Aslında onlara hala kızgındım. Doğum günümü unutmuşlardı ve gelmeyip beni meraklandırmışlardı. Bu derin düşüncelerin hepsini bir kenara bırakıp tostlara yumuldum. Aç olduğum için 2 tostu 5 dakikaya kalmadan bitirmiştim. Annemi birkez daha aradım açmıyordu. Daha fazla denemeden sinirle telefonu yere çarptım. Çarpmanın etkisinden olucak ki ekran kırılmıştı. Normalde olsa telefonum kırıldı diye kendimi yırtardım. Ama daha önemli şeyler vardı. Acaba polisi arasa mıydım? Bu kararımdan vazgeçtim. Sırf inadım yüzünden evde kalıp bu hallere düşmüştüm. Ne vardı sanki gitseydim! Bir daha inat yapmayacağıma o gün ant içtim. Sabah 8'e kadar komedi filmi izleyip cips yedim. O herkesin gülmekten kırılabileceği esprilere ancak tebessüm edebiliyordum.
( Görüşlerinizi bildirin lütfen aşkısıları :D )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pijama,Terlik,Televizyon
AdventureMutlaka okunması gereken komik bir o kadarda macera dolu bir hikaye.