08'

155 9 3
                                    

Totul incepe intr.o seara in care niste baieti din Bucuresti , stabilesc sa se duca la desenat metrouri , ei fiind grafferi si avand un crew numit " Shadows". Acest crew era format din urmatorii baieti : MSERO , SEROZ ,ARIAL , ARES , BNAR. Ei stabilesc sa se intalneasca la statia de metrou Eroii Revolutiei ,pt a se duce toti la desenat. Zis si facut se intalnesc , vorbesc daca si.au luat tot ce au nevoie la ei si pleaca. Ei ajung la depoul de metrouri I.M.G.B . Isi pun cagulele pt a nu fi recunoscuti de security( paza de la metrou) . Ajung ei cu mare grija prin depou ca niste soricei , si ce duc la hangarul 08' care dupa spusele celorlalti grafferi era un hangar in care era imposibil de patruns. Se asigura ca nu e nimeni , se duc si verifica dar usa era controlata printr.un panou electric. ARES era un ucenic de electrician si se pricepea in acest domeniu. El se duce in cautarea panoului si cu greu il gaseste, observa ca security era acolo si se gandeste sa le atraga atentia pt a da drumul portiilor de la hangar. Arunca niste pietre si ei imediat aprind lanternele , el fiind mai sprinten ocoleste un vagon si se duce usor la panou , ajunge el si noroc apasa pe butonul care deschidea portile. El frumos se duce la baieti si le spune ca este liber , adica ei pot sa de duca ca sa deseneze. Ajung baietii in hangar si o minune pt ei  , acolo erau noile metrouri cumparate de Metrorex, ei fericiti se apuca de treaba . Fiecare isi scoate schita si incepe sa scoata tuburile de spray din rucsac. In 15 -20 minute baietii au terminat , foarte fericiti au facut si o poza ca sa imortalizeze momentul . Fiecare isi ia ghiozdanul si se pregaseste de plecare. La plecare o surpriza ca urata pt ei , security ii asteptau la iesirea din depou cu niste bate care nu faceau parte din echipamentul lor. Ei planifica ca sa mearga calmi si cand ii vad security , ei sa treaca prin ei ca la rugby . Zis si facut baietii cu un curaj nebun au trecut ca sageata prin ei nepatind nimic si sarind pe gard si si scapand . Aceasta a fost doar o noapte in care au actionat baietii din "Shadows" . Pace la toata lumea , sper ca v.a placut aceasta poveste :)

Actiune de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum